Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.06.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.09.2000

obiectiv

 

Sa lucrez pentru o companie in care sa imi pot dezvolta cunostintele si abilitatile deja formate iar beneficiile sa fie reciproce.

Beneficii: telefon mobil, masina de serviciu daca este necesar si posibil

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Administrativ / Logistica, Protectia muncii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: 01.11.2005

experienta profesionala

 

10.05.2004 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr manager

Responsabilitati:

o elaborarea si implementarea politicii de resurse umane;
o evaluarea necesitatilor firmei din punct de vedere al resurselor umane;
o elaborarea fiselor de post;
o elaborarea anunturilor pentru ocuparea posturilor vacante din firma;
o selectarea CV-urilor pentru interviu;
o interviurile pentru angajare;
o evaluari periodice ale angajatilor;
o incheierea contractelor de munca si relatia cu camera de munca;
o strategii de motivare a personalului; metode de eliminare a absenteismului;
o elaborarea regulamentului de ordine interioara si implementarea acestuia;
o elaborarea procedurilor de resurse umane;
o protectia muncii;
o calcul salarii;
o elaborarea programului de perfectionare profesionala pentru angajati.

Realizari:

Am organizat resursele umane ale firmei.
Am implementat un sistem de evaluari.
Am organizat diverse evenimente, team-building-uri.
Am initiat mai multe proceduri pentru fluentizarea comunicarii intre angajatii firmei.

01.09.2002 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent executiv

Responsabilitati:

o solutionarea problemelor de resurse umane: selectionarea CV-urilor, intrviuri pentru angajare, contracte de munca, solutionarea diferitelor probleme aparute, relatia cu camera de munca;
o Mentinerea relatiei cu clientii, potentialii clienti si firmele colaboratoare (telefonic , e-mail, fax sau posta)
o Pregatirea scrisorilor catre clienti si catre firmele colaboaratoare, pregatirea contractelor de consultanta si brokeraj – adaptarea acestui contract la cerintele clientului dar si la posibiltatile firmei
o Analiza ofertelor primite de la colaboratori si editarea ofertelor adresate clientilor

Realizari:

Am incheiat contracte de munca pentru toti angajatii (pana atunci nu se ocupase nimeni de aceasta problema).
Am oferit informatii despre legislatia muncii atat directorului general cat si colegilor.
Am organizat baza de date cu clienti si polite de asigurare.
Am adus la zi incasarea comisioanelor.

30.04.2000 - 30.08.2002

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

• Indatoriri administrative si de protocol
o stabilirea intalnirilor cu clientii si potentialii clienti
o mentinerea relatiei cu clientii, potentialii clienti si firmele colaboratoare
o rezervari hoteliere si de bilete de avion pentru diferite calatorii
• Traducerea de documente si comunicarea cu diferiti clienti
• Pregatirea contractelor, a ofertelor pentru clienti si a certificatelor de garantie
• Facturare si urmarirea efectuarii platilor (incasarea banilor, verificarea OP-urilor etc)
• Gestiunea sistemelor si a componentelor
• Intervievare candidati pentru postul posturile libere din firma
• Asamblare computere, instalarea softului (in special Windows si driverele necesare), conectarea la reteaua Internet
• Plata diferitelor facturi
• Mentinerea relatiei cu distribuitorii
• Contabilitate primara

Realizari:

Am invatat foarte multe lucruri despre calculatoare si modul lor de functionare. Am invatat care sunt componentele de baza ale unui PC si cum se monteaza pentru ca rezultatul sa fie un computer functionabil.

studii

 

Facultati in straiatate

NU amurmat o facultate in afara Romaniei

Activitati extracurriculare

Creativitate, capacitatea de a lua decizii, capacitatea de coordonare;
Aptitudini de comunicare interpersonala;
Rezistenta la efort intelectual
Spirit de echipa;
Capacitate de analiza si organizare;
Perseverenta.

Literatura
Muzica
Computere
Calatorii

Premii

1996 Atestat de operator PC - Andorsis SRL
2002 Atestat de Inspector Resurse Umane - International Computer School

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close