Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.03.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.11.1999

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2012 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: global project manager, pmp certified

Responsabilitati:

• Conducerea proiectelor globale sau regionale,
• Stabileste relatia cu stakeholder-ii si sponsorii proiectului
• Conduce definirea scopului proiectului, obiectivelor si livrabilelo in colaborarea cu stakeholder-ii si management-ul superior
• Asigura comunicarea efectiva in cadrul proiectului
• Dezvolta si livreaza rapoarte, propuneri, cerinte prezentari conform metodologiei PMP

01.06.2010 - 31.03.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operations manager

Responsabilitati:

• Supervizarea proceselor si angajatilor a doua echipe, de 36 oameni
• Recrutarea si dezvoltarea membrilor echipei
• Realizarea regulata discutiilor de evaluare individuala
• Asigurara alocariea de resurse corespunzatoare atat pentru clientul intern cat si pentru proiectele departamentului
• Asigura livrarea la timp si in parametrii de calitate a serviciilor catre client
• Asigura respectarea politicilor si procedurilor interne
• Asigura ca indicatorii de performanta ai departamentului sunt clar definiti, monitorizati constant vs target si raportati lunar
• Comnicare permanenta cu clientul
• Actioneaza ca prim punct de escalare pentru client si se asigura ca rezolvarea sa fie prompta si intr-o maniera profesionala

01.10.2009 - 01.06.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: business planning & reporting manager

Responsabilitati:

• Dezvoltarea planurilor de business pe bza datelor istorice si a rapoartelor de previzionare, impreuna cu directorul de centru si liderii de business
• Suport pentru operatiuni in activitatile de raportare, conform standardelor
• Dezvoltarea si analiza modelelor financiare pentru a previziona performanta business-ului
• Definirea metricilor pentru masurarea performantei business-ului, prin compararea datelor actuale vs. previzuni vs buget pentru a identifica si adresa decalajele
• Contributie in prioritizarea proiectelor prin analiza si recomandari
• Implicarea activa in impartasirea celor mai bune practice in centru, intre liniile de business

01.10.2007 - 01.10.2009

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

• Setarea conceptelor de BPM (Business Process Management) si a cadrului de business pentru regiunea Allianz New Europe
• Coordonarea maparii proceselor (aplicatia Mega), standardelor si activitatilor de imbunatatire a proceselor la nivel local si regional
• Recomandari pentru imbunatatirea proceselor
• Coordinarea proiectelor de imbunatatire a proceselor si asigurarea suportuluiin timpul fazei de implementare (pe baza metodologiei OPEX si Six Sigma)
• Livrarea cursuriloor de project management (OPEX Yellow Belt) pentru potentialii project manageri
• Dezvoltarea si implementarea Project Management Office: adminstrarea si controlul proiectelor la nivelul companiei

01.06.2007 - 01.10.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: sales administration manager

Responsabilitati:

• Definirea indicatorilor de performanta a vanzarilor
• Redefinirea planului de compensare a Fortei de Vanzari
• Elaborarea si executarea analizei si rapoartelor de vanzari
• Definirea procedurilor si fluxului de lucru a vanzarilor

01.02.2005 - 01.10.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: sales development manager

Responsabilitati:

• Coordonarea operatiunilor departamentului Suport vanzari
• Dezvoltarea schemei de comisioane: analiza structurii de comisioane/bonusuri, elaborarea de scenarii
• Analiza si rezolvarea situatiilor exceptionale legate de calculul comisioanelor/bonusurilor conform planurile de compensare a Fortei de Vanzari si in acord cu regulile si conditiile impuse de practica companiei.
• Definirea/ implementarea politicii de motivare/ trepte de cariera/top-uri pentru Forta de Vanzari
• Definirea/ implementarea structurii de raportare a vanzarilor (indicatori de performanta, rapoarte recurente, analiza si grafice)
• Investigarea cazurilor de frauda in cadrul Fortei de Vanzari, propunerea de masuri corective, fiind unul dintre oamenii cheie ai Comitetului de Frauda
• Coordonarea cursurilor dept. Suport Vanzari in agentiile de vanzari din toata tara
• Evaluarea si dezvoltarea competentelor membrilor echipei Suport Vanzari, acordarea constanta a unui feed-back constructiv, elaborarea strategiei pentru dezvoltarea viitoare a echipei si membrilor acesteia

01.12.2002 - 01.02.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: team leader sales support

Responsabilitati:

 Asigura suport echipei in rezolvarea problemelor speciale; actioneaza ca prim punct de contact cu alte divizii in gasirea de solutii; intervine in situatii stresante
 Ajuta si incurajeaza echipa pentru imbunatatirea performantelor din punct de vedere cantitativ si calitativ
 Asigura comunicarea interdepartamentala, sustine intiliniri regulate ale echipei, mentine echipa informata asupra schimbarilor care afecteaza activitatea, cere feed-back si ia deciziii corespunzator
 Organizeaza team-building-uri, consolideaza spiritul de echipa, incurajeaza ideile pozitive si sugestiile din partea echipei pentru a optimiza procesele si procedurile de lucru
 Selecteaza noi membrii, ii introduce echipei, le atribuie rolul si responsabilitatile
 Evalueaza si dezvolta competentele membrilor echipei, da feed-back constructiv si stabileste programul de training corespunzator job-ului
 Asigura plata corecta a comisioanelor pentru Forta de Vinzari in conformitate cu standardele companiei.
 Mentine si dezvolta setul de rapoarte pentru informarea Management-ului
 Implicare in proiectele strategice ale companiei: Sales Support System, Balanced Scorecard, Franchise, Denomination

01.06.2001 - 01.12.2002

Departament: vanzari

Titlu Job: experienced sales support officer

01.05.2000 - 01.06.2001

Departament: vanzari

Titlu Job: sales support officer

01.02.1999 - 01.05.2000

Departament: vanzari

Titlu Job: junior sales support officer

01.09.1998 - 01.02.1999

Departament: vanzari

Titlu Job: receptionist

studii

 

Facultati:

Univ. din Buc. Fac. De Chimie anul Terminat

Activitati extracurriculare

Communication course cu Pluri Consultant
LIFO (Life orientation) course cu Consilium
English course cu Fides
Access and Query AS 400 course
Presentation Skills
Organizational Culture
Self Management
Negotiation Skills
Customer Services Skills
Professional Supervisory Skills cu BPP
Leadership & Management Skills cu BPP

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close