 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
F 18.10.1987 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:05.12.2005
|
|
obiectiv | |
|
Asumarea unui rol important in functionarea si succesul unei organizatii, in cadrul careia diversitatea planului meu de activitati, experienta si devotamentul meu sa poata fi utilizate in avantajul companiei.
Salariu: 600,00 USD / luna Beneficii: seriozitate, aprecierea si recompensarea muncii prestate, un program decent, posibilitati de a participa la anumite training-uri, dobandirea unei experiente profesionale, posibilitate de avansare. Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Internet / e-Commerce, Management Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.08.2017 - prezent Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: hr officer Responsabilitati: Administrare de personal:
- intocmire contracte de munca;
- administrarea dosarelor salariatilor;
- intocmirea actelor aditionale, deciziilor de incetare/ suspendare, note de lichidare;
- redactarea si eliberarea diferitelor tipuri de adeverinte solicitate de salariati;
- gestionarea bazelor de date pentru salariati;
- evidenta concediilor salariatilor;
- intocmirea si transmiterea Registrului Electronic al Salariatilor conform prevederilor legale;
- intocmirea tuturor situatilor pentru Institutul National de Statistica;
Recrutare:
-Organizeaza si coordoneaza proiectele de recrutare la nivel de companie
- Identificarea celor mai potrivite canale de recrutare in functie de specificul pozitiei recrutate si postarea de anunturi pe canalele agreate de recrutare
- Conceperea si postarea anunturilor de recrutare
- Selectarea candidatilor in functie de profilul agreat si cerintele postului
- Contactarea candidatilor selectati si programarea interviurilor
- Derularea procesului de intervievare si selectie a candidatilor
- Evaluarea candidatilor, realizarea listei scurte si prezentarea de propuneri privind candidatii selectati
- Administrarea si actualizarea bazei de date
- Realizarea de rapoarte privitoare la proiectele de recrutare derulate
- Monitorizarea permananenta a pietei muncii
Mentinerea relatiei cu parteneri/colaboratori:
- medicina muncii, protectia muncii si SSM
- ITM, Agentia de ocupare a fortei de munca, Oficiul pentru Imigrari; |
|
01.07.2014 - 31.08.2017 Departament: marketing Titlu Job: marketing specialist Responsabilitati: - Promovarea companiei pe piata de profil, in scopul cresterii cotei de piata
-Identificarea si evaluarea potenţialilor furnizori si a ofertelor de produse şi servicii necesare activitatii de marketing; reprezentarea organizaţiei în relaţia cu acestia.
-Gestionarea relatiilor cu agentiile de publicitate si furnizorii de materiale promotionale
-Actualizarea permanenta a website-ului, cu materiale, aparitii in presa, etc
-Coordonarea executiei eficiente a tuturor materialelor publicitare
-Informarea potentialilor clienti despre activitatea organizatiei, direct sau prin alte mijloace (mass mail, articole de presa, stiri, comunicate – print sau online)
-Redactarea comunicatelor, a stirilor, materialelor publicitare pentru ziare, reviste, cataloage, site-uri de specialitate
-Realizarea newsletter-ului intern;
-Crearea electronica si tiparirea machetelor sau layout-urilor pentru pliante, reclame de presa, legitimatii, etc;
-Gestionarea si realizarea procesul de alegere, comanda si distributie de cadouri cu diverse ocazii;
-Organizarea si participarea la evenimentele expozitionale de specialitate, in tara sau strainatate
-Organizare evenimentelor interne ale companiei
-Cercetarea pietei in vederea identificarii dimensiunii si structurii, a firmelor concurente, a potentialilor, furnizori, parteneri etc.
-Participarea la intocmirea si implementarea planului de marketing
-Dimensionarea si urmarirea bugetului anual de marketing |
|
01.02.2013 - 01.07.2014 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: assistant manager Responsabilitati: - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- efectuare rezervari cazare/bilete avion/inchirieri autoturisme pentru personalul companiei si pentru parteneri externi, etc.
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
- mentinerea rellatiilor cu diversi furnizori (papetarie, produse de protocol, servicii de curierat, servicii de curatenie,etc). |
|
01.06.2011 - 31.08.2012 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: asistent manager/secretara Responsabilitati: Activitati specifice postului:
- preluare si initiere apeluri;
- gestionare corespondenta si redirectionarea acesteia;
- redactarea si arhivarea diferitelor documente solicitate de management;
- mentinerea legaturilor cu diversi furnizori, etc.
- o buna coordonare a intregii echipe precum si a activitatilor specifice acestui post. |
|
01.01.2007 - 01.02.2010 Departament: vanzari Titlu Job: sales representative Responsabilitati: - Am raportat zilnic, saptamanal si lunar;
- Am facut deplasari in echipa in toate orasele mari ale tarii pentru a eficientiza procesul de marire a cotei de piata;
- Am organizat sedine de training cu agentii de vanzari din orasele mari pentru a le furniza know-how-ul dobandit in Bucuresti;
- Am contribuit cu propuneri pentru designul si continutul produselor de promovare: flyere, stickere;
- In cei 3 ani de contract am adus peste 2000 de clienti noi cu abonamente/2 ani, insumand peste 400.000 EUR/an incasari pentru firma; |
| studii | |
|
Facultati: 2009 - 2011 Masterat: Managementul resurselor si activitatilor turistice la Universitatea Bucuresti din Bucharest. Nota diploma de master - 10
Media notelor de examinare peste 9
Bursa de studiu pe toata durata programului de Master
2006 - 2009 Facultate: Geografia Turismului la Universitatea Bucuresti din Bucuresti. Nota diploma de licenta - 9,50
Media notelor de examinare peste 9
Bursa de studiu pe toata durata cursurilor de Licenta
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Filologie la Colegiul National Gricore C. Moisil din Onesti. Nota diploma de bacalaureat - 9.50
Media de absolvire a liceului peste 9
Premii Certificari
Sep 2017 - Nov 2017: Inspector Resurse Umane
Absolute School Bucuresti
Oct 2014: Diploma Project Manager - Accesare fonduri europene
Euro Best Team Training and Consulting
Traininguri
Jun 2009 - Jul 2017: Modul Pedagogic I
Universitatea Bucuresti, Facultatea de Psihologie
Hobby-uri
calatoriile, cititul, innotul
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): franceză(incepator,incepator,incepator) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|