 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 16.01.1993 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:12.09.2012 Stagiu militar: da
|
|
obiectiv | |
|
Doresc să lucrez într-un mediu stimulativ și provocator pentru a putea contribui la creșterea companiei.
De asemenea, aș dori ca această companie să ofere oportunități de avansare.
Salariu: 3.000,00 USD / luna Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Transport / Distributie, Relatii clienti / Call center, Traduceri, IT Hardware, Sport / Wellness Oras de lucru: Oradea Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.07.2016 - 31.03.2018 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: hr associate Responsabilitati: • Pregatirea documentelor precum contracte de munca, acte aditionale, adeverinte de vechime precum si a altor documente.
• Executarea proceselor administrative si tranzacționale utilizand CRM-ul, instrumentele online si a aplicatiilor interne
• Folosirea sistemului de ticketing
• Stabilirea SLA, OLA, KPI-urilor și extragerea rapoartelor ad-hoc
• Utilizarea programulul de SAP HCM (PA, OM)
• Realizarea rapoartelor cantitative și calitative
• Colaborare strânsă cu echipa de recrutare |
|
01.11.2015 - 31.07.2016 Departament: telecomunicatii Titlu Job: operator frontline Responsabilitati: • Preluarea apelurilor venite de la clienți / potențialii clienți;
• Soluționarea situațiilor tehnice la serviciile de internet, televiziune și telefonie fixă în timp util și într-o manieră profesionistă.
• Oferirea informațiilor complete și corecte;
• Respectarea regulilor din departament si din companie;
• Atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de companie și departament; |
|
01.06.2015 - 31.10.2015 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: recepționer Responsabilitati: • Preluarea și înregistrarea rezervărilor.
• Preluarea și înregistrarea rezervărilor telefonice, de pe site-ul hotelului și Booking.com.
• Primirea și cazarea turiștilor într-o manieră ospitalieră.
• Întocmirea actelor necesare cazării turiștilor.
• Promovarea serviciilor oferite turiștilor.
• Soluționarea eficientă a tuturor solicitărilor înregistrate.
• Medierea conflictelor și rezolvarea reclamațiilor.
• Administrarea și verificarea rezervărilor pentru ziua în curs și ziua următoare în TESIPRO.
Întocmirea rapoartelor zilnice, săptămânale și lunare solicitate de către mangerul hotelului. |
|
01.01.2015 - 31.05.2015 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: content editor Responsabilitati: Byhours.com este prima și singura platformă online care oferă clienților posibilitatea de a-și rezerva camere de hotel pentru 3, 6 sau 12 ore. A fost înființat în anul 2012 în orașul Barcelona și colaborează cu faimoase branduri hoteliere precum Melia, H10 Hotels, Sercotel, Vincci, Abba, Best Western, Barceló sau Silken. Principalele orașe unde își desfășoară activitatea sunt Barcelona, Madrid, Valencia, Milano, Londra, Paris ș.a.
În cadrul companiei Byhours.com principalul meu obiectiv a fost cel de a crea și a compune descrieri personalizate (în limba engleză și spaniolă) pentru fiecare hotel cu scopul de a ajuta la o promovare cât mai bună a serviciilor Byhours. Aceste descrieri au oferit o gamă largă de informații precum localizare, facilități, servicii, obiective turistice din apropiere, etc. Pe lânga descrieri, am fost responsabil de customer service (preluarea apelurilor venite de la clienții direcți și reprezentanții hotelurilor) și actualizarea bazelor de date cu ajutorul site-ului de specialitate Salesforce.com |
| studii | |
|
Facultati: 2014 - 2016 Masterat: Tourism, Management and Planning la Universitatea din Oradea din Oradea.
2014 - 2015 Masterat: Turism la Escuela Universitaria de Turismo Mediterrani din Barcelona. Bursă Erasmus de 11 luni la "Escuela Universitaria de Turismo Mediterrani" din Barcelona
2011 - 2014 Facultate: Geografia Turismului la Universitatea din Oradea din Oradea.
2013 - 2013 Facultate: Turism la University of Ottawa din Ottawa. Bursă EU-CANADA - Cercetător în vizită pe o perioada de 3 luni în domeniul Geografiei și al Turismului la Universitatea din Ottawa
Facultati in straiatate University of Ottawa Premii Voluntariat
May 2017 - May 2017: Celestica Flower 2017
Plantarea de flori pe malul Crisului Repede.
Sep 2016 - Sep 2016: Celestica Family Day 2016
Sep 2016 - Sep 2016: Habitat for Humanity Beius
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|