Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.03.1969

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.05.1992

obiectiv

 

Sunt o persoane organizata, analitica, entuziasta, pregatita din punct de vedere profesional, cu peste 10 ani vechime in demoniul resurselor umane. Obiectivul meu este de a-mi aduce contributia in relaizarea obiectivelor stabilite la nivel de companie.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr manager

Responsabilitati:

- Desfasoara activitatea de recrutare si selectie a personalului;
- Urmareste realizarea procesului de inductie al noilor angajati in cadrul hotelului;
- Propune programe de instruire periodice( interne sau externalizate) pentru personalul;
- Propune si implementeaza programe de motivare si de stimulare a personalului;
- Intocmeste si transmite deciziile si comunicarile interne legate de activitatea de resurse umane din cadrul hotelului;
- Propune solutii pentru imbunatatirea reducerii cheltuielilor cu personalul ;
- Efectueaza inregistrarile in REVISAL si intocmeste statele de salarii ;
- Configureaza solutii de imbunatatire a aplicatiei de administrare si salarizare;
- Participa impreuna cu managerii departamentelor societatii la actualizarea fisele de post si a ROI;
- Elaboreaza, actualizeaza si implementeaza procedurile si instructiunile de lucru pentru activitatile de resurse umane si se asigura de respectarea acestora de catre intreg personalul hotelului;
- Desfasoara impreuna cu managerii din punctele de lucru activitatea de evaluare periodica a personalului hotelului;
- Intocmeste Organigrama societatii;
- Organizeaza si coordoneaza intreaga activitate de resurse umane;
- Intermediaza conflictele de munca, participa la cercetarile disciplinare din cadrul societatii;
- Asigura desfasurarea negocierii contractului colectiv de munca la nivel de societate;
- Urmareste indeplinirea cerintelor legale in domeniul resurselor umane in cadrul societatii;
- Efectueaza si transmite lunar catre directorul general rapoarte specifice activitatii de resurse umane;
- Participa la sedintele de management organizate de societate, etc

01.12.2017 - 31.10.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr manager

Responsabilitati:

- Desfasoara activitatea de selectie a candidatilor si participa la interviurile fata in fata;
- Urmareste realizarea procesului de inductie al noilor angajati in cadrul societatii;
- Propune programe de instruire periodice( interne sau externalizate) pentru personalul societatii;
- Propune si implementeaza programe de motivare si de stimulare a personalului societatii;
- Intocmeste si transmite deciziile si comunicarile interne legate de activitatea de resurse umane din cadrul societatii;
- Propune solutii pentru imbunatatirea reducerii cheltuielilor cu personalul ;
- Efectueaza inregistrarile in REVISAL si intocmeste statele de salarii ;
- Configureaza solutii de imbunatatire a aplicatiei de administrare si salarizare;
- Participa impreuna cu managerii departamentelor societatii din toate punctele de lucru la actualizarea fisele de post si a ROI;
- Elaboreaza, actualizeaza si implementeaza procedurile si instructiunile de lucru pentru activitatile de resurse umane si se asigura de respectarea acestora de catre intreg personalul societatii;
- Desfasoara impreuna cu managerii din punctele de lucru activitatea de evaluare periodica a personalului societatii;
- Intocmeste Organigrama societatii;
- Organizeaza si coordoneaza intreaga activitate de resurse umane;
- Intermediaza conflictele de munca, participa la cercetarile disciplinare din cadrul societatii;
- Asigura desfasurarea negocierii contractului colectiv de munca la nivel de societate;
- Urmareste indeplinirea cerintelor legale in domeniul resurselor umane in cadrul societatii;
- Efectueaza si transmite lunar catre directorul general rapoarte specifice activitatii de resurse umane;
- Participa la sedintele de management organizate de societate, etc

01.12.2017 - 31.08.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr manager (al doilea contract - remote job)

Responsabilitati:

- Desfasoara activitatea de selectie a candidatilor si participa la interviurile fata in fata;
- Propune programe de instruire periodice( interne sau externalizate) pentru personalul societatii;
- Propune si implementeaza programe de motivare si de stimulare a personalului societatii;
- Intocmeste si transmite deciziile si comunicarile interne legate de activitatea de resurse umane din cadrul societatii;
- Efectueaza inregistrarile in REVISAL si intocmeste statele de salarii ;
- Participa impreuna cu managerul societatii la actualizarea fisele de post si a ROI;
- Elaboreaza, actualizeaza si implementeaza procedurile si instructiunile de lucru pentru activitatile de resurse umane si se asigura de respectarea acestora de catre intreg personalul societatii;
- Desfasoara activitatea de evaluare periodica a personalului societatii;
- Intocmeste Organigrama societatii;
- Desfasoara intreaga activitate de resurse umane;
- Intermediaza conflictele de munca, participa la cercetarile disciplinare din cadrul societatii;
- Asigura desfasurarea negocierii contractului colectiv de munca la nivel de societate;
- Urmareste indeplinirea cerintelor legale in domeniul resurselor umane in cadrul societatii;
- Efectueaza si transmite lunar catre directorul general rapoarte specifice activitatii de resurse umane;
- Participa la sedintele de management organizate de societate, etc

01.10.2016 - 31.12.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager resurse umane

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Planifica si asigura necesarul de resurse umane pentru atingerea obiectivelor de dezvoltare ale societatii;
- Desfasoara activitatea de recrutarea si selectia a personalului desfasurata in cadrul societatii(publicare anunturi de recrutare, selectie CV-uri,stabilire telefonica a interviurilor);
- Efectueaza intervirile fata in fata;
- Stabileste impreuna cu directorul general conditiile finale de angajare pentru fiecare post in parte;
- Coordoneaza activitatea de administrare a dosarelor de personal a personalului din subordine; Intocmeste contractele de munca si efectueaza inregistrarea acestora in REVISAL;
- Urmareste realizarea procesului de inductie al noilor angajati in cadrul societatii, urmarind evolutia acestora din punct de vedere al performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele postului;
- Propune programe de instruire periodice( interne sau externalizate) pentru personalul societatii;
- Propune si implementeaza programe de motivare si de stimulare a personalului societatii;
- Intocmeste si transmite deciziile si comunicarile interne legate de activitatea de resurse umane din cadrul societatii;
- Intocmeste bugetul anual al cheltuielilor cu personalui si urmareste indeplinirea lunara a acestuia;
- Propune solutii pentru imbunatatirea reducerii cheltuielilor cu personalul ;
- Verifica pontajul lunar;
- Efectueza inregistrarea datelor salariale in aplicatia SAGA si Intocmeste statul de plata lunar;
- Inregistreaza si efectueza in multicash plata lunara a drepturilor salariale;
- Participa impreuna cu managerii departamentelor societatii la actualizarea fisele de post si a ROI;
- Elaboreaza, actualizeaza si implementeaza procedurile si instructiunile de lucru pentru activitatile de resurse umane si se asigura de respectarea acestora de catre intreg personalul societatii;
- Urmareste activitatea de evaluare periodica a personalului societatii;
- Intocmeste Organigrama societatii;
- Coordoneaza activitate de resurse umane privind medicina muncii si SSM desfasurata in cadrul societatii de catre serviciile externalizate;
- Intermediaza conflictele de munc, participa la cercetarile disciplinare din cadrul societatii;
- Asigura desfasurarea negocierii contractului colectiv de munca la nivel de societate;
- Urmareste indeplinirea cerintelor legale in domeniul resurselor umane in cadrul societatii;
- Efectueaza si transmite lunar catre directorul general rapoarte specifice activitatii de resurse umane;
- Participa la sedintele de management organizate de societate, etc.

01.08.2015 - 31.10.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager resurse umane si administrativ

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Stabileste necesarul de resurse umane pentru societate;
- Efectueaza recrutarea si selectia de personal in cadrul societatii;Realizeaza interviurile fata in fata si decide angajarea personalului potrivit posturilor vacante;
- Intocmeste dosarele de personal ale salariatilor, contractele de munca, actele aditionale, adeverinte de venit, decizii de incetare activitate;
- Efectueaza inregistrarea contractelor de munca in REVISAL;
- Semneaza toate documentele legate se activitatea de resurse umane a societatii (contracte de munca, acte aditionale,adeverinte,decizii de incetare activitate, adrese catre autoritati, etc) ;
- Verifica si aproba pontajul lunar, inregistreaza datele de personal si salariale in aplicatia MENTOR;Verifica si aproba statul de plata lunar; Aproba plata drepturilor salariale pentru toti angajatii societatii;
- Reprezinta societatea in fata autoritatilor (ITM, AJOMF);
- Propune si aplica masuri de motivare si stimulare a personalului;
- Urmareste procesul de inductie al noilor angajati urmarind evolutia acestora din punct de vedere al performantelor profesionale;
- Urmareste instruirea interna a angajatilor conform solicitarilor sefilor de departamente si raspunde de organizarea cursurilor de perfectionare interne si/sau externalizate;
- Se ocupa de evaluarea performantelor activitatii angajatilor in cadrul societatii si transmite feedback managerilor si administratorului societatii;;
- Intocmeste si reactualizeaza fisele de post ( ori de cate ori este nevoie );
- Intocmeste Regulamentul Intern;
- Elaboreaza procedurile de lucru privind activitatile de resurse umane si se asigura de respectarea acestora de catre intreg personalul societatii;
- Urmareste si coordoneaza activitatea de resurse umane a personalului din subordine;
- Efectueaza selectia prestatorilor de servicii administrative la nivel de societate;
- Negociaza contractele de prestari servicii administrative din cadrul societatii;
- Administreaza contractele cu furnizorii de produse si servicii administrative, efectueaza comenzile lunare pentru birotica si papetarie, verifica si da la plata facturile lunare scadente,etc.

01.01.2014 - 31.08.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: coordonator servicii generale

Responsabilitati:

- Verificarea , inregistrare, prezentarea pentru plata a facturilor scadente;
- Intocmirea rapoartelor lunare pentru : cheltuielile cu abonamentele serviciilor medicale,medicina muncii, telefonia fixa si mobila, auto din parcul propriu, etc.
- Verificare si confirmarea lunara a conturilor contabile GRSA alocate.
- Gestionarea contractelor cu furnizorii companiei (prestari servicii pentru sediul companiei, parcul auto,medicina muncii, paza , etc. ); Verificarea termenelor scadente, solicitarea ofertelor, verificarea si prezentarea pentru autorizare a actelor aditionale la contractele existente;
- Verificarea si achizitionarea necesarului de curatenie, protocol si reparatii in sediul companiei. Efectuarea programarilor necesare pentru efectuarea de catre furnizorul de servicii externalizat, de mici reparatii/ amenajari in cadrul firmei;
- Gestionarea serviciilor pentru auto proprii si „Pool car”;
- Asigurarea desfasurarii instruirilor SSM si PSI , prin furmizorul de servicii externalizate, programarea si pregatirea documentatiei necesare desfasurarii acestora;
- Gestionarea cardurilor de acces si pontaj individuale si temporare.
- Gestionarea abonamentelor de telefonie mobila;etc.

01.12.2008 - 31.01.2014

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: coordonator departament resurse umane

Responsabilitati:

- Intocmirea contractelor de munca si actelor aditionale la acestea, necesare desfasurarii activitatii personalului companiei;
- Tine evidenta si gestioneaza fisele de post, fisele de aptitudine ale angajatilor companiei;
- Verificarea statului de plata si a declaratiilor lunare;
- Gestionarea si planificarea concediilor angajatilor companiei;
- Intocmirea comenzilor pentru tichetele de masa, preluarea si distribuirea acestora catre angajatii companiei;
- Efectuarea platilor pentru salarii in sistemul multicash;
- Tine legatura cu furnizorul de servicii salarizare;
- Intocmirea si predarea adeverintelor medicale, de venit si a altor documente solicitate de catre angajatii companiei;
- Intocmirea si predarea catre superiorul ierarhic si departamentele companiei a rapoartelor lunare specifice activitatii resurse umane (head count, FTE, BNR, etc.);
- Tine legatura si colaboreaza cu furnizorul de servicii de medicina munciisi gestioneaza cardurile de sanatate ale personalului companiei;
- Tine legatura cu furnizorul de servicii de securitate si sanatate in munca, de prevenire si stingere a incendiilor; Asigurarea suportului pentru desfasurarea instrurilor SSM si PSI periodice, exercitiilor de evacuare si alte activitati specifice;
- Urmarirea si negocierea conditiilor contractuale cu furnizorii de servicii specifici activitatii de personal, etc

01.04.2006 - 31.12.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: specialist financiar si administrator credite

Responsabilitati:

- Efectuarea zilnica a ordinelor de plata interne si externe ( pe suport hartie, in sistemul intern si in multicash) scadente;
- Pregatirea si predarea in bancile finantatoare a dosarelor de creditare;
- Depunerea in bancile finantatoare a ordinelor de plata interne si externe, a numerarului si altor documente specifice ;
- Negocierea si perfectarea depozitelor la termen ;
- Ridicarea mapelor cu extrase, ordine de plata, dispozitii de plata valutare, etc de la bancile colaboratoare; preluarea graficelor de creditarea de la administratorii de credit;
- Gestionarea graficelor de rambursare a creditelor ; Calcularea si verificarea ratelor si dobanzilor lunare scadente;
- Colaborarea cu ofiterii de cont curent si administratorii de credite din banci - Intocmirea rapoartelor lunare si transmiterea acestora catre departamentele cu care colaboreaza, etc

01.03.2004 - 30.04.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: sef serviciu financiar

Responsabilitati:

- Efectuarea platilor interne in multicash si sistemul CROS ;
- Intocmirea chitantelor si efectuarea zilnica a monetarului;
- Emiterea facturilor scadente;Inregistrarea zilnica in CROS a , extraselor de cont (incasari, plati, comisioane, etc.);
- Verificarea periodica a ratelor de asigurare si efectuarea de compensari in sistemul electronic de contabilitate;
- Verificarea sumelor neincasate si comunicarea soldurilor, prin fax sau telefonic, clientilor companiei;
- Mentinerea relatiei cu banca ; Depunerea numerarului incasat prin casierie , ridicarea extraselor de cont, efectuarea de depozite la termen;etc.
- Efectuarea de inregistrari contabile in sistemul CROS. Generarea de rapoarte lunare si transmiterea acestora catre furnizorul de servicii de contabilitate.
- Rularea si verificarea rapoartelor financiare periodice ( lunare , semestriale , anuale) privind : facturile emise, stingerea facturilor emise, soldurile creditoare si debitoare, alte rapoarte.
- Colaborarea cu serviciul extern de contabilitate si departamentul IT pentru verificarea, avizarea si raportarea lunara a acestora la autoritati.
- Desfasurarea activitatii de personal la nivelul firmei ;
- Pregatirea dosarelor de angajare , gestionarea concediilor , a pontajului, alte documente legate de activitatea de personal. Transmiterea informatiilor si documentelor legate de incheiere, modificare, incetare contractelor de munca, salarii, pontaje, concedii si alte documente necesare activitatii de personal, catre furnizorul de servicii de personal si salarizare; Verificarea statelor de plata si a declaratiilor salariale, etc ;

01.12.2001 - 30.04.2003

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: administrator credite si referent financiar

Responsabilitati:

- Efectuarea ordinelor de plata interne si a dispozitiilor de plata externe pe suport fizic si in sistemul intern al companiei;
- Pregatirea dosarele de creditare pentru depunerea in bancile finantatoare;
- Negocierea si perfectarea depozitelor la termen ;
- Ridicarea mapelor cu extrase, ordine de plata, dispozitii de plata valutare, etc de la bancile colaboratoare; preluarea graficelor de creditarea de la administratorii de credit;
- Gestionarea graficelor de rambursare a creditelor ; Calcularea si verificarea ratelor si dobanzilor lunare scadente;
- Colaborarea cu ofiterii de cont curent si administratorii de credite din banci
- Intocmirea rapoartelor lunare si transmiterea acestora catre departamentele cu care colaboreaza etc

01.04.2000 - 01.12.2001

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: referent financiar

Responsabilitati:

- Intocmirea ordinelor de plata interne si externe pe suport fizic si in sistemul CROS ;
- Predarea dosarelor de creditare la bancile finantatoare;
- Depunerea ordinelor de plata interne, dispozitiilor de plata externe si a numerarului in bancile finantatoare;
- Negocierea si perfectarea depozitelor la termen ;
- Ridicarea mapelor cu extrase, ordine de plata, dispozitii de plata valutare, etc de la bancile colaboratoare; Preluarea graficelor de creditarea de la administratorii de credit;
- Intocmirea rapoartelor lunare si transmiterea acestora catre departamentele cu care colaboreaza,etc;

studii

 

Facultati:

2006 - 2008 Masterat: Management/ Economia investitiilor la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
1996 - 2000 Facultate: Economic la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Facultatea de management

Premii

Certificari
Jan 1990 - Jul 2017: Centrul de calcul CIMIC/ British Council/ ITM/10 Plus
- Curs de informatica
- Certificare : Inspector resurse umane
- Curs de limba engleza - nivel preintermediar
- Certificare : Inspector de securitate si sanatate in munca
- Certificare : Competente anteprenoriale
- Certificare : Inspector salarizare
- Certificare : Manager resurse umane - tehnici de selectie si recrutare de personal



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close