Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.08.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.10.2010

obiectiv

 

Subject Matter Expert/Business Analyst/ Systems Analyst cu experiență în implementare de ERP, change și technical management precum și în lansarea de sisteme și procese în Finanțe și Sales Operations. Identificarea punctelor cheie pentru îmbunătățirea sistemelor prin producerea și furnizarea soluțiilor corecte, asigurarea și crearea trainingurilor pentru utilizatori precum și pentru echipa tehnică. Experiență în implementare de sisteme, traininguri, UAT, SIT, data analysis, GAP Analysis și asigurare de suport către utilizatori finali și stakeholderi.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Grafica / Webdesign / DTP, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Traduceri, IT Software, IT Hardware, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2020 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: global finance systems analyst

Responsabilitati:

- identificarea, revizuirea și analiza problemelor de natură tehnică în sistemul contabil, precum și asigurarea că noile cerințe tehnice sunt corect integrate cu procedurile interne,
- asigurarea interacțiunii cu toți utilizatorii din toate regiunile pentru a identifica noile cerințe, crearea documentelor de design și de change management,
- change management for new solutions to be implemented, end to end testing and deployment in the system;
- change management în privința noilor soluții ce urmează să fie implementante, realizarea testărilor end-to-end precum și implementarea lor în sistemul live,
- document requirements and create user manuals;
- realizarea de SPEC documents, identificarea cerințelor și crearea de manuale pentru restul echipei,
- dovadă de proactivitate, responsabilitate precum și luarea deciziilor și a acțiunilor rapide pentru a asigura alinierea între sisteme și procesele necesare echipelor de utilizatori,
- punctul central de contact pentru utilizatorii finali, ceea ce implică asigurarea de cunoștiințe în ceea ce privește funcționarea corectă a sistemului pentru orice problemă de natură tehnică relaționată cu sistemul nostru financiar global (NetSuite),
- respectarea SLA-urilor precum și soluționarea tuturor problemelor într-un timp scurt, asigurând corecta implementare a soluțiilor pentru a minimiza sau anula impactul asupra activităților utilizatorilor,

01.07.2018 - 31.12.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: r2r delivery specialist - finance processes & optimisation

Responsabilitati:

- analiza și evaluarea sistemelor precum și identificarea nevoilor utilizatorilor. În plus, definirea domeniilor și a obiectivelor departamentelor, precum și validarea sistemelor pentru asigurarea corectă a implementării strategiilor și proceselor dorite de business,
- performing system integration testing; planning and overseeing user acceptance testing for end users;
- testarea integrării sistemelor, planificarea și supravegherea UAT-ului pentru utilizatorii finali,
- determinarea și identificarea obiectivelor operaționale prin studierea funcțiilor businessului, culegerea de informații și evaluarea cerințelor,
- crearea de scenarii și documente pentru realizarea corectă a testării pentru validarea soluțiilor,
- validating test packs and ensuring end user validation on processes pre-migration;
- validarea test pack-urilor precum și asigurarea suportului pentru validarea de către utilizatorii finali în vederea realizării migrării de la CODA către NetSuite ERP,
- crearea de traininguri precum și susținerea acestora către utilizatorii finali, fie prezențial fie via webinaruri,
- analizarea stats-urilor, crearea defectelor în Azure tool precum și urmărirea evoluției soluțiilor și problemelor precum și a posibilelor scenarii necesare pentru prevenirea viitoarelor erori,
- improve systems by studying current practices; designing modifications
- îmbunătățirea sistemelor prin studierea atentă a practicilor curente ale utilizatorilor finali și identificarea punctelor slabe precum și a unor soluții pentru a îmbunătății modul de lucru actual,
- recomandarea implementării unor sisteme de control prin identificarea precoce a problemelor precum și prin a crea documente de proceduri,
- Finance Process specialist pentru procesul R2R, în vederea implementării și optimizării unui ERP nou și global,
-monitorizarea atentă a desfășurării migrării precum și a progresului proiectului, soluționarea problemelor, predarea rapoartelor cu progresul migrării și recomandarea de acțiuni viitoare,

01.11.2016 - 30.06.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: general ledger accountant

Responsabilitati:

- realizarea, completarea și verificarea tuturor activităților de închidere de lună, de trimestru sau de an pentru regiunea Iberică,
- crearea documentelor și validarea datelor pentru reconcilierea tuturor conturilor de Balance Sheet,
- analiza costurilor lunare, contabilizarea de provizioane precum și validarea bugetului,
- analiza și semnalarea corectă a tuturor variațiilor și fluctuațiilor,
- contabilizarea salariilor, a bonusurilor, pregătirea reconcilierilor precum și declararea lunară a TVA-ului și realizarea de plăți de impozite către stat,
- asigurarea suportului pentru auditori precum și pregătirea documentelor necesare,
- punctul central de contact al departamentelor colaboratoare precum și a Local Businessului.

01.05.2016 - 30.11.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accounts payable specialist

Responsabilitati:

- realizarea de plăți către furnizori precum și contabilizarea de facturi în sistemul CODA, pentru Regiunea Iberică,
- crearea, analiza și corectarea PO-urilor și a facturilor.
- reconciliera lunară a subledgerului de Payable
- validarea și contabilizarea corectă a prepaymenturilor precum și a plăților în avans.
- coordonare în strânsă legatură cu celelalte departamente precum O2C, GL sau Controlling.

01.05.2015 - 31.03.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: channel data specialist & retail analyst - sales operations

Responsabilitati:

- asigurarea suportului pentru toți Regional Account Managerilor, precum și pentru partenerii din Iberia
- contact cu retailerii din regiune pentru gestiunea corectă a datelor și rapoartelor prezentate
- analiza săptămînală a tuturor datelor referitoare la inventar și vânzări realizate de către parteneri.
- verificarea zilnică a datelor raportate
- analiza și prezentarea rapoartelor finale către Local Business
- pregătirea și analiza rapoartelor de data quality precum și identificarea KPI-urilor săptămânale și trimestrale pentru stakeholderi

- Data Collection, Data Quality, Sales Support, Customer Support, Retail Analyst, FlashPRO, Trainer, Organizational Skills, Microsoft Office skills, inventory and sales reporting,

01.03.2015 - 30.04.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accounts payables - process associate

Responsabilitati:

- plăți către furnizori și contabilizare de facturi în sistemul de contabilitate SAP
- verificare PO-uri și identificarea oricăror discrepanțe între plăți, facturi si PO-uriț
- gestionarea și menținerea subledgerului de Payablesț
- contabilizarea și realizarea de corecții precum și realizarea reconcilierilor lunare a conturilor de furnizori.

01.10.2013 - 01.03.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent de turism

Responsabilitati:

Octombrie 2013 - Martie 2014 - Internship Departament Vanzari
Martie 2014 - Iunie 2014 - Departament Marketing Online
Iunie 2014 - Noiembrie 2014 - Departament Vanzari si Departament Financiar
Noiembrie 2014 - prezent - Departament Corporate

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: Gestiunea Spatiului Turistic si Servicii de Ospitalitate la Universitatea din Bucuresti din Bucharest.
2010 - 2013 Facultate: Facultatea de Comert la Academia de Studii Economice din Bucharest.
2010 - 2013 Facultate: Facultatea de Geografie la Universitatea din Bucuresti din Bucharest. Specializarea Geografia Turismului

Premii

Certificari
Oct 2010 - Jun 2013: Cursuri si Aplicatii practice
Certificat NetSuite ERP Fundamentals
Certificat NetSuite Essencials
Certificat Cambridge Advanced in English
Certificat Oracle Database Academy - PL/SQL
Curs de “Tehnici inteligente de analiză a datelor în afacerile IMM-urilor”
Curs de ”Tehnici informatice și de comunicare în afaceri”
Curs de ”Tehnici de vânzări inteligente”
Curs de ”Bazele marketingului IMM-urilor”

Participare la aplicații practice organizate de SC Gregory Tour SERV SRL pe Valea Prahovei, Transilvania și Bulgaria.
Aplicații practice realizate în cadrul Facultății de Geografie în Banat, Transilvania, Apuseni și Budapesta.
Hobby-uri
muzica, sport, limbi straine, dans, calatorii, fotografie



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close