Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 24.12.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.05.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

HR generalist extrem de motivat, dedicat maximizarii productivității și competitivității. Avand experienta in gestionarea echipelor complete de resurse umane, si talent acquisition, de punere în aplicare celor mai bune practici și construirea departamentelor de resurse umane de succes. Puternice cunostinte si experienta in sprijinirea companiilor cu o forța de lucru mare, cu peste 400 de angajati in locatii internationale, inclusiv personal de executie, nivel mediu și managementul si top management.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Marketing, Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Functii publice, Telecomunicatii, Protectia muncii, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, STRAINATATE, Campina, Otopeni, Buftea

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2019 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr senior officer

Responsabilitati:

Participate together with the HR manager in identifying recruitment needs based on staffing plan received from Project Managers.
Implement the recruitment plan for the projects (blue and white collars) either through external or internal recruitment; collaborate with recruitment agencies if case in closing open positions;
Job Profiling- Identifying the profile needed by the team;
Contribute to staff cost budget compliance, help to secure a diverse, appropriate staff structure and support the defined business and productivity goals.
Elaborating specific HR reports periodically and on demand;
Supporting actively the process of HR procedures implementation: Performance Management, Learning & Development annual plan, On-Boarding and Induction;
Supervising the personnel administration process and the monthly time sheet of the employees.

01.06.2018 - 31.08.2019

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr business partner

01.04.2015 - 30.06.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager resurse umane

Responsabilitati:

HRS este lider independent în proiecte europene, servicii de management de proiect si outsourcing, din 2007.

• Acoperirea intregii arii a resurselor umane: gestionarea conflictelor de munca, elaborarea obiectivelor de performanta si a criteriilor de evaluare, a strategiilor de motivare (financiara/ nonfinanciara) si de reducere a fluctuatiei de personal, instruirea si dezvoltarea pe termen lung al resurselor, comunicarea si transparenta organizationala si bugetului departamentului.
• Elaborarea si implementarea procedurilor de lucru, privind principalele activitati ale resurselor umane (recrutare si selectie, angajare, training, evaluare personal, beneficii si compensatii, salarizare etc.) si a noilor prevederi GDPR.
• Coordonarea si executia integrala a intregului proces de recrutare al companiei si al clientilor externi: creerea fisei postului, elaborarea si postrarea anunturilor, organizarea si sustinerea interviurilor, selectie, ofertare si angajare.
• Planificarea si coordonarea orientarii noilor angajati, urmarind la anumite perioade evolutia acestora, din punct de vedere al performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele echipei;
• Gestionarea procesului de administrare personal: pregatirea dosarelor angajatilor, operarea si transmiterea REVISAL, intocmire CIM, acte aditionale, decizii, adeverinte, etc.
• Pregatirea si implementarea procedurilor de sistem a Managementului Calitatii ISO 9001:2015.

01.07.2013 - 31.12.2014

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: talent acquisition manager

Responsabilitati:

Louis Berger Group este o companie de consultanță în domeniul ingineriei și dezvoltării economice din Statele Unite ale Americii. Compania oferă servicii de consultanță autorităților publice la nivel central și regional — ministere și agenții de dezvoltare regională — dar și la nivel local, asistând autorități publice locale sau organizații private. Louis Berger Group este una dintre cele mai mari companii din domeniu din lume, avand peste 100 de birouri si peste 50,000 de angajati.

• Responsabil pentru intregul procesul de recrutare internationala, pentru posturile tehnice in cele doua mega proiecte ale companiei, “Qatar Rail Gold Line & Major Stations” si “Education City”, ambele proiecte fiind cotate la miliadre de dolari.
• Respectarea cu strictete a programului de recrutare stabilit impreuna cu Directorii de proiect.
• Managementul intregului proces de recrutare, incluzand obtinerea de aprobări, screening-ul, pre interviuri, aranjarea interviurilor tehnice, ofertare, respingerea candidaturii, negocieri si on-boarding. Cautarea pentru potențialii candidați folosind baza de date Louis Berger, platforme de cautare internationale dedicate locurilor de muncă, social media.
• Mentinerea unei stranse cooperari cu departamentul de Business Development, pentru cautarea de potentiali candidati in licitatii pentru proiecte viitoare, pe piata din Orientul Mijlociu.
• Pregatirea si prezentarea rapoartelor statistice cu privire la istoricul candidatilor, precum si statutul actual.
• Implementarea cu succes a unui sistem de recrutare in masa, in concordanta cu cerintele proiectelor.

01.01.2012 - 30.06.2013

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager resurse umane/ administratie

Responsabilitati:

International Food Concepts Company (IFC) a fost încorporată în anul 2000 ca societate cu răspundere limitată în Statul Qatar avand misiunea de a introduce concepte de restaurante, "casual dining" . IFC a stabilit o poziție de lider in domeniul restaurantelor. IFC are o forță de muncă mai mare de 450 de angajati calificati, cu o cifra de afaceri de aproximativ 20 milioane de dolari anual.

• Conducerea intregului proces de HR/ administrativ, incluzand recrutare, bugetare, retentia si mentinerea relatiilor cu angajatii, training, sisteme informatice, planificare strategica, procese cu privire la imigrare si relatia cu autoritatile, evaluarea performantei pentru 450 de angajati.
• Dezvoltarea unei analize complexe privitoare la salarizare si fise ale posturilor, precum si ajustarea structurii de salarizare pentru a reflecta media in industrie
• Identificare, recrutare si selectie de personal. Recrutare de volum.
• Pregatirea si administrarea bugetelor HR, estimarea necesarului anual de personal, a nivelului salarial, nevoilor de training si a programelor de recunoasterea a performantei angajatilor
• Asigurarea conformitatii legale prin dezvoltarea si implementarea de politici si proceduri adecvate
• Responsabil de procesul de salarizare si monitorizare a sistemelor de management al performantei, prin evaluarea indicatorilor cheie de performanta.

01.05.2007 - 31.12.2011

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager resurse umane

Responsabilitati:

ERE Contracting WLL, oferă întregul spectru de servicii de MEP pentru industria construcțiilor. Inca de la infiintare din anul 2005, compania a stabilit o reputatie pentru furnizarea serviciilor la un nivel ridicat de. Acest lucru s-a realizeat printr-un răspuns rapid și flexibil la cerințele clientilor; asigurându-se că proiectele sunt finalizate la timp avand tot timpul in vedere obiectivele de calitate și de cost.

• Conducerea intregului proces de HR/ administrativ, incluzand recrutare, bugetare, retentia si mentinerea relatiilor cu angajatii, training, sisteme informatice, planificare strategica, procese cu privire la imigrare si relatia cu autoritatile, evaluarea performantei pentru 450 de angajati.
• Dezvoltarea unei analize complexe privitoare la salarizare si fise ale posturilor, precum si ajustarea structurii de salarizare pentru a reflecta media in industrie
• Identificare, recrutare si selectie de personal. Recrutare de volum.
• Pregatirea si administrarea bugetelor HR, estimarea necesarului anual de personal, a nivelului salarial, nevoilor de training si a programelor de recunoasterea a performantei angajatilor
• Asigurarea conformitatii legale prin dezvoltarea si implementarea de politici si proceduri adecvate
• Responsabil de procesul de salarizare si monitorizare a sistemelor de management al performantei, prin evaluarea indicatorilor cheie de performanta.

01.01.2006 - 31.05.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: senior administrator de santier

Responsabilitati:

ERE Contracting WLL, oferă întregul spectru de servicii de MEP pentru industria construcțiilor. Inca de la infiintare din anul 2005, compania a stabilit o reputatie pentru furnizarea serviciilor la un nivel ridicat de. Acest lucru s-a realizeat printr-un răspuns rapid și flexibil la cerințele clientilor; asigurându-se că proiectele sunt finalizate la timp avand tot timpul in vedere obiectivele de calitate și de cost.

Dezvoltarea de sisteme de inregistrare a informatiei confidentiale si a documentatiei oficiale
Procesarea comenzilor catre furnizori si trimiterea lor spre aprobarea managerului de proiect si a arhitectului.
Supravegherea activitatilor de mentenanta a echipamentului si asigurarea unui flux de lucru neintrerupt
Coordonarea planurilor de calatorii ale personalului, fiselor de lucru si aprobarilor de concediu
Mentinerea legaturii cu departamentele interne si cu furnizorii externi pentru conformitatea sitului cu politicile si procedurile organizationale

01.09.2002 - 31.12.2005

Departament: specialisti / tehnicieni

Titlu Job: tehnician mentenanta

Responsabilitati:

The Ritz Carlton LLC, este una din cele mai mari lanturi hoteliere de lux din lume, avand peste 89 de hoteluri, cu 35,000 de angajati.

Oferirea de suport tehnic si stabilirea de noi procese, prin mentenanta constanta si dezvoltare de solutii
Realizarea de rapoarte zilnice si lunare cu privire la matricea dementenanta a zonei publice
Dezvoltarea de facilitati si programe, precum si evaluarea erorilor dereparatii si implementarea imbunatatirilor pentru minimalizarea costuriloroperationale
Inregistrarealucrarilor de mentenanta si instalare; actualizarea echipamentelor sisistemelor
Colaborarea cu diferitedepartamente pentru a asigura functionarea optima a echipamentelor

01.09.2001 - 31.08.2002

Departament: sport / wellness

Titlu Job: reprezentant spa

Responsabilitati:

he Ritz Carlton LLC, este una din cele mai mari lanturi hoteliere de lux din lume, avand peste 89 de hoteluri, cu 35,000 de angajati.

Asigurarea celui mai inalt standard de satisfactie a clientilor, prin managementul relatiilor cu acestia si rezolvarea prompta a tuturor problemelor aparute
Mentinerea unui aspect profesionist si placut al zonei de desfasurare aserviciilor
Coordonarea comunicarii interdepartamentale (spa, personal, management)
Monitorizarea inventarului, plasarea comenzilor catre furnizori si optimizarea consumului de resurse.

01.09.2000 - 31.08.2001

Departament: sport / wellness

Titlu Job: reprezentant spa

Responsabilitati:

he Ritz Carlton LLC, este una din cele mai mari lanturi hoteliere de lux din lume, avand peste 89 de hoteluri, cu 35,000 de angajati.

Asigurarea celui mai inalt standard de satisfactie a clientilor, prin managementul relatiilor cu acestia si rezolvarea prompta a tuturor problemelor aparute
Mentinerea unui aspect profesionist si placut al zonei de desfasurare aserviciilor
Coordonarea comunicarii interdepartamentale (spa, personal, management)
Monitorizarea inventarului, plasarea comenzilor catre furnizori si optimizarea consumului de resurse.

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Facultate: BBA – Bachelor of Business Administration, Major in - Management la American InterContinental University–Illinois, USA din On Line.
1995 - 1999 Liceu / Școală profesională: la din Constanta.

Premii

Traininguri
Nov 2014: Eurocor Institute, Romania, Human Resource Inspector (On going)

Aug 2014: Code of business Conduct.

May 2009: • Internal Auditor Training for Quality Management ISO 9001: 2008

Feb 2005: Guest Loyalty Opportunity Workshop (GLOW)

Jun 2004: Training Area Representative to Grow and Empower Talent (TARGET)

Nov 2003: Who Moved My Cheese/ Telephone Etiquette

Sep 2003: Listen Empathize Ask and Produce (LEAP)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close