Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 25.12.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.07.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Imi doresc o cariera in resurse umane, si sper ca prin experienta acumulata, sa pot sa-mi dezvolt si mai bine abilitatile si sa pot aduce rezultate cat mai bune.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat, Inginerie, Protectia mediului, Controlul calitatii, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2020 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr consultant

Responsabilitati:

Responsabilități:
- Coordonarea procesului de recrutare.
- Elaborarea metodologiei de recrutare și selecție, planificare informare, consiliere profesională.
- Identificarea de instrumente, strategie şi metode de recrutate, strict cu privire la grupul ţintă vizat.
- Susţinerea sesiunilor de informare și recrutare dedicate grupului ţintă.
- Realizarea de deplasări în teritoriu în vederea identificării de potenţiali membrii ai grupului ţintă.
- Crearea de baze de date cu potențiali membrii ai grupului țintă.
- Organizarea sesiunilor de informare / recrutare și selecție.
- Recrutare pentru proiecte internationale.
Realizări:
- Închiderea a 2 proiecte pentru international.
- Implementarea cu succes activității de mediere în găsirea unui loc de muncă.

01.12.2019 - 31.03.2020

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: national administrativ manager

Responsabilitati:

Responsabilități:
- Coordonarea, controlarea și îndrumarea activității din cadrul departamentului Administrativ.
- Îndeplinirea obiectivelor de performanță pentru departamentul Administrativ.
- Coaching și training conform planificării lunare.
- Asigurarea inducției pe post, a noilor angajati, training si proceduri pentru management field.
- Coordonarea și supervizarea activitătii Supervizorilor Administrativi.
- Responsabil de îndeplinirea obiectivelor de performanță pentru departamentul Administrativ.
- Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu reprezentanții magazinelor.
- Managementul activității de formare profesională și resurse umane.
Realizări :
- Realizarea planului de formare aferent anului 2020.
- Recrutarea Area Supervizorilor pe regiuni.
- Îndeplinirea obiectivelor pe partea administrativă.

01.11.2015 - 31.12.2019

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: coordonator formare

Responsabilitati:

Responsabilități:
- Identificare nevoi de formare ale publicului țintă.
- Elaborarea programe și materiale de formare.
- Cooperare constantă și proactiva cu RH magazine și formatorii selectați pentru punerea în practică a planului de formare.
- Controlarea rezultatelor obținute.
- Coordonarea întregului proces de training și de dezvoltare a angajaților şi asigurarea condiţiilor optime pentru derularea acestuia.
- Evaluarea permanentă a nevoilor de instruire a personalului corelate cu obiectivele generale ale companiei.
- Planificarea programelor de training şi de formare profesională a angajaţilor . Realizarea, livrarea şi susţinerea efectivă a programelor de training, în acord cu necesităţile organizaţiei.
- Crearea de planuri de carieră şi de dezvoltare profesională a angajaţilor în cadrul companiei.
- Coordonarea şi evaluarea implementării acestor planuri la nivelul companiei.
- Coordonarea întregului proces de training la nivelul companiei, atât pentru formările interne, cât şi pentru cele externe.
Realizări :
- Coordonarea cu succes a școlilor interne.
- Implementarea cu succes a activităților de formare în cele 33 de magazine.
- Menținerea unui climat corespunzător, precum si implementarea nevoilor de formare în sediul central.

01.05.2014 - 31.10.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: recrutor

Responsabilitati:

- Coordonarea procesului de recrutare.
- Elaborarea metodologiei de recrutare și selecție împreună cu expertul, planificare informare, consiliere profesională.
- Identificarea de instrumente, strategie şi metode de recrutate, strict cu privire la grupul ţintă vizat.
- Susţinerea sesiunilor de informare și recrutare dedicate grupului ţintă.
- Realizarea de deplasări în teritoriu în vederea identificării de potenţiali membrii ai grupului ţintă.
- Realizarea activităţilor specifice de diseminare a informațiilor în cadrul deplasărilor în teritoriu.
- Crearea de baze de date cu potențiali membrii ai grupului țintă și contactarea persoanele în vederea organizării sesiunilor de informare / recrutare și selecție.
Realizări :
-Recrutare, coordonare și motivare 500 persoane grup țintă.
-Implementarea cu succes a activității de recrutare.
-Implementarea cu succes a activității de mediere în găsirea unui loc de muncă – 65 de persoane angajate.

01.10.2012 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager formare profesionala

Responsabilitati:

Responsabilități:
- Managementul activității de formare profesională și resurse umane.
- Design program și curricula de formare profesională.
- Implementarea programelor de formare profesională.
- Definirea scopului şi a obiectivelor formării ca răspuns atât la structura organizatională și nevoile societății cât și al componentelor standardelor ocupaţionale.
- Identificare şi formulare indicatori de performanţă relevanţi pentru obiectivele stabilite.
- Recrutarea de personal pentru angajare.
- Întocmirea documentelor de angajare.
- Evidenţa şi gestionarea dosarelor de personal.
Realizări :
- Autorizarea ca furnizor de formare profesională pentru agent securitate, agent control acces, agent securitate incinte, agent intervenţie pază şi ordine.
- Elaborarea unui plan de dezvoltare în ceea ce priveşte calificările organizate de S.C. Guard One pentru creşterea calităţii cursurilor.
- Organizarea a 11 grupe de cursuri pentru angajați.
- Asigurarea respectării tuturor reglementărilor și legislației în vigoare precum și a Procedurilor și Instrucțiunilor de lucru, Regulamentului intern, Codului de conduită, Codului etic al societății.

01.12.2009 - 31.10.2012

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: organizator formare

Responsabilitati:

Responsabilități:
- Identificarea companiilor interesate de training-uri pentru angajații proprii.
- Identificarea nevoilor participanților la cursurile de formare.
- Selecția formatorilor/Participarea la cursuri.
- Întocmirea dosarelor eligibile pentru beneficiarii din proiect.
- Menţinerea relaţiilor cu companiile cărora le-am oferit servicile noastre şi deasemenea cu formatorii cu care am colaborat.
- Elaborarea unui plan de dezvoltare în ceea ce priveşte calificările organizate de Fundaţie, pentru creşterea calităţii cursurilor.
- Implementarea programelor de formare profesională.
Realizări :
- - Autorizarea a 3 cursuri de calificare: electrician electronist auto, lucrător în lăcătuşerie mecanică structuri, mecanic auto.
- Autorizarea cursului de operator introducere, prelucrare şi validare date – iniţiere.
- Organizarea a 16 grupe – cursuri de formare profesională.
- Organizarea a 21 de programe de formare profesională plecând de la nevoile companiilor.

01.01.2007 - 31.08.2009

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: consilier informare si reformare profesionala

Responsabilitati:

Asociaţia de Sprijin a Şomerilor Dâmboviţa (ONG)
Responsabilități:
- Identificarea companiilor interesate de training-uri pentru angajații proprii.
- Identificarea nevoilor participanților la cursurile de formare.
- Selecția formatorilor/Participarea la cursuri.
- Întocmirea dosarelor eligibile pentru beneficiarii din proiect.
- Administrare punct de lucru.
Realizări :
-Organizarea a 20 de grupe - cursuri de recalificare profesională.
-Organizarea a 25 de grupe - cursuri atât pe fonduri Phare cât şi cursuri pentru companii.
-Formator curs operator calculator.
-Menţinerea relaţiilor cu companiile cărora le-am oferit servicile noastre şi deasemenea cu formatorii cu care am colaborat.

01.07.2006 - 31.01.2007

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Responsabilități:
- Control activitate.
- Încheiere contracte.
- Aprovizionare.

studii

 

Facultati:

2001 - 2006 Facultate: Facultatea de Ingineria Mediului si Biotehnologii la Universitatea Valahia Targoviste din Targoviste.
1997 - 2001 Liceu / Școală profesională: Informatica la Liceul Teoretic Titu din Titu.

Premii

Certificari
Feb 2013 - May 2013: Manager de Securitate
Sep 2008 - Oct 2008: Formator

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close