Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.06.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.10.2007

obiectiv

 

Sunt un jucător excelent și pasionat de echipa , antrenor și ascultător care realizează succes în curs de desfășurare cu echipa sa de conducere prin exemplu . Construirea moralului și menținerea încrederii în sine a echipei, vor crea o conduită profesională care va fuziona cu toate nevoile oaspetilor care conduc la cel mai inalt nivel satisfacerea oaspetilor. Intotdeauna privesc la imaginea de ansamblu a ospitalitatii și vizez realizarea lucrurilor car par nerealizabile.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Turism / Hotel staff, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2016 - prezent

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: guest relations manager

Responsabilitati:

Interactionez exemplar fizic si verbal cu oaspetii companiei ascultand si oferind asistenta extinsa pentru a putea rezolva problemele aduse la cunostinta in asa fel incit satisfactia clientului sa fie atinsa si depasita.
Am o atitudine profesionala pozitiva si prietenoasa , comunicativa si sincera in asa fel incit sa ating si sa mentin principiile si reputatia companiei.
Responsabiltati;
-Analiza feedback-ului oaspetilor și oferirea unei strategii pentru îmbunătățirea continua a rating-ului hotelului;
- Răspunde la nevoile oaspetilor, anticipandu-le chiar si pe cele nedeclarate;
- Reacția prompta la cerințele și întrebarile oaspeților;
- Preluarea si soluționarea eficienta a tuturor plângerilor oaspetilor;
- Promovarea tuturor facilităților oferite in cadrul hotelului;
- Mentinerea unui inalt nivel de calitate a serviciilor, conform standardelor si procedurilor in vigoare.
Intocmirea programului de lucru pentru staff-ul de receptie.
Redactarea pontajului lunar.
Intocmire si livrare training specific pentru staff-ul de receptie.

01.10.2015 - 29.02.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: conference and events sales executive

01.02.2015 - 30.09.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: guest relations supervisor

Responsabilitati:

Interactionez exemplar fizic si verbal cu oaspetii companiei ascultand si oferind asistenta extinsa pentru a putea rezolva problemele aduse la cunostinta in asa fel incit satisfactia clientului sa fie atinsa si depasita.
Am o atitudine profesionala pozitiva si prietenoasa , comunicativa si sincera in asa fel incit sa ating si sa mentin principiile si reputatia companiei.
Responsabiltati;
-Analiza feedback-ului oaspetilor și oferirea unei strategii pentru îmbunătățirea continua a rating-ului hotelului;
- Răspunde la nevoile oaspetilor, anticipandu-le chiar si pe cele nedeclarate;
- Reacția prompta la cerințele și întrebarile oaspeților;
- Preluarea si soluționarea eficienta a tuturor plângerilor oaspetilor;
- Promovarea tuturor facilităților oferite in cadrul hotelului;
- Mentinerea unui inalt nivel de calitate a serviciilor, conform standardelor si procedurilor in vigoare.

01.11.2011 - 31.01.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: executive lounge supervisor

Responsabilitati:

Actionez intr-un mod profesionist punand accent pe ospitalitate si venind in intampinarea oaspetilor prin oferirea unor servicii de inalta calitate.

Responsabilitati:
- Asigurarea si mentinerea celor mai înalte niveluri de serviciu;
- Funcționarea eficientă a restaurantului;
- Mentinerea unui inalt nivel de calitate a serviciilor, conform standardelor si procedurilor in vigoare;
- Evaluarea performanței echipei și crearea de rapoarte lunare;
- Participarea la sedinte saptamanale in vederea obtinerii de informatii necesare pregatirii in prealabil a grupurilor;
- Supravegherea și coordonarea tuturor sosirilor și plecărilor oaspetilor VIP;
- Comunicarea eficienta cu sefii de tura;
- Recrutarea personalui pentru restaurant;
- Aprovizionarea saptamanala a restaurantului;
- Participarea constanta la training-uri in cadrul companiei pentru a dezvoltarea abilitatilor de operational si leadership.

01.11.2009 - 30.11.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: executive lounge shiftleader

Responsabilitati:

- Salutarea oaspeților din hotel într-un mod politicos si prietenos;
- Asistarea oaptetilor cu check in sau check out;
- Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la oaspeti;
- Informarea corecta si clara a oaspetilor in legatura cu serviciile oferite de hotel
- Asezarea bufetului in concordanta cu standardele brand-ului
- Coordonarea personalui de pe tura respectiva astfel incat servicile sa fie de cea mai inalta calitate;
- Rezolvarea problemelor oaspetilor si comunicarea promnta a turei catre Supervizor.

01.04.2007 - 01.11.2009

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: executive lounge clerk

Responsabilitati:

- Activitati de receptie - check in/check out pentru oaspetii VIP ai hotelului;
- Activitati de concierge prin cunoasterea hotelui si zonelor de interes pentru oaspeti;
- Echiparea Business Center-ului astfel incat oaspetii sa poata lucra eficient;
- Pregatirea bufetului pentru micul dejun si cina in conformintate cu standardele hotelului;
- Intampinarea si servirea oaspetilor in restaurant astfel incat sa depasim asptarile acestora.

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Facultate: Management Turistic și Comercial la Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir din București.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Filologie la Clolegiul "Octav Onicescu" din Bucuresti.

Premii

Calificari
Apr 2013: Sef sala restaurant

Traininguri
Apr 2013: JW Symphony of Sevice Training; Leadership Training

Jan 2012 - Dec 2012: In Motion Training for Supervisors

Mar 2011: Offering and Receiving Feedback

Jan 2010 - Apr 2015: Essentials Skills for Managers and Supervisors

Jun 2009 - Dec 2009: Financial Awerness; Telphone Etiquette; Dealing with Negativity; Hospitality Training;

Apr 2007: Assertivity Training; Passport to Success - Rooms Operations and Food and Beverage

Premii si Distinctii
Jul 2011: Castigarea premiului "Best of Shift Leader - Food And Beverage"

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,mediu,mediu)

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close