de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.06.1968

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.08.1995

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Personalitate inalt motivata, orientata catre indeplinirea obiectivelor, cu capacitati si experienta in analiza, dezvoltare si implementare sisteme si proceduri, imi doresc un post (nivel top sau middle) intr-o organizatie dinamica, care sa stimuleze si sa sustina avansarea profesionala si promovarea unui mediu de lucru sanatos. Sumar al calificarilor si calitatilor personale - Experiență extinsă în gestionarea resurselor umane în organizații industriale, experiență in a lucra sub rigoarea unui Sistem de Management al Calitatii; - Experienta anterioara in planificare, recrutare, administrare, salarizare, motivarea și evaluare de personal in organizatii din industria auto; - Puternice abilități de conducere și de team building; - Abilitatea de a interacționa cu oameni dintr-o varietate de specialități / culturi ; - Capacitate demonstrata de a lucra independent, precum și si ca membru al unei echipe multidisciplinare; - Abilitati de utilizare a instrumentelor specifice "problem solving", centre de evaluare, si de planificare utilizate standard in automotive; - Abilități excelente de management organizațional și managementul timpului; - Excelente abilități de comunicare verbala si scrisa; - Familiarizat cu conceptele Lean Manufacturing, studiul si analiza fluxurilor de lucru , capabilitati de analiza și utilizare a instrumentelor statistice; - Capacitate excelenta de ințelegere excelentă si lucru cu concepte legate de producție, calitatea proceselor, capabilitati de intelegere a conceptelor tehnice, cu experiență mare în organizațiile din industria auto; - Cunostinte avansate in MO Excel si MO Access: Analiza datelor prin functii avansate, analizarea datelor din tabele multiple legate si utilizarea graficelor, agregarea datelor si analiza acestora prin pivoti, experienta si cunostinte de Visual Basic for Application.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Decontare cheltuieli de intretinere si benzina, in cazul in care este necesara deplasarea zilnica la locul de munca in afara localitatii (Sibiu); Tichete de masa

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Brasov, Sibiu, Sebes

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2016 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr manager

01.07.2010 - 30.04.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager hr

Responsabilitati:

Misiuni:
- Proprietar al procesului HR; Urmareste aplicarea, dezvoltarea, masurarea performantei si interfatarea cu celelalte procese;
- Pune in aplicare politicile de HR in conformitate cu strategiile companiei si legislatia in vigoare - identifica, defineste si implementeaza modul de adaptare a acestor strategii la nivel operational;
- Contribuie la performanta globala prin punerea la dispozitie a resurselor umane cerute;

Responsabilitati:
- Raspunde si asigura managementul proceselor de recrutare; planifica si evalueaza nevoia de resurse in functie de strategiile de dezvoltare, urmareste realizarea interviurilor, evaluarea candidatilor, selectia finala si aplicarea procesului de introducere a noilor angajati;
- Raspunde de gestiunea polivalentei, programelor de training si a dezvoltarii profesionale, conform cu politicile companiei de dezvoltare;
- Raspunde de administrarea personalului: acte angajari, proceduri legale, desfacere/suspendare contracte de munca, acte aditionale, proceduri de cercetare, gestiunea conflictelor, etc;
- Asigura coeziunea interna si un bun climat de lucru; Asigura managementul si realizarea studiului de cercetare a climatului de lucru, evaluarea rezultatelor, comunicarea catre tot personalul si realizarea planului de actiuni de imbunatatire;
- Asigura implementarea si dezvoltarea unui sistem de comunicare pe verticala si orizontala in cadrul companiei;
- Elaboreaza si implementeaza politici de motivare, evaluare a performantei si dezvoltare profesionala;
- Asigura o buna imagine a companiei si asigura transmiterea valorilor companiei;
- Asigura comunicarea institutionala, externa, prin reprezentarea conducerii companiei in relatiile cu anumite institutii, colaboratori sau interna, prin participarea la negocieri cu reprezentantii salariatilor si sau arbitrarea oricaror situatii de dispute interne;
- Asigura realizarea Regulamentului intern, actualizarea acestuia si aplicarea in cadrul companiei;
- Responsabil de politica salariala, calculul si plata salariilor catre angajati;
- Evaluarea performantei si urmarirea indicatorilor de performanta a procesului de HR, raportarea rezultatelor periodice catre nivelurile superioare;

Realizari:
- Cresterea numarului de angajati directi si indirecti, in toate departamentele, conform cu nevoile de dezvoltare companiei in ultimii 5 ani, de la 142 angajati pana la 425 angajati, ceea ce reprezinta o crestere de 3 ori. Aceasta crestere s-a realizat fara a creste si numarul persoanelor de gestiune a proceselor HR;
- Proiectarea si implementarea unui sistem de bonusuri pentru angajatii direct productivi, care au asigurat atat cresterea indicatorilor de performanta la nivelul companiei, cat si o crestere a motivatiei salariatilor; S-a asigurat si o crestere a veniturilor salariale in conditiile cresterii volumelor de productie si a scaderii ratei de rebuturi, costuri calitate, etc;
- Cresterea sentimentului de apartenenta a angajatilor, a sentimentului de siguranta, care au condus la un nivel exceptional pentru indicatorii de performanta HR: absenteism = 1,74% (media lunara in ultimii 4 ani) si Turnover = 6,2% (media anuala in ultimii 4 ani).
- Imaginea companiei, intentia de angajare in companie din partea pietei si potentialul de retentie, s-au imbunatatit an de an, astfel incat compania se regaseste in topul companiilor automotive din piata locala din punctul de vedere al candidatilor potentiali pentru diversele pozitii, ca dorinta de a lucra in compania noastra;
- Prin dezvoltarea de instrumente specifice, sistemice, s-a realizat o crestere a eficientei in managementul proceselor HR;

01.10.2003 - 01.07.2010

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: sef resurse umane / responsabil si dezvoltator it

Responsabilitati:

- Supervizarea activitatii de realizare si centralizare date de pontaj, evidenta concediilor medicale si a celor de odihna, calculul salariilor, etc;
- Supervizarea sistemului de scanare, centralizare si analiza a manoperei directe executate, pe muncitor, echipa, comanda de lucru, perioada, etc.
- Realizarea de analize si situatii statistice de eficienta a costului salarial, absenteism, fluctuatie, capacitati de productie, alocare de resurse (umane), etc.;
- Dezvoltarea unui sistem propriu de evaluare a performantelor salariatilor, baza a promovarilor si stabilirii salariilor angajatilor;
- Recrutarea si selectia personalului la toate nivelurile organizationale – organizare interviu selectie, criterizare, testare si implementare in mediul nou organizational;
- Conceptia, realizarea si implementarea unui nou sistem de salarizare, care sa conduca prin stimularea factorului motivational la cresterea satisfactiei angajatilor, cresterea volumului de productie, stabilizarea fortei de munca, cresterea atractivitatii organizatiei in mediul extern;
- Conducerea unui proiect complex de recrutare, selectie si angajare a 95 de salariati din Filipine, care sa raspunda la nevoia organizatiei de forta de munca pentru sustinerea capacitatilor de productie;
- Dezvoltarea unui sistem de simulare a proceselor tehnologice de executie a produselor pentru studiul si flexibilizarea productiei in faza de pregatire si lansare productie (REFAGEST) – tehnologie client/server – MySQL database;
- Participarea in echipa de proiectare si implementare a unui sistem de gestiune a vanzarilor prin reteaua proprie de magazine (6 magazine in orase diferite) – tehnologie client/server pe suport VPN;
- Analiza, proiectarea, executia si implementarea unui sistem complex de urmarire a productiei pe intregul flux de lucru, de la faza de planificare/programare pina in magazia de produse finite si livrarea catre client – tehnologie WEB (sever Apache, client PERL, PHP, Javascript, raportare „Business Inteligence”, MySQL databases, coduri de bare);
- Participarea in echipa la nivelul managementului superior la elaborarea strategiilor si translatarea lor in proceduri operationale privind salarizarea, atragerea de personal, gestiunea productiei, cresterea flexibilitatii si scaderea costurilor, proiectare organizationala, etc.;

- Asigurarea functionalitatii sistemului informatic de management ERP, implementat in cadrul organizatiei; O buna experienta in sistemele ERP (MFG-PRO produs al firmei canadiene QAD INC.);
- Asigurarea mentenantei, service-ului, actualizarii si dezvoltarii principalelor module ale sistemului ERP (planificare, productie si financiar-contabil), in vederea mentinerii unui cost minim in exploatarea sistemului;
- Administrarea si programarea Server-ului de Baze de date de tip Progress – platforma a sistemului ERP;
- Administrarea cluster-lui server-e Microsoft NT 4.0 cu BackOffice 4.5 (Microsoft SQL Database server 7.0, Microsoft Exchange Server 5.5, Microsoft Proxy Server 2.0, etc.);
- Administrarea si intretinerea unei retele de 50-55 calculatoare cu diverse sisteme de operare;
- Aplicatii software pentru pachetul Microsoft Office (Word , Excel, Access, MS-Outlook) si platforme-client ERP (MFG-PRO) de tip Progress Databases;
- Asigurarea, mentenanta, actualizarea si dezvoltarea sistemului informatic de gestiune a salariilor si resursei umane;
- Responsabilitatea in proiectarea si dezvoltarea de variate rapoarte electronice, instrumente de Bussines Inteligence ca suport decizional la toate nivelurile de management;
- Dezvoltarea in tehnologie WEB pe platforma retelei de INTRANET a diverse instrumente software de management, aplicatii client in tehnologiile PERL, PHP, JAVAScript si VisualBasic;


-Am implementat proceduri standard de gestiune si urmarire a parametrilor HR;
-Am proiectat si implementat sistem de planificare si urmarire a productiei cu raportari zilnice, saptamanale, lunare, etc a parametrilor vizand eficienta, realizari, livrari catre clienti, asigurarea calitatii ceea ce a conferit o optimizare a activitatii reducandu-se costul indirect de productie si o crestere a satisfactiei clientilor nostri.
-Am elaborat strategii de motivare si salarizare;

tichete de masa, cheltuieli vacanta

studii

 

Facultati:

1995 - 2000 Facultate / Colegiu: Managementul sistemelor de productie la Universitatea Lucian Blaga - Facultatea de Inginerie din Sibiu. Pregatire specifica management organizatii de productie;
Structura si managementul proceselor in organizatii de productie;
Managementul resurselor umane;
Sisteme de management - evaluare, controlling si imbunatatire;
Performanta proceselor - masurare, analiza si imbunatatire - KPI's;
1986 - 1989 Facultate / Colegiu: Calculatoare la Institutul Militar de Transmisiuni si Calculatoare din Sibiu.

Premii

Certificari
Nov 2015 - Nov 2015: Referent la conferinta nationala "Quality Days" - People give life to Quality Management
Oamenii dau viața managementului calității



Chiar și în al saselea an, Sibiu Quality Days este încă singura conferința dedicată exclusiv Managementului Calității în România. “Conferinţa Sibiu Quality Days este o tradiție”, îl citează ziarul Mesagerul de Sibiu, pe Werner Seeger, organizatorul evenimentului.

Cadre de conducere și manageri de calitate din industria auto apreciază în mod special, conferința care furnizează informații cu privire la evoluțiile actuale din domeniul managementului calității şi oferă totodată și o platformă ideală schimbului de experiență.

Detalii pe link-ul: http://qualitydays.ro/
Nov 2011 - Nov 2011: Bazele JIT in fluxurile de productie
Under KAIZEN Institute authority - a training about Kaizen philosophy in industrial organization:
- Wastes categories in a flow;
- Designing and implementing production lines according with Kaizen principles;
- Peripheral organization of the production line - inputs/outputs, flow, resources;
- Work standards - importance;
- SMED basics;
- JIT basics;
Traininguri
Jan 2014 - Jan 2014: SAP - modulul HR (HCM) - utiliztor cheie
That includes the following processes:
- Administrare personal
- Salarii si date economice ale angajatilor- Infotype specific - costuri personal
- Management organizational- structura & posturi; Asocierea angajatilor pe posture si organigrama
- Managementul formarilor profesionale
- Managementul carierei si planurilor de succesiune
- Managementul performantei angajatilor
- Indicatori de performanta
Calificari
Jun 2012: Audit proces - standard VDA 6.3

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close