de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.02.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.09.2007

obiectiv

 

Crestere profesionala prin adaugare valoare companiei angajatoare

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Turism / Hotel staff

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2016 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr manager

Responsabilitati:

Principalele activitati desfasurate ca si HR Manager in cadrul Quality Leather SRL

-Coordonarea intregii activitati de HR
-Gestionarea procesului de recrutare , selectie, stabilire a interviurilor si sustinerea acestora.
-Crearea documentatiei de personal, dosarul obligatoriu conform legislatiei romane.
-Deciderea codului COR pentru fiecare angajat.
-Asigurarea si completarea zilnica a documentatiei necesare angajatilor , intocmirea a diferite rapoarte, situatii necesare angajatorului, urmarirea zilnica a KPI-lor.
-Consilierea managementului si oferirea de suport in scopul luarii celor mai bune decizii si gasirea celor mai bune solutii in organizarea personalului.
-Salarizare-gestionarea intregului process de salarizare pornind de la prezenta zilnica , ore suplimentare , intocmirea monetarului, dupa caz, iar cand situatia e favorabila, intocmirea grilei de bonusare.
-Crearea si implementarea Regulamentului Intern si a CCM-ului la nivel de angajator precum si inregistrarea acestuia la ITM.
-Permanenta sustinatoare a respectului , unei bune colaborari atat intre salariati cat si extern.
-Consiliere si acordare de suport angajatilor precum si solutionarea problemelor lor luand masurile necesare prin aplicarea procedurilor agreate de legislatie , avertismente , cercetari disciplinare.
-Asigurarea si supervizarea colaborarii obligatorii cu serviciile externalizate SSM, PSI, Medicina Muncii.
-Reducere absenteeism ca rezultat al implementarii procedurilor necesare pentru a veni in sprijinul companiei.
-Pregatire dosar Concedii Medicale si recuperarea sumele aferente de la CNASS
-Permanenta analiza a nivelurilor salariale de pe piata muncii.
-Urmarirea in permanenta a gasirii echilibrului atat pentru angajat cat si pentru angajator, astfel incat ambele parti sa fie avantajate.
-Mentinerea unei bune colaborari cu institutiile statului.
-Bune competente in negociere, diplomatie

01.12.2009 - 30.11.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: agent asigurari

Responsabilitati:

Intocmirea de asigurari RCA si Casco pentru clientii deja existenti si cresterea portofoliului in vederea incheierii a cat mai multe contracte.

01.10.2008 - 31.01.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari-coordonator de training

Responsabilitati:

Coordonator de training -General Motors Academy.
-organizare cursuri de perfectionare in colaborare cu General Motors, pentru fiecare angajat atat pe parte de Vanzari cat si pentru departamentul de Service, tinand cont de calificarea si experienta acestora,asigurarea cazarii si intocmirea actelor necesare deplasarii
Intr-o colaborare permanenta cu consilierii de vanzari, cu personalul compartimentului de Logistica, Contabilitate, Receptie, Casierie, Service, companiile de Leasing, Directorii de Departamente
Atributii :
-asigurarea documentatiei necesare procesului de vanzare inclusiv facturare
-receptionare si prelucrare facturi proforme si comerciale de la producatorul General Motors si Citroen Romania
-gestionare in cash flow a platilor catre producator si client, dupa caz
-facturare auto vandute de pe cele 3 branduri:Opel, Chevrolet, Citroen
-intocmiri si facturari ulterioare procesului de vanzare, dupa caz: garantii extinse. accesorii, inmatriculari,mape de livrare
-introducere si prelucrare date clienti in programele impuse de GM: Canal, CRM-Opel si ITALK-Chevrolet
-in cazul derularii programului Remat: o permanenta colaborare cu Administratia Fondului de Mediu in vederea validarii si incasarii contravalorii tichetelor , toate datele operandu-se in programul special implementat
-diverse rapoarte pentru Producator si firma( pontaje, situatii contabile, asigurarea patrimoniului necesar procesului de vanzare,intocmirea foilor de parcurs pentru masinile de demo)
-suport consilierilor de vanzari pe toata durata zilei de lucru
-verificarea finala a dosarelor de vanzare si stabilirea ultimelor detalii in vederea inmatricularii

01.09.2008 - 31.10.2009

Departament: banci

Titlu Job: ofiter credite

Responsabilitati:

Agent servicii-consiliere bancara a clientilor in vederea obtinerii de credite pentru produsele comercializate in cadrul magazinului-Praktiker, in speta
-Identificarea validitatii clientului, intocmirea documentatiei necesare si transmiterea datelor catre EFG Retail Services-Bancpost Bucuresti

01.04.2008 - 30.06.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: operator calculator-facturier

Responsabilitati:

Atributii: Urmarirea comenzilor, inregistrarea acestora, facturare

01.03.2006 - 31.03.2008

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

Activitati specifice de receptie, registrul de evidente client.

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: ECONOMIA COMERTULUI TURISMULUI SI SERVICIILOR la FEAA-UNIVERSITATEA DE VEST din TIMISOARA.

Premii

Atestat in Turism, Licenta In Turism

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)

italiană(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close