Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.10.1985

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2015 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr generalist

Responsabilitati:

- Proces angajare
- Modificari contractuale
- Documente maternitate si oferirea de suport legislativ
- Incetari contracte: documentatie si gestionare proces de exit interview
- Colectare si transmitere informatii de payroll
- Asigurare suport pentru orice tip de document solicitat de personal / fosti angajati
- Administrare baza de date
- Consultanta pe subiecte ce tin de domeniul HR (inclusiv legal)

01.12.2009 - 30.04.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

Resurse umane:
- evidența salariilor și întocmirea statului de plată;
- întocmirea documentelor (contracte de muncă, decizii, acte adiționale etc.)
- întocmirea, evidența și transmiterea programului Revisal către Inspectoratul Teritorial de Muncă al municipiului București;
- eliberarea documentelor solicitate către salariați și către instituțiile ce solicită documente care atestă calitatea de angajat a salariaților ori alte informații referitoare la salariu(unități medicale, bănci, asociații de proprietari etc.);
- evidența concediilor de odihna pentru fiecare departament și verificarea pontajelor cu cererile de concediu de odihnă, certificatele medicale și alte referate din timpul lunii;
- intocmirea si verificarea pontajelor;
- urmărirea concediilor medicale și centralizarea acestora;
- gestionarea dosarului de personal la nivel de companie a tuturor angajaților;
- evidență carnete de muncă;
- intocmirea fisei postului si actualizarea permanenta a acestora pentru zece meserii distincte;
- gestionarea relatiei cu medicina muncii si cu persoana desemnata pentru sanatatea si securitatea in munca;
- intocmirea organigramei si a regulamentului de ordine interioara;
- consultanță conducerii firmei și salariaților în probleme de gestiune a personalului și legislație aferentă dreptului muncii.

Contabilitate:
- întocmirea. depunerea și arhivarea declarațiilor lunare;
- întocmirea N.I.R.-urilor aferente facturilor externe și înregistrarea acestora în programul de contabilitate al companiei;
- evidența și gestionarea conform cu obiectivele economice ale firmei ale conturilor bancare și întocmirea documentelor de plată către furnizorii interni și cei externi ai firmei;
- întocmirea și gestionarea facturilor;
- efectuarea procedurilor vamale de import: întocmirea documentelor, comunicarea cu biroul vamal și transmiterea către acesta a documentelor necesare realizării importurilor;
- gestiunea in programul de contabilitate al companiei a stocurilor, achizițiilor și a importurilor;

01.02.2008 - 30.11.2009

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

Resurse umane:
- evidența salariilor și întocmirea statului de plată;
- întocmirea documentelor (contracte de muncă, decizii, acte adiționale etc.)
- întocmirea, evidența și transmiterea programului Revisal către Inspectoratul Teritorial de Muncă al municipiului București;
- completarea si eliberarea documentelor solicitate de către salariați și de către anumite instituții (unități medicale, bănci, asociații de proprietari etc.);
- evidența concediilor de odihna pentru fiecare department;
- verificarea pontajelor cu cererile de concediu de odihnă, certificatele medicale și alte referate din timpul lunii;
- evidenta concediilor medicale si inregistrarea acestora;
- gestionarea dosarului de personal la nivel de companie pentru toti angajații acesteia;
- consultanță conducerii firmei și salariaților în probleme de gestiune a personalului și legislație aferentă dreptului muncii.

Contabilitate:
- contabilitate primară

01.06.2004 - 31.01.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Contabilitate:
- contabilitate primară;
- evidența contabilă a stocurilor, a relatiilor cu terții, a trezoreriei și evidența veniturilor și a cheltuielilor;
- administrarea portofoliului de clienți și a conturilor bancare;

Secretariat:
- corespondență comercială de afaceri în limbile engleză si franceză

studii

 

Facultati:

2016 - prezent Masterat: Managementul Resurselor Umane la Universitatea Bucuresti, Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din Bucuresti.
2003 - 2007 Facultate / Colegiu: Relatii Economice Internationale la Academia de Studii Economice, Facultatea de Relatii Economice Internaționale din Bucuresti. Economist licentiat

Premii

Calificari
Dec 2014: Contabilitate financiara, Absolute School

May 2014: Contabilitate primara, Absolute School

Oct 2010: Inspector resurse umane, CPPPIM, Inspectoratul Teritorial de Muncă, București

Certificari
Jul 2010 - Sep 2010: Centrul de limbi străine ARIEL din cadrul Facultății de Limbi și Literaturi Străine, Universitatea București, (România)
Limba germană: nivel elementar
Voluntariat
Jul 2008 - Aug 2008: Tabara tineri
Organizare tabara destinata tinerilor pentru drumetii si seminare de comunicare in Parcul National Retezat
Aug 2007 - Aug 2007: ASEF - Asociatia pentru Sanatate, Educatie si Familie
Participare la organizarea de programe de sănătate și la prezentarea acestora
Jan 2007 - Dec 2008: SUP - Serviciul Umanitar pentru Penitenciare
Participare și organizare seminare pentru deținuții din cadrul penitenciarului de maximă siguranță Rahova
Mar 2006 - Jun 2006: Forum for International Communications
Redactor/traducător



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close