Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.05.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.09.2011

obiectiv

 

Sunt un profesionist HR entuziast și pasionat, cu o experiență de peste 12 ani în domeniul resurselor umane, care caută in permanenta să se optimizeze și să se dezvolte

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2016 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr specialist

Responsabilitati:

Gestionarea departamentului de Electronică, cu peste 400 de colaboratori
Explicarea politicilor, procedurilor, legilor și standardelor HR in vigoare, angajaților
Colaborarea îndeaproape cu managementul operațional, oferind suport echipei de management în toate aspectele HR
Elaborarea rapoartelor lunare privind numărul angajaților din companie în funcție de diferiti indicatori
Acționarea ca mediator între angajat și management, asigurând satisfacția ambelor părți pe parcursul întregului proces
Abordarea situatiilor legate de relațiile cu si dintre angajați, cum ar fi acuzațiile de hărțuire, plângerile de serviciu sau alte preocupări ale angajaților.
Asigurarea ca dosarul si intreg procesul de angajare sa fie finalizate și procesate
Procesarea tuturor formularelor si cererile primite din partea angajatilor și obtinerea aprobărilor corespunzătoare
Mentinerea la zi și respectarea modificărilor aduse in legislației muncii
Dezvoltarea descrierilor postului
Colectarea datelor necesare salarizarii, verificarea informatiilor si a rezultatelor

01.05.2006 - 29.02.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr specialist

Responsabilitati:

Administrare personal

Pregătirea sau actualizarea înregistrărilor referitoare la angajare, transfer, promovare și terminare a relatiilor de munca
Responsabil pentru procesul de angajare;
Actualizarea și administrarea bazei de date HR;
Furnizarea de sprijin în implementarea programelor interne și externe de comunicare în domeniul HR;
Menținerea evidenței personalului prin înregistrarea noilor angajări, transferuri, terminări, schimbări în titulaturile de post, modificari salariale
Urmărirea absentelor
Pregătirea și înregistrarea transferurilor interne necesare, schimbarea titulaturilor de post, a modificarilor salariale etc.
Asigurarea semnării documentelor, înregistrarea acestora în sistemul electronic și gestionarea programului Revisal și a relației cu ITM
Pregătirea și asigurarea datelor și documentelor primare necesare pentru procesul de plată lunar, conform procedurilor interne;
Colaborarea cu compania de contabilitate externă care oferă sprijinul necesar pentru finalizarea procesului de salarizare, în conformitate cu cerințele legislației muncii și ale legislației fiscale;
Distribuirea fiselor de salariu și a altor documente legate de salarizare, oferind explicații cu privire la procesele de plată individuală, tuturor angajaților, dacă este necesar.

Coordonator departament formare

Planificarea, coordonarea și implementarea programelor de formare
Planificarea anuală a formarilor
Conceperea catalogului de instruire
Coordonarea echipei de formatori
Implementarea și monitorizarea cursurilor
Gestionarea aplicațiilor și propunerea de soluții managerilor
Analiza modului în care are loc formarea (prezent, feedback de participant / formator)
Elaborarea documentelor specifice procesului de calitate
Elaborarea documentelor utile în managementul instruirii (planificare, dovezi de formare, foi de evaluare, lucrări de prezentare, documente personalizate)
Sinteza indicatorilor de performanță
Controlul documentelor specifice departamentului de formare

Asistent Mobilitate Internationala

Organizarea și îndeplinirea formalităților necesare pentru angajarea și întreținerea relațiilor de muncă ale străinilor - UE și UE
Relația cu Ministerul Afacerilor Externe, Ambasade, Oficiul Român pentru Imigrări
Organizarea și îndeplinirea formalităților necesare pentru misiunile profesionale ale angajaților români în străinătate: intocmirea dosarelor, relația cu autoritățile străine, bilete de avion, cazare, diurna etc.
Suport pentru angajați în timpul misiunilor profesionale

01.07.2005 - 31.03.2006

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: stagiar

Responsabilitati:

Evidenta angajatilor
HRISS, DP Salarizare
Inregistrarea in carnetele de munca
Pregătirea sau actualizarea dosarelor de personal legat de de inceperea si incetarea relatillor de munca

studii

 

Facultati:

2001 - 2005 Facultate: la din Bucharest.
1997 - 2001 Liceu / Școală profesională: la din Bucharest.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close