Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.04.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.11.2004

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Protectia muncii

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE, Ilfov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr specialist

01.12.2017 - 31.07.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: personnel administration specialist

Responsabilitati:

Specialistul in administrarea personalului desfasoara urmatoarele activitati:
-Mentine si intretine relatia cu clientii externi;
-Asigura suportul necesar pentru intelegerea si satisfacerea ( definirea corecta ) a nevoilor clientilor;
-Responsabil cu intregul proces de angajare si incetare a aporturilor de munca a salariatului cu societatea clientilor externi;
-Introduce in sistemul informatic HRP, informatii in baza carora se asigura evidenta angajatilor din societatile alocate;
-Genereaza si transmite documentele solicitate de catre societatile alocate ( adeverinte de medic, adeverinte de salariat, adeverinte de banca, acte aditionale, decizii de suspendare si incetarea a contractelor de munca adeverinta de vechime., note de lichidare etc );
-Gestioneaza dosarele de personal, tinand evidenta documentelor ce vor expira, a contractelor suspendate, a fiselor de aptitudine de la medicina muncii etc.
-Reprezinta societatea in fata Registrului Comertului, Serviciului de cazier judiciar, ITM, AJOFM si alte institutii publice si private;
-Efectueaza inregistrarea in Registrul de Evidenta al Salariatilor si transmite datele catre ITM – online in termenele prevazute de legislatia in vigoare

01.01.2016 - 31.12.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

Specialistul de reusrse umane desfasoara urmatoarele activitati:
-Planifica, organizeaza și supervizeaza activitatile specifice departamentului de resurse umane;
-Organizeaza si coordoneaza intreg procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea intreprinderii ;
-Asigura interpretarea corecta și aplicarea politicilor de personal ale firmei ;
-Responsabil cu intreg procesul de angajare si concediere;
-Efectueaza inregistrarea in Registrul de Evidenta al Salariatilor si transmite datele catre ITM – online in termenele
prevazute de legislatia in vigoare;
-Urmareste și raspunde de activitatea de sanctionare a personalului conform normelor legale, prevederilor Regulamentului Intern;
-Planifica si coordoneaza orientarea noilor angajaţi pentru a facilita integrarea acestora in organizatie, urmarind la anumite perioade evoluţia acestora, din punct de vedere a performantelor profesionale și adaptabilitatea acestora la cerinţele companiei ;
-Controleaza buna desfasurare a contractelor individuale de munca, ţine evidenţa concediilor de odihna si a pontajului;
-Asigura suportul administrativ pentru toate departamentele firmei;
-Reprezinta societatea in fata Registrului Comertului, Serviciului de cazier judiciar, ITM, AJOFM si alte institutii publice si private
-Indeplinește alte sarcini ce-i revin postului, date de catre Administrator;

01.02.2015 - 30.09.2015

Departament: management

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Asistentul manager, desfasoare urmatoarele activitati:
-Planifica activitatile din fiecare zi, in cadrul proiectului;
-Participa la implementarea documentelor, pentru buna desfasurare a activitatii;
-Participa la evenimentele si conferintele desfășurate pentru atingerea grupului tinta;
-Mentine legatura cu coordonatorul partenerului 1 din proiect, pentru o buna desfășurare a activitătilor;
-Acorda asistenta intregii echipe din proiect;
-Colecteaza si verifica rapoartele de activitate si foile de pontaj lunare ale echipei de proiect;
-Prelucreaza si arhiveaza datele si documentele grupului tinta - fizic si electronic ;

01.05.2010 - 31.05.2013

Departament: marketing

Titlu Job: sef birou marketing

Responsabilitati:

Seful biroului de marketing desfasoara urmatoarele activitati:
- Identifica potentialii clienti;
- Intretine relatiile cu clientii din portofoliu;
- Intocmeste oferte de marfuri;
- Acorda asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
- Preia apelurile telefonice, intocmeste fisa de client si o urmareste;
- Intocmeste documentele contabile in vederea montajelor echipamentelor
- Mentine relatia cu furnizorii ( cerere de comanda, verificarea marfii si a platilor;
- Participa la sedintele saptamanale organizate in cadrul firmei;
In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor;
- Administreaza si gestioneaza documentele ;
- raporteaza activitatea din cadrul departamentului Directorului General
- optimizeaza forţa de munca;
Experienta

01.04.2008 - 31.07.2009

Departament: banci

Titlu Job: collection officer

Responsabilitati:

Ofiterul de colectare credite, desfasoara urmatoarele activitati:
-Gestioneaza baza de date cu clientii restanti .
-Urmareste creditele restante si realizeaza colectarea datoriilor clientilor , folosind metode stabilite prin norme si proceduri interne de lucru .
- Comunica in permanenta cu celelalte directii / departamente / sucursale sau cu institutii externe in vederea sustinerii demersurilor Bancii de colectare a datoriilor aferente creditelor .
-Pregateste documentatia de colectare pentru creditele neperformante care au depasit termenul stabilit prin norme si proceduri interne de lucru si o transmite catre Managerul de departamen

01.08.2007 - 30.04.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: credit officer

Responsabilitati:

Ofiterul de credite desfasoara urmatoarele activitati:
-Intocmeste dosarul de credit, verifica si analizeaza documentele / dosarele pentru a verifica elegibilitatea clientului pentru acordarea creditului;
-Administreaza solicitarile clienţilor pe perioada creditului, precum modificarile si rambursarile anticipate.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Facultate: Management - Marketing la Universitatea "ARTIFEX" din Bucuresti. Diploma Master – Management organizational
2006 - 2009 Facultate: Management - Marketing la Universitatea "ARTIFEX" din Bucuresti. Diploma licenta - Stiinte economice - Management

Premii

Calificari
Oct 2017: Atestat Specialist SSM

Oct 2016: Atestat Inspector resurse umane

Hobby-uri
Sportul, Calatoriile, Observarea si analiza comportamnetului uman



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close