de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.08.1984

obiectiv

 

Dezoltarea cunostintelor acumulate in decursul anilor, construirea si consolidarea carierei in cadrul unei companii in cadrul careia primeaza comunicarea, aprecierea pentru lucrul bine facut, stabilitatea, si aprecierea dorintei de a excela in tot ceea ce fac.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2017 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr generalist

Responsabilitati:

Intocmirea, gestionarea si indosarierea documentelor privind administrarea de personal (contracte de munca, decizii incetare, acte aditionale, etc)
Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului si de salarizare in cadrul firmei Asistenta si consultanta tuturor angajatilor referitor la prevederile politicilor de resurse umane ale companiei ;
Intocmirea si eliberarea, la cerere, a documentelor solicitate de catre (fosti) salariati ;
Acordarea de suport angajatilor in probleme legate de relatiile de munca ;
Introducerea datelor in aplicatia HR si asigurarea de acuratetea acestora ;
Intocmirea de diverse rapoarte de centralizare in aria de expertiza ;
Verificarea conformitatatii drepturilor salariale conform pontajului, contractelor de munca, si legislatiei in vigoare.
Explicatii referitoare la fluturasii de salariu / calcul salarial
Colaborarea cu departamentul financiar pentru a asigura acuratetea datelor din salarizare ;
Colaborarea cu furnizorul de beneficii in vederea analizarii acestora din punct de vedere fiscal ;
Participarea ca si resursa in sedintele de lucru referitoare la implementarea noului sistem de administrare si evidenta a personalului, pentru aria de expertiza;
Participarea ca si resursa activa pentru aria de expertiza in proiectele/activitatile initializate de departamentul de resurse umane sau in proiectele/activitatile in care departamentul de resurse umane trebuie sa fie reprezentat, conform cu sarcinile alocate de catre managerul direct sau de catre directorul de departament.
Verificarea pontajelor;
Verificarea statelor de plata;
Mentinerea legaturii cu instiitutiile statului/executorii judecatoresti.
Mentinerea evidentei concediilor de odihna/concediilor medicale/ zile libere platite sau pentru evenimente speciale.
Asigurarea îndeplinirii prevederilor legale privind protecţia maternităţii la locul de munca.
Cercetari disciplinare.

01.01.2016 - 30.06.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr specialist

Responsabilitati:

Participarea activa in procesul implementarii politicilor de resurse umane in cadrul companiei.
Desfasurarea procesului de recrutare si selectie pentru completarea pozitiilor din organigrama
Identificarea nevoilor de trainning ale angajatilor, participand la elaborarea planului anual de dezvoltare
Propunerea, definirea si implementarea proiectelor de motivare a angajatilor.
Participarea activa in procesele de implementare a sistemelor de implementare a performantelor si oferirea suportulului necesar pentru implementarea acestui sistem
Implicarea directa in procesele de inegrare si trainning on the job a noilor angajati, procesele de exit interview.
Elaborarea si revizuirea fiselor de post,
Monitorizarea indicatorilor definiti pentru principalele procese de resurse umane, elaborarea raporturilor de management solicitate in acest sens,
Oferirea de suport si consultanta specifica clientilor interni in problemele de resurse umane.
Verificare si introducerea in platformele de pay roll a pontajelor, cererilor de concediu de odihna si medicale.
Eliberarea la cerere a actelor solicitate de catre angajati.
Mentinerea legaturii cu instiitutiile statului/executorii judecatoresti.
Administrarea dosarelor de personal/ alcatuirea dosarelor de personal.
Verificarea pontajelor.
Mentinerea evidentei concediilor de odihna/concediilor medicale/ zile libere platite sau pentru evenimente speciale.
Asigurarea îndeplinirii prevederilor legale privind protecţia maternităţii la locul de munca.
Postarea anunturilor de angajare pe canalele de recrutare pentru pozitiile vacante din organigrama.
Intocmirea diferitelor rapoarte, centralizarea informatiilor pentru o evidenta a personalului angajat,
Programarea la medicina muncii a noilor angajati.
Cercetari disciplinare

01.12.2015 - 31.12.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager resurse umane

Responsabilitati:

Efectuarea demersurilor pentru functionarea legala a companiei de recrutare si plasare a fortei de munca in tara si strainatate
- demersurile in vederea declararii sediului social si al punctului de lucru;
- efectuarea demersurilor catre ITM-ul local in vederea luarii in evidenta a firmei de recrutare;
- demersuri in vederea inregistrarii ca operator de date cu caracter personal;
*Depunerea notificarii online catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
- demersurile legale in ceea ce priveste Protectia muncii SSM si PSI;
- Obtinerea diferitelor permise si autorizatii de la autoritatile competente;
- Coordonarea departamentului de Resurse umane si organizarea proiectelor pe prioritati;
- Elaborarea și implementarea politicilor de ocupare pentru oportunitatile de cariera deschise in cadrul companiei/clientilor;
- Dezvoltarea strategiei si a procedurii de lucru;
- Organizarea proceselor de recrutare in companie , relationarea cu echipa de recuit-eri , evaluarea nevoilor de recrutare in cadrul companiei;
- Colaborarea cu toate departamentele companiei ( clientilor ) pentru a asigura necesarul de personal;
- Identificarea nevoilor de formare, dezvoltarea și livrarea sesiunilor de training cu managerii departamentelor implicate;
- Elaborarea contractelor de munca;
- Prelucrare și emiterea certificatelor/adeverintelor la cerere a angajaților companiei;
- Întocmirea adeverinţelor (de orice tip), a fişelor de lichidare;
- Asigurarea suportului pentru realizarea dosarelor de accidente de munca
- Mentinerea si gestionarea dosarelor de personal;
- Administrare de personal: contracte de munca, acte adiţionale, evidenţa zilelor de concedii de odihnă, concedii medicale, concedii fără plată;
- Asigurarea îndeplinirii prevederilor legale privind protecţia maternităţii la locul de munca
- Integrarea profesionala a fiecarui nou angajat;
- Evaluarea performantelor noilor angajati
- Intocmirea listelor scurte si rapoarte de interviu;
- Pontaje si raportarea acestora catre departamentul de Payroll
- Gestionarea cu prudenta a informatiilor delicate;
- Gestionarea situatiilor dificile;
- Prezentarea de stimulente și beneficii pentru angajații companiei;
- Sustinerea Exit interviurilor;
- Identificarea si valorificarea tuturor canalelor de recrutare;
- Revizuirea politicilor de recrutare pentru a asigura eficacitatea tehnicilor de selecție și programe de recrutare;
- Identificarea oportunitatiolor de cariera dificile si investigarea celei mai bune strategii de abordare in procesul de recrutare;
- Păstrarea documentației procesului de recrutare; (rapoartele: zilnice/saptamanale/ lunare/ semestriale/ anuale);
- Actualizarea competențelor în dosarul personal, pentru fiecare din angajatii companiei;
- Ofertarea candidatului pentru postul vacant; ( pentru pozitiile de entry , middle si top management)
- Cunostinte Revisal;
- Postarea anunturilor de recrutare; (ocazional)
- Editarea/ realizarea JD-ului pentru noile pozitii din organigrama; (pozitii middle level top management)
- Head hunting skills;
- Boolean search.
- Cunostinte Revisal

01.10.2014 - 30.11.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

- Elaborarea și implementarea politicilor de ocupare pentru oportunitatile de cariera deschise in cadrul companiei,
- Coordonarea procesului de selecţie : postarea anunţurilor de recrutare, structurarea interviului, situaţii ipotetice, feedback;
- Evaluarea şi selecţia candidaţilor;
- Identificarea eficientă a canalelor de recrutare;
- Elaborarea anunţurilor de recrutare;
- Proiecte de recrutare: Sales Representative/Medical Representatives, Area Sales Manager, National Sales Manager, Assistant Manager, IT Manager, Accountant, HR Manager, Technical Engineer, Sales Coordinator, Product Manager, Marketing Manager, Quality Analyst, Farmacişti;
- Elaborarea proceselor verbale privind tichetele de masa;
- Administrare de personal: contracte de munca, acte adiţionale, evidenţa zilelor de concedii de odihnă, concedii medicale, concedii fără plată etc. a salariaţilor.
- Programarea la controlul medical a angajaţilor, administrarea bazei de date cu fişele lor medicale şi respectarea prevederilor legale în vigoare în ceea ce priveşte angajaţii inapţi din punct de vedere medical.
- Asigurarea îndeplinirii prevederilor legale privind protecţia maternităţii la locul de munca –
- Întocmirea adeverinţelor (de orice tip), a fişelor de lichidare etc.
- Asigurarea suportului pentru realizarea dosarelor de accidente de munca.

01.05.2013 - 31.10.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: worldspan help desk tehnician

Responsabilitati:

Asistarea cu formate de ticketare, refund-uri, exchange, void tickets .
Asistenta in crearea rezervarilor, adaugarea pasiva a segmentelorde zbor/passive cancel a segmentelor de zbor, rezervari hoteliere, car in sistemul Worldspan.
Cunoscator la nivel avansat al sistemului de rezervari si ticketare Worldspan ,
Cunoscator al formatelor de ticketare , exchange , void , SSR /OSI amenities, start / stop printers , Configurare HPM divide /split PNR rezervari in Worldspan GDS.
Instalare si dezinstalare GDS.
Gestionarea raspunsurilor catre tichetele deschise de agentiil de turism.
Evaluarea calitatii apelurilor.

01.06.2008 - 31.10.2010

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

-Organizarea și susținerea procesului de recrutare și selecție de personal;
-Dezvoltarea strategiei si a procedurii de lucru
- Integrarea profesionala a fiecarui nou angajat
- Evaluarea performantelor noilor angajati;
-Identificarea nevoilor de formare, dezvoltarea și livrarea de sesiuni de training cu persoanele specializate.
-Utilizarea bazei de date, pentru a gasi candidatul potrivit pentru posturile vacante in cadrul companiei;
-Organizarea sustinerea si desfășurarea de interviuri;
-Informarea candidatului cu privire la responsabilitățile și beneficiile oferite de companie.
-Informarea candidaților cu privire la rezultatele interviurilor sustinute;
-Revizuirea politicilor de recrutare pentru a asigura eficacitatea tehnicilor de selecție și programe de recrutare;
-Identificarea oportunitatiolor de cariera dificile si investigarea celei mai bune strategii de abordare in procesul de recrutare;
-Păstrarea documentației procesului de recrutare
-Prelucrare și emiterea certificatelor la cerere a angajaților companiei;
-Verificarea pontajelor, fiselor de lucru si corespondarea cu fiecare sef de atelier. .
-Elaborarea contractelor de munca;
-Mentinerea si administrarea dosarelor de personal;
- Mentinerea legaturii cu institutiile statului.

01.01.2008 - 30.06.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistent manager

Responsabilitati:

Mentinerea agendei directorului general;
Arhivarea corespondentei si mentinere portofoliului de clienti.
Mentinerea legaturii cu furnizorii.
Preluarea comenzilor
Supravegherea angajatilor.
Respectarea termenelor limita si transmiterea acestora catre executanti.
Gestionarea situatiilor dificile.
Administrarea dosarelor de persoanal/ alcatuirea acestora.
Programarea noilor angajati pentru medicina muncii.
Gestionarea cu prudenta a informatiilor delicate.
Contabilitate primara.
Elaborarea contractelor de executie a lucrarilor.

01.12.2005 - 30.11.2007

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

-Prezentarea de stimulente și beneficii pentru angajați ai societăți;
-Organizarea și susținerea procesului de recrutare și selecție de personal;
-Dezvoltarea strategiei si a procedurii de lucru
- Evaluarea performantelor noilor angajati;
-Utilizarea social media pentru a face publicitate pe fiecare oprtunitate de cariera din cadrul companiei
-Utilizarea bazei de date, pentru a gasi candidatul potrivit pentru oportunitatea de cariera vacanta;
-Primirea și revizuirea aplicanților, sustinerea interviurilor și verificarea testelor;
-Informarea candidatului cu privire la responsabilitățile și beneficiile oferite de companie pentru postul vacant la care a aplicat.
-Organizarea sustinerea si desfășurarea de interviuri;
-Informarea candidaților cu privire la rezultatele interviurilor sustinute;
-Revizuirea politicilor de recrutare pentru a asigura eficacitatea tehnicilor de selecție și programe de recrutare;
-Identificarea oportunitatiolor de cariera dificile si investigarea celei mai bune strategii de abordare in procesul de recrutare;
-Head hunting
-Păstrarea documentației procesului de recrutare
-Prelucrare și emiterea certificatelor la cerere a angajaților companiei;
- Actualizarea competențelor în dosarul personal, pentru fiecare din angajatii companiei;
-Verificarea pontajelor , fiselor de lucru si mentinerea legaturii cu managerii diferitelor departamente din cadrul companiei.
-Elaborarea CIM;
-Mentinerea si gestionarea dosarelor de personal;
- Gestionarea situatiilor dificile;
-Gestionarea cu prudenta a informatiilor delicate;
-Ofertarea candidatului pentru postul vacant .

01.07.2004 - 30.11.2005

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistent manager

Responsabilitati:

Organizarea agendei Directorului de Proiect;
Preluarea telefoanelor si a fax-urilor;
Arhivarea documentelor ce fac obiectul activitatii zilnice ale companiei;
Vamuirea echipamentelor ce urmau a fi montate in centrele de control de pe Autostrada Soarelui; Aprovizionarea biroului cu rechizite / papetarie / alte produse de protocol;
Verificarea activitatii si a stadiului in care avansau lucrarile pentru centrele de control de pe Autostrada Soarelui, in acest sens arhivarea rapoartelor din centrele de control;
Soport in realizarea documenatiei necesare in vederea predarii centrelor de control catre Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, aflata in administratia Ministerului Transporturilor. (finalizarea obiectivului).

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Facultate / Colegiu: la din Bucuresti.
2004 - 2008 Facultate / Colegiu: la din Bucuresti.
1999 - 2003 Liceu: Liceul Teoretin C.A Rosetti la Liceul Teoretin C.A Rosetti din Bucuresti.

Premii

Calificari
Aug 2018: Absolute School Payroll specialist

Certificari
Aug 2014 - Sep 2014: Email Writing Skills Certificate

Premii si Distinctii
May 2014 - Jun 2014: Quality assurance

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

spaniolă(mediu,avansat,mediu)

italiană(incepator,mediu,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close