Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.07.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.09.2006

obiectiv

 

Sunt o persoana determinata si organizata, pasionata de domeniul Resurselor Umane.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2018 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr admin officer

Responsabilitati:

Gestionez mai multe proiecte inclusiv proiecte cu relocare la clienti
Realizez procese de Payroll in stransa legatura cu echipa din care fac parte;
Administrez procesul de HR in toata aria de activitate a unui Admim;
Administrez pontajele lunare
Sunt focusata pe nevoile clientilor
Propun solutii legale presonalizate in functie de nevoile si cerintele clientilor;
Administrez baze de date de pana la 1500 de angajati;
Ofer feedback si propun solutii de imbunatatire a procedurilor de HR.

01.01.2017 - 30.06.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: generalist resurse umane

Responsabilitati:

Administrarea si actualizarea bazei de date de a angajatilor , 300 de angajati.
Gestionarea dosarelor de personal
Oferirea de consultanta in domeniul legislatiei muncii
Organizare plata salarii si efectuare plata salarii impreuna cu departamentul Payroll
Intocmirea de raportari solicitate de management sau departamentele interne in aria resurselor umane
Intocmirea documentelor primare ce tin de resurse umane (adeverinte, contracte de munca, acte aditionale, etc.)
Inregistrarea in REVISAL a contractelor de munca si a tuturor modificarilor la contractele de munca
Intocmirea /actualizarea diverselor documente interne (ROI, regulamente, proceduri) conform legislatiei in vigoare
Recrutare middle management. Postare anunturi, selectie candidati, interviuri telefonice, interviuri face to face.

01.05.2014 - 31.12.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector/ referent resurse umane

Responsabilitati:

Administrez peste 250 de angajati.
Asigur o buna primire, informare si intergare a angajatilor. Livrez formari ce au la baza deprinderea cunostintelor necesare pentru diferite meserii ( lucratori comerciali, vanzatori, operatori introducere validare si prelucrare date, sefi de departament, decoratori vitrine, asistenti , etc )
Administrez dosarele personale ale angajatilor
Administrez registru de evidenta al salariatilor si baza de date in sistemul informatic Charisma.
Asigur plata salariilor in colaborare cu departamenul Payroll.
Cunosc si aplic legislatia muncii in vigoare si ma informez periodic de schimbarile aparute.
Intocmesc documente aferente activitatii departamentului de Resurse Umane (contracte, acte aditionale, decizii, adeverinte de venit, adeverinte de vechime, adeverinte medic, adrese banci, primarii , etc.)
Tin evidenta concediilor de odihna si concediilor medicale, concedii fara plata, absente nemotivate ( ma asigur ca sunt declarate corespunzator in REVISAL )
Tin si mentin legatura cu ITM , AJOFM.
Tin evidenta si particip la cercetari disiplinare, intocmesc convocari, decizii de desemnare responsabil, cercetare disciplinara. Ma ocup de rapoartele procesele verbale in urma cercetarii disiplinare si intocmesc deciziile de sanctionare.
Verific lunar graficele de lucru
Tin evidenta orelor de lucru lunare si ma asigur de respectarea normelor de lucru.
Formez personalul angajat cu privire la regulamenul de ordine interioara si informez personalul cu privire la procedurile in vigoare.
Recrutare de personal - anunturi posturi disponibile, selectie de CV-uri, interviuri telefonice, interviuri face - to - face, validare viitori angajati; oferte , angajari )

01.06.2012 - 31.05.2014

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: resurse umane - gestiune personal

Responsabilitati:

Intocmesc documentele aferente activitatii Departamentului de Resurse Umane
(contracte, acte aditionale, decizii de incetare, adeverinte, etc.)
- Pregatesc documentele pentru noii angajati (contracte de munca,informari,
intocmirea dosarelor de angajare);
- Actualizarea permanenta a bazei de date a angajatilor din cadrul companiei,
- Ofer asistenta si raspund solicitarilor angajatilor pe teme de resurse umane,
- Coordoneaza echipa in vederea indeplinirii obiectivelor aferente fiecarei luni,
- Mentin evidenta zilnica a concediilor de odihna,
- Intocmesc pontajul lunar pentru platirea salariilor,

01.06.2011 - 31.05.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

Dezvoltarea si mentinerea relatiei cu clientii pentru o buna evolutiei a departamentului in ceea ce priveste cifra de afaceri si profit.
Rata de fiabilitate a încasărilor din magazin
Procentul de produse trasabile
Evoluţia procentului de clienţi mulţumiţi
Gestiunea stocurilor, a nivelului de productivitate, a sezonalitatii pentru a atinge obiectivele stabilite la nivel de cifra de afaceri si cantitati vandute.

01.02.2011 - 20.04.2011

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: operator transcriere interviuri

09.06.2009 - 14.09.2009

Departament: marketing

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

- efectuarea interviurilor telefonice
- respectarea taget-ului
- respectarea deadline-ului

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Antropologie la Universitatea Bucuresti Maste Antropologie, dezvoltare comunitara si regionala din Bucharest.
2007 - 2010 Facultate: Managementul Organizatiilor la Universitatea Bucuresti Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din Bucharest.

Premii

Certificari
Nov 2014 - Nov 2014: Curs certificat de Inspector Resurse Umane

Traininguri
Apr 2014 - Apr 2014: Training Managementul si Eficientizarea Timpului
Training oferit de Decathlon Romania pentru eficientizarea timpului de lucru si optimizarea prioritizarii task-urilor zilnice.
Mar 2014 - Mar 2014: Training Recrutare de Personal
Training oferit de Decathlon Romania- Recrutare de personal - analiza nevoii de recrutare; stabilirea criteriilor de selecție și a metodelor de verificare a competențelor; organizarea și desfășurarea interviurilor de selecție; procesul decizional; redactarea și comunicarea ofertei de angajare; integrarea noului angajat în companie.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close