Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.11.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.11.2007

obiectiv

 

Imi doresc sa fac parte dintr-o organizatie ce imi ofera provocarile necesare pentru a-mi demonstra aptitudinile si cunostintele, satisfactia clientilor fiind in aceeasi masura satisfactia personala.

Salariu: nespecificat

Beneficii: atmosfera de lucru placuta, dezvoltare personala prin training specific.

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Marketing, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Bucuresti, Buzau, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2014 - 30.06.2017

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: guest relation officer

Responsabilitati:

-Asigurarea serviciilor de receptie de inalta calitate, contribuind astfel la o experienta inedita a clientilor pe toata perioada sederii.
-Gestionarea banilor, monedelor straine si tranzactiilor cu cardul.
-Comunicarea stransa cu celelalte departamente, pentru a spori satisfactia clientilor.
-Mentinerea contactului regulat cu oaspetii hotelului, asigurandu-ma ca plangerile sau cererile acestora au fost rezolvate intr-un mod eficient.
-Maximizarea profitului proprietatii, folosind tehnici de vanzare a serviciilor si pachetelor conform nevoilor fiecarui client, recomandarea caracteristicilor adecvate si promovarea facilitatilor hotelului, satisfacand si depasind chiar asteptarile acestuia, construind o relatie de loialitate fata de companie.

01.08.2012 - 31.03.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

-Gestionarea contabilitatii primare a companiei.
-Preluarea corespondentei, redirectionarea apelurilor telefonice si e-mail-urilor.
-Traducerea si redactarea docmentelor in si din limba engleza.
-Aprovizionarea de consumabile.
-Responsabila de cazarea si rezervarea biletelor de avion pentru clientii companiei.

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Limbi Straine la Universitatea Crestina "Dimitrie Cantemir" din Bucuresti. Specializarea Engleza - Araba

Premii

Curs de contabilitate primara informatizata SAVA, 2013.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close