Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.08.1969

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.10.2004

obiectiv

 

Dobandirea unei pozitii care sa imi permita sa imi dezvolt abilitatile de lider, prin rezolvarea problemelor urgente si importante , gestionarea bugetelor si indeplinirea obiectivelor companiei .

Salariu: 800,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Bucuresti, Pitesti, Curtea de Arges

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2019 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr manager

01.10.2016 - 28.02.2019

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr specialist

Responsabilitati:

1. Asigură angajarea, formarea şi perfecţionarea personalului necesar firmei
– Identifică/centralizează necesarul de personal din firmă şi urmăreşte încadrarea în limitele aprobate
– Asigură necesarul de personal prin recrutare internă şi externă
– Negociază contractele de angajare şi urmăreşte respectarea clauzelor acestora
– Urmăreşte respectarea echităţii interne şi externe şi propune corecţiile necesare
– Urmăreşte orientarea şi integrarea în organizaţie a noilor angajaţi
– Identifică nevoile de instruire ale personalului, în colaborare cu managementul
– Elaborează programe de instruire şi le implementează în colaborare cu managementul
– Monitorizează piaţa forţei de muncă şi a furnizorilor de servicii din domeniu
– Asigură legătura cu departamentul resurse umane din cadrul firmei-mamă
– Asigură respectarea cadrului legal concomitent cu susţinerea intereselor firmei
2. Coordonează activitatea de remunerare a personalului firmei
– Asigură stabilirea drepturilor salariale şi sociale ale angajaţilor conform negocierii la angajare, legislaţiei în vigoare şi a normelor interne specifice firmei
– Verifică şi avizează documentele de personal cu referire la nivelurile salariale: ştate de plată, declaraţii lunare către instituţiile de stat, adeverinţe de salariat, decizii de transfer, cuantumul bonusurilor şi al altor drepturi cu impact asupra remunerării salariaţilor
– Coordonează activitatea de re-evaluare salarială semestrială, pe baza propunerilor managementului şi în corelaţie cu indicatorii macro-economici
– Urmăreşte asigurarea echităţii interne şi externe printr-o politică adecvată de salarizare
3. Elaborează şi implementează programe de evaluare a personalului
– Elaborează sisteme specifice de evaluare a personalului
– Coordonează şi monitorizează procesul de evaluare
– Centralizează rezultatele evaluărilor şi le analizează în corelaţie cu celelalte activităţi ale departamentului Resurse Umane
– Raportează rezultatele evaluărilor şi înaintează propuneri directorului general
4. Elaborează şi implementează sisteme de motivare a personalului
– Realizează analize la nivelul firmei cu privire la nivelul de satisfacţie a angajaţilor şi propune managementului firmei măsuri de corecţie necesare
– Realizează sondaje cu privire la piaţa forţei de muncă, identifică şi propune măsuri pentru creşterea motivării angajaţilor
– Propune măsuri în vederea îmbunătăţirii structurii de organizare a firmei
5. Asigură buna gestionare a relaţiilor de muncă
– Asigură asistenţa managementului în problemele legate de relaţiile între angajaţi
– Facilitează comunicarea pentru dezvoltarea/menţinerea unui climat pozitiv al relaţiilor dintre angajaţi
– Concepe proceduri şi alte documente specifice firmei pe probleme de relaţii de muncă
– Mediază eventualele situaţii de natură conflictuală între angajaţi
6. Stabileşte şi urmăreşte respectarea regulilor generale de comportament
– Elaborează instrumente de formalizare a politicilor de personal: organigrama, ROI, manualul angajatului, proceduri de lucru etc.
– Informează angajaţii cu privire la politicile de personal ale firmei
– Elaborează şi propune conducerii proceduri de resurse umane, le difuzează şi urmăreşte respectarea acestora la nivel de firma
– Monitorizează respectarea normelor de comportament ale firmei; propune/avizează măsuri disciplinare

01.06.2015 - 31.10.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr manager

Responsabilitati:

Coordonare proiecte de organizare si administrarea personalului ;
Elaborare a fisele de post;
Elaborare a planului anual de instruire;
Calcul salarii cu ajutorul programului Charisma;
Elaborare si implementare proiecte de motivare a angajatilor;
Elaborare si perfectionare a metodelor, tehnicilor si a instrumentelor de evaluare;
Intocmire a declaratie 112, adeverintelor de venit si alte a altor tipuri de adeverinte;
Interfata cu Medicina Muncii, Reprezentantii SSM SU si Auditor de Calitate pentru ISO 9001/2008.

01.06.2013 - 30.06.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr generalist ( specialist resurse umane)

Responsabilitati:

Coordoneaza proiectele de organizare si administrarea personalului cu ajutorul sefilor de sectii si servicii, stabileste normativele de personal in concordanta cu grila de evaluare , normarea muncii , conditiile de munca , tinand cont de strategia generala de resurse umane stabilata de management;
Implementeaza sistemul de administrare personal si elaboreaza propunerile de buget , cu incadrarea in criteriile de performanta.
Elaboreaza si centralizeaza in SAP-HR si MS OFFICE diferite situatii cerute de conducere.
Elaboreaza fisele de post
Elaboreaza planului anual de instruire.
Transpune cu ajutorul sefilor de departamente orice modificare de organigrama , decizii de promovare si retrogradare, a actelor aditionale si a celorlalte documente ale activitatii de resurse umane(delegare, sanctionare, promovare, salarizare, etc).
Elaboreaza si implementeaza proiecte de motivare a angajatilor
Elaboreaza si perfectioneaza metodele, tehnicile si instrumentele de evaluare
Efectuare calcul salarial cu ajutorul SAPHR si Payroll
Intocmire declaratie 112, adeverinte de venit
Raspunde de implementarea functionarea, monitorizarea si imbunatatirea functionarii Sistemului Integrat Calitate – Mediu, conform Standardelor ISO 9001 si ISO 14001 , pentru activitatea de resurse umane.

01.02.2010 - 01.06.2013

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: coordonator resurse umane

Responsabilitati:

Elaboreaza strategia de resurse umane (inclusiv strategiile privind conflictul managerial) pentru Directia PETROCHIMICA in concordanta cu strategia generala a unitatii.
Coordoneaza proiectele de organizare si administrarea personalului cu ajutorul sefilor de sectii si servicii, stabileste normativele de personal in concordanta cu grila de evaluare , normarea muncii , conditiile de munca .
Implementeaza sistemul de administrare personal si elaboreaza propunerile de buget , cu incadrarea in criteriile de performanta.
Elaboreaza si centralizeaza in SAP-HR si MS OFFICE diferite situatii cerute de conducere.
Coordoneaza elaborarea fiselor de post, planului anual de instruire.
Transpune cu ajutorul sefilor de departamente orice modificare de organigrama , decizii de promovare si retrogradare, a actelor aditionale si a celorlalte documente ale activitatii de resurse umane(delegare, sanctionare, promovare, salarizare, etc).
Elaboreaza si implementeaza proiecte de motivare a angajatilor
Elaboreaza si perfectioneaza metodele, tehnicile si instrumentele de evaluare
Raspunde de implementarea functionarea, monitorizarea si imbunatatirea functionarii Sistemului Integrat Calitate – Mediu, conform Standardelor ISO 9001 si ISO 14001 , pentru activitatea de resurse umane.
Manager de proiect la separarea Departamentului Petrochimic din cadrul OMV _PETROM ( 600 salariati), fapt ce a presupus :
-constituirea unei echipe interdisciplinare de specialisti sub coordonarea mea . Am coordonat echipele de Resurse Umane,Organizare si Normare a muncii , Protectia Mediului si Managementul Calitatii, Administrativ si Protocol.
Echipa condusa de mine ( Resurse Umane -4 persoane, Organizare normare-2 , Protectia Mediului-6,Managementul Calitatii -3, Administrativ si protocol -6).
Astfel
- am definit o noua organigrama
- s-au stabilit normative de personal ( cu normarea muncii acolo unde a fost posibil)
- s-a definitivat si negociat cu sindicatele noul Contract Colectiv de Munca.
- am negociat , inregistrat CCM , Regulamentul de Ordine Interna ,Regulamentele de fabricatie( impreuna cu sefii de sectii);
- s-au stabilit , negociat , semnat noile fise de post , actele aditionale sau contractele individuale de munca ( pentru salariati)- pentru salariatii transferati
- s-a facut recrutare pentru posturile libere, cu AJOFM local si anunturi de recrutare .
- s-au facut toate demersurile necesare pentru obtinerea autorizatiilor de mediu , pentru functionare
- au fost redefinite: manualul de calitate,politica de calitate, procedurile generale, procedurile operationale si instructiunile de lucru in concordanta cu ISO 9001/2006
-s-au elaborat bugete departamentale , pe centre de cost , pe structura de personal , personal direct/indirect.
- s-a stabilit o grila de evaluare anuala salariati in functie de care au fost stabilite salariile de baza cu minim/maxim pe functii.
- a fost elaborat un program de training pentru autorizari, reautorizari si pentru dezvoltarea personala a salariatilor.
In timpul acestui proces am lucrat in stransa legatura cu sefii de sectie , am alocat resursele materiale si umane si ne-am incadrat in bugetul de timp destul de limitat.

01.12.2008 - 01.01.2010

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: coordonator dep. resurse umane ,administratie si calitate

Responsabilitati:

-Coordoneaza proiectele de organizare si administrarea personalului
-Implementeaza sistemul de administrare personal si elaboreaza propunerile de buget pentru Administrarea Afacerii
-Asigura incheierea contractelor cu firmele terte pentru curatenia cladirilor, curatenia industriala si intretinerea spatiilor verzi, in conformitate cu regulamentele interioare ale unitatii si prescriptiile legale
-Elaborarea politicilor si programelor de resurse umane si managemenul calitatii.
-Consilierea managerilor in probleme de resurse umane.
- Am coordonat o echipa de 34 salariati cu responsabilitati atat pe resurse umane cat si pe asigurarea calitatii, protectia muncii, securitate, administrare si gestionare activitate de arhiva, registratura
- Manager de proiect pentru introducerea sistemului informatic de gestiune personal SAP HR pentru 1400 de salariati
- Manager calitate pentru aplicare ISO 9001 si a politicilor MQ ale societatii
bonuri de masa, telefon de serviciu

01.01.2001 - 01.12.2008

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: sef birou salarizare

Responsabilitati:

Salarizare,grile de salarizare, incadrare,specializari,calificari,asimilari functii;
Centralizarea si verificarea pontajelor in SAP HR;
Programarea si evidenta concediilor de odihna anuale;
Participare la intocmirea fiselor de post;
Intocmirea si actualizarea permanenta a rapoartelor privind salariatii si dinamica de personal, salarii brute , situatiile statistice nationale ( S1, S2 si S3)
Participa la realizarea Planului anual de instruire , in concordanta cu evaluarea personalului.
Dezvoltarea si implementarea ca manager de proiect a unui sistem de administrare date ( HR ) si calcul salarii (Payroll) prin maparea Contractului Colectiv de Munca PETROM-OMV intr-o baza de date ORACLE si dezvoltarea sistemului SAPHR pentru ARPECHIM ( 1200 salariati) si PETROBRAZI ( 1000 salariati).
Acest lucru a presupus :
- definirea tuturor proceselor de resurse umane de la angajare , promovare, modificare sporuri , incetare CIM , calcul salarial , declaratii fiscale, raportari statistice.
- toate aceste procese au fost definite in SAP HR si Payroll cu specialistii IT si au fost apoi testate de noi.
- am elaborat cu echipa ( 3 persoane) materialul de training si am sustinut traininguri de specialitate in grupe de 10 salariati ( 5 zile)pentru userii finali.
- am definit si testat toate rapoartele HR , in format xls si pdf pentru raportari curente si raportari specializate.
-baza de date din SAP HR a fost in continuare completata cu informatii legate de echipament de lucru ( salopete , bocanci, etc) , durate de utilizare ale acestora , astfel incat in legatura cu modulul SAP MM ( achizitii) sa se poata realiza in timp util reaprovizionarea pe masuri si perioade de utilizare.
Ion Ladescu -Director Administrare Afaceri, seful meu ierarhic.
bonuri de masa
telefon
abonament transport

18.11.1993 - 31.12.2000

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Gestionarea SIVECO HR: completarea si transmiterea informatiilor, conform legii;
Programarea si evidenta concediilor de odihna anuale;
Centralizarea si verificarea pontajelor;
Centralizarea si evidenta zilelor de concediu medical;
Centralizarea situatiilor privind dinamica de personal si transmiterea lunara a acestora catre responsabilii cu salarizarea;

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Resurse Umane la Universitatea Pitesti din Pitesti.
1988 - 1993 Facultate / Colegiu: Management la Academia de Studii Economice din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jan 2012 - Dec 2012: ATVA
Auditor Calitate ( ISO 9001, SR EN ISO 14001: 2005)
Jan 2006 - Dec 2006: OK SERVICE
Project Management
Jan 2002 - Dec 2002: ITM ARGES
Inspector Resurse Umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close