Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.05.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.07.2004

obiectiv

 

- HR Development Specialist - recrutor - domenii: recrutare internațională; Recrutare IT; recrutare ramură construcții; recrutare de posturi administrative; Recrutare BPO / SSC; HR - căutare directă - intervievarea bazată pe competențe - teste psihologice în procesul de angajare - curs "Evaluator competente profesionale"

Salariu: 4.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2020 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr development specialist

01.11.2018 - 31.03.2020

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: office manager & recruiter

Responsabilitati:

Recrutare internațională
Gestionarea proiectelor de recrutare pentru posturi permanente și temporare pentru Norvegia;
Asigurarea că toate procesele de recrutare și selecție funcționează eficient;
Menținerea unui contact strâns cu departamentele de vânzări și management, pe întregul proces de recrutare;
Editarea contractelor angajaților temporari;
Implementarea candidatilor a reglementarilor GDPR;
Analizarea nevoilor clienților, pentru a stabili o strategie de recrutare adecvată;
Pregătirea fișelor postului pentru posturile disponibile;
Alegerea metodelor de recrutare și a canalelor corespunzătoare (eJobs, BestJobs, Infomunca, anuntul.ro, LinkedIn, Facebook, forumuri de specialitate etc.) și publicarea anunțurilor pe site-uri, în presă;
Căutarea în baza de date, screening, crearea și organizarea eficiență a bazei de date, căutarea directă a candidaților potriviți;
Organizarea interviurilor (față în față, prin Skype, la telefon, individual sau colectiv) și selectarea candidaților adecvați;
Verificarea referințelor candidaților de la foștii lor angajatori;
Realizarea de profiluri care includ atât evaluări personale, cât și profesionale pentru candidații prezentați pe lista scurtă;
Furnizarea de instruire adecvată pentru persoanele care participă la programul de internship al companiei, precum și asigurarea procesului de inducție pentru noii veniți;
Recrutarea în volum a forței de muncă calificate în ramura construcțiilor;
Păstrarea unei baze de date actualizate;
Continuarea construirii și inovării culturii și creșterea implicării angajaților;
Cooperare strânsă cu sediul și alte sucursale ale companiei din Norvegia
O bună înțelegere comercială și o curiozitate autentică despre afacere pentru a analiza corect piața muncii.

01.10.2017 - 30.11.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: consultant resurse umane

Responsabilitati:

- Gestionarea proiectelor de recrutare pentru posturi permanente și temporare, atât pentru România, cât și pentru Italia;
- Menținerea unui contact strâns cu clienții (din România și din Italia) pe parcursul întregului proces de recrutare;
- Cooperare strânsă cu departamentul administrativ și de salarizare, în legătură cu contractele sau cu salariile angajaților temporari;
- Analizarea nevoilor clienților, pentru a stabili o strategie adecvată de recrutare;
- Pregatirea fiselor de post pentru pozitiile disponibile;
- Alegerea metodelor de recrutare și a canalelor corespunzătoare (eJobs, BestJobs, Infomunca, anunțul.ro, LinkedIn, Facebook, forumuri specializate etc.) și publicarea anunțurilor pe site-uri web, în ​​presă;
- Căutarea in baza de date, screening-ul, crearea de rețele, căutarea directă a candidaților potriviți;
- Organizarea de interviuri (față în față, prin Skype, la telefon, individual sau colectiv) și selectarea candidaților potriviți;
- Organizarea si aplicarea testelor de specialitate, la cererea clientului;
- Verificarea referințelor candidaților de la foștii lor angajatori;
- Realizarea de profiluri care să includă atât evaluări personale, cât și profesionale pentru candidații prezenți pe lista scurtă;
- Intalniri de programare (interviuri finale) intre clienti si candidati;
- Medierea dialogurilor dintre clienți și candidați pentru a se asigura că aceștia ajung la o soluție câștigătoare în ceea ce privește oferta financiară;
- Furnizarea de formare adecvată pentru persoanele care participă la programul de stagiu al companiei, precum și asigurarea procesului de inducție pentru noii veniți.

01.10.2016 - 31.08.2017

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

- Coordonarea eficientă a tuturor activităților proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai înalte standarde de calitate.
- Valorificarea si dezvoltarea oportunitatilor pe durata implementarii proiectului
- Administrarea bugetului proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului.
- Pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului
- Asigurarea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat
- Coordonarea activităților din cadrul proiectului „Explorator pentru o zi”, supervizînd direct echipele de voluntari sau alți colaboratori implicați: găsirea evenimentelor la care să participe copiii și organizarea ieșirilor funcție de vârste, program și numărul de participanți
- Stabilirea relațiilor de colaborare pe termen lung cu partenerii, voluntarii, beneficiarii și finanțatorii proiectului, ținerea evidenței evenimentelor /ieșirilor organizate
- Implicarea activă în evenimentele organizate: însoțirea copiilor la activități, cursuri sau excursiile din cadrul proiectului „Explorator pentru o zi”
- Gestionarea bugetului proiectului și contractele semnate în conformitate cu obiectivul proiectului, cu activitățile prevăzute a se desfășura în cadrul proiectului, asigurînd resursele necesare bunei desfășurări a acestuia.
- Monitorizarea în timp a progresului atins față de obiectivele propuse și redactarea rapoartelor lunare către finanțatori și conducerea asociației, cu respectarea datelor prevăzute în contracte.
- Asigurarea îndeplinirii obiectivelor proiectului și circulația informațiilor necesare desfășurării proiectului.

01.02.2015 - 31.08.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: secretar administrativ / inspector referent resurse umane

Responsabilitati:

Asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca si a dosarelor de personal

Gestionarea dosarelor personale ale angajatilor.
Recrutare personal. Evaluarea angajatilor in vederea angajarii

Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului si de salarizare in cadrul firmei.

Intocmirea dosarelor de pensionare.

Verificarea valabilitatii actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii lor in REVISAL.
Intocmirea contractelor individuale de munca, precum si arhivarea acestora. Gestionarea documentelor de evidenta a angajatilor.

Calcularea drepturile salariale conform pontajului, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare.

Completarea si transmiterea formalitatilor necesare catre banca pentru intocmirea cardurilor de salarii.

Intocmirea si distribuirea fluturasilor de salarii.
Tinerea evidentei concediilor de odihna pentru fiecare departament si verificarea pontajelor cu cererile de concediu de odihna, certificatele medicale si alte referate din cursul lunii.
Preluarea tichetelor de masa de la firma de distributie, si distribuirea lor pe baza de borderouri si intocmirea lunar a rapoartele privind consumul si evidenta acestora.

La cererea salariatilor si in conformitate cu prevederile legale eliberarea adeverintelor.

01.05.2014 - 28.02.2015

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

elaborarea şi redactarea rapoartelor cerute de manager
suport şi legătură între departamentele companiei
asigurarea biroului din punct de vedere operaţional
preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate
preia, înregistrează, distribuie la compartimentele implicate corespondența
îndosariază și arhivează corespondența primită din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
completarea documentaţiei şi distribuirea corespondenţei interne şi externe
redactează corespondența de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
asigură transmiterera documentelor prin poștă, fax, e-mail
actualizează baza de date, documentele
asigură logistica de călătorie pentru conducerea firmei (rezervări hotel, transport)
procură rechizite și consumabile de birou și alte materiale necesare funcționării biroului
convoacă participanții la ședințele firmei
participă la ședințele de lucru și redactează minuta întâlnirilor
participă la organizarea evenimentelor din cadrul firmei

01.01.2006 - 31.01.2010

Departament: asigurari

Titlu Job: administrator/ asistent manager

Responsabilitati:

centralizează necesarul de mjloace fixe și consumabile
contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile firmei
organizează activitatea de transport și recepție a materialelor
asigură fluxul de documente necesare întocmirii contractelor
arhivează copii ale contractelor
urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii
asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun
ține evidența chiriilor/serviciilor pentru chiriași conform contractelor și stabilește sumele de facturat
asigură fluxul de documente justificative și le arhivează
înregistrarea contractului individual de muncă, deciziei de desfacere a contractului individual de muncă sau orice alte modificări survenite în contractul de muncă al angajaților în registrul de evidență al salariaților, în carnetul de muncă și la Inspectoratul Teritorial de Muncă
evidența și păstrarea carnetelor de muncă și a dosarelor de personal
întocmirea pe calculator și redactarea de adeverințe, formulare și alte acte specifice biroului
gestionarea apelurilor telefonice, transmiterea mesajelor și centralizarea întâlnirilor și a programărilor din birou
executarea de operațiuni de contabilitate primară: gestiune stocuri, facturare, rapoarte
introducerea de conținut în diverse template-uri, inclusiv interfață de administrare a sitului web
generarea de documente și corespondență de tip administrativ și financiar (cereri, declarații etc.)
crearea și îmbunătățirea continuă a bazelor de date tip CRM care conțin clienții și furnizorii firmei

01.09.2004 - 28.02.2005

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator call center în limba italiană

Responsabilitati:

preluarea apelurilor şi oferirea informaţiilor către client
înregistrarea datelor în calculator, Customer Suport
efectuarea de apeluri către potențialii clienți dintr-o bază de date asigurată de angajator
interacțiunea cu clienții pentru a le oferi informații despre servicii/produse/campanii
gestionarea și rezolvarea solicitărilor clienților
introducerea informațiilor despre clienți în aplicația software internă
adoptarea unei atitudini pozitive și orientate către client

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Turism la Universitatea Bucuresti din Bucuresti.
1999 - 2003 Facultate: Stiinte Sociale la Colegiul National Unirea din Brasov.

Premii

Voluntariat
May 2018: Taxiul cu bomboane
Vizita la copii din Spitalele: Marie Curie si Grigore Alexandrescu
Jun 2016 - Sep 2017: Ajungem Mari
Educarea copiilor din centre de plasament
Aug 2004 - Jul 2016: MOOVIT
Dezvoltare aplicatie pentru mijloace de transport in comun. Cunostinte OSM
Traininguri
May 2016 - Jun 2016: Inspector/Referent Resurse Umane
Training Resurse Umane



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close