Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 03.10.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.12.2003

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Construirea unei cariere care imi va permite aplicarea si aprofundarea cunostintelor si competentelor dobandite precum si integrarea intr-o echipa dinamica si motivanta in cadrul unei companii de prestigiu.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Laptop, telefon mobil, bonus de performanta

Tip job: Full time

Departament: Productie, Inginerie, Auto / Echipamente, Service / Reparatii, Management

Oras de lucru: Oradea, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2018 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: global account manager

01.11.2013 - 31.12.2017

Departament: management

Titlu Job: customer focused team (cft) manager

Responsabilitati:

- In charge of full operations (quality, manufacturing, engineering, supply chain, program management) for a business unit; has overall business responsibility for the execution of the businesses and coordinate the activity of management functions;
- Full responsibility for P&L;
- Direct and coordinate the activity of all management functions to ensure that actions are consistent with company objectives;
- Ensure direction and control of the manufacturing, finance and administration areas, determining priorities and resolving issues as necessary;
- Manage the supply chain working closely with procurement team to reduce lead time, improve quality and improve inventory performance;
- Lead and participate in the strategic planning process for each business cycle;
- Ensure the production operations quality standards and improve the overall quality of the operations;
- Responsible for continuous improvement and cost reduction initiative;
- Establish the businesses objectives;
- Responsible for budget control;
- Responsible for continuous Improvement of processes;
- Leads the creation and implementation of actions plans comprehensively to resolve customer issues.

Benefits:
Company car;
Laptop;
Mobile phone;
Meal vouchers;
Performance bonuses.

01.10.2011 - 31.10.2013

Departament: productie

Titlu Job: program manager

Responsabilitati:

- realizeaza obiectivele proiectelor luand in considerare interesele partilor implicate;
- este responsabil pentru implementarea cu success a activitatilor proiectului si atingerii rezultatelor planificate in proiect respectand restrangerile de timp, buget si calitate;
- supravegheaza desfasurarea zilnica a proiectului si gestioneaza echipa proiectului;
- participa la diferite sedinte si la toate evenimentele proiectului, asigurand pregatirea adecvata a acestora;
- este responsabil pentru managementul zilnic al proiectului: organizational si conceptual;
- asigura un circuit informational adecvat, discutii si feedback;
- intocmeste planuri detaliate de lucru si controleaza desfasurarea proiectului din toate punctele de vedere (financiar, calitativ, ca termeni de livrare pe sub-proiecte sau activitati punctuale);
- asigura executarea la timp a activitatilor gestionand riscurile interne si luand in calcul influentele externe;
- elaboreaza planul proiectului in ansamblu si il prezinta in fata clientului negociind cu el termenii proiectului (buget, resurse, grila de timp, conditii, responsabilitati);
- raporteaza clientului in etapele stabilite initial cu privire la modul de desfasurare a proiectului;
- ofera suport participantilor la proiect pentru indeplinirea sarcinilor la standardele solicitate;
- solutioneaza problemele care pot aparea din situatii neprevazute, inclusiv replanifica desfasurarea proiectului si negociaza noile conditii cu clientul;
- pastreaza permanent contactul cu clientul si ii solicita participarea la desfasurarea proiectului in limitele negociate initial;
- evalueaza proiectul in fazele de testare si initiaza schimbarile necesare;
- evalueaza rezultatele proiectului dupa o anumita perioada de la livrare, din punct de vedere al satisfactiei clientului si al imbunatatirilor obiective in activitatea lui.
Am partivipat activ la introducerea unui nou client in cadrul companiei incepand cu faza de cotatie si urmand intreg procesul NPI (New Project Implementation).
Am participat cu succes la stabilizarea din punct de vedere financiar a noului client.

Beneficii:
Laptop;
Telefon mobil;
Bonuri de masa;
Bonusuri de performanta.

20.10.2009 - 30.09.2011

Departament: productie

Titlu Job: planner

Responsabilitati:

- evaluarea si compararea previziunilor clientului fata de prognozele anterioare;
- avertizarea intregii echipe cu privirea la posibilele probleme din punct de vedere al materialelor necesare in productie precum si a posibilului risc de inventar;
- responsabil in a avea MPS-ul (Master Production Schedule) aprobat si completat cu toate datele solicitate;
- transformarea prognozei clientului in programul de productie;
- asigurarea alinierii prognozei clientului, a MPS-ului si a ordinelor de vanzare;
- pregatirea si prezentarea catre Program Management a cererilor legate de materialele E&O (in exces sau depasite);
- evaluarea stocurilor disponibile a materialelor necesare in productie;
- pregatirea si participarea la sedintele saptamanale legate de angajamentele luate fata de client;
- organizarea si supervizarea livrarilor catre client;
- deschiderea , gestionarea ordinelor de productie pentru fiecare produs finit;
- previzionarea la nivel de componente a posibilitatilor de productie pentru toate produsele in parte si prevenirea din timp a situatiilor critice generate de anumite componente;
- colaborarea cu echipa de achizitii pentru rezolvarea situatiilor de componente critice in timp util pentru respectarea angajamentului facut clientului;
- comunicarea permanenta cu clientul in ceea ce priveste atingerea angajamentelor luate fata de acesta.

15.09.2008 - 24.02.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

- prezentarea produselor firmei si consilierea clientilor la alegerea celor mai potrivite produse si solutii;
- prezentarea ofertelor comerciale si intocmirea de facturi / chitante pentru produsele vandute;
- intocmirea de situatii lunare primare;
- prospectarea pietei;
- mentinerea relatiilor cu clientii;
- marirea bazei de clienti si cresterea vanzarilor;
- monitorizarea concurentei;
- deplasarea la sediul clientilor sau in teritoriu in vederea oferirii de consultanta sau in vederea imbunatatirii solutiilor existente;

01.03.2008 - 20.06.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: coordonator vanzari

Responsabilitati:

- urmarirea vanzarilor pentru fiecare magazin in parte si redactarea rapoartelor de vanzari;
- urmarirea vanzarilor pe magazine, pe fiecare categorie de produse si transmiterea informatiilor managementului pentru completarea stocurilor functie de vanzari;
- stabilirea produselor greu vandabile, alegerea locatiilor in care se desfasoara campanii de reducere de preturi si redirectionarea acestora;
- implementarea sistemului de comenzi speciale;
- identificarea potentialilor clienti, fidelizarea celor existenti si permanenta preocupare pentru dezvoltarea portofoliului de clienti si a cresterii cotei de piata;
- realizarea target-ului stabilit;
- elaborarea de rapoarte de activitate /vanzare, fise de vizita la clienti, informari despre actiunile si preturile competitorilor din piata, solicitate de management.

Realizari:

Am contribuit cu succes la deschiderea unui nou punct de lucru in Cluj-Napoca.

01.05.2007 - 29.02.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant tehnic vanzari

Responsabilitati:

- prezentarea produselor firmei si consilierea clientilor la alegerea celor mai potrivite produse si solutii;
- prezentarea ofertelor comerciale si intocmirea de facturi / chitante pentru produsele vandute ;
- inregistrarea in sistem a facturilor de aprovizionare cu marfa;
- emiterea si transmiterea electronica a avizelor de insotire a marfii; - operarea programului de gestiune interna;
- modificarea preturilor ca urmare a demararii campaniilor de reduceri;
- intocmirea documentelor de incasari si plati efectuate prin casa;
- intocmirea registrului de casa;
- pregatirea fondurilor de depunere in banca;
- arhivarea documentelor.

Realizari:

Am contribuit cu succes la cresterea vanzarilor si a cifrei de afaceri facilitand astfel dezvoltarea companiei pe plan local.

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: Relatii Economice Internationale la Facultatea de Stiinte Economice din Oradea.

Premii

Curs "Succesul in vanzari" (PICOIL Info Consult) / Septembrie 2007

Training produse Apple (IRIS Bucuresti) / Noiembrie 2007

Training produse Adobe (IRIS Bucuresti si Adobe Romania) / Noiembrie 2007

Training Final Cut 2 si Aperture 2.0 (IRIS Bucuresti si Apple Europe) / Aprilie 2008

Training Leopard Server (IRIS Bucuresti si Apple Europe) / Aprilie 2008

Training APICS (The Association for Operations Management) / Septembrie 2011

Curs "Dezvoltarea abilitatilor de negociere" (Scotwork South East Europe) / Aprilie 2012

Curs "Abilitati necesare adaptarii la schimbare" (Human Invest) / Iulie 2012

Curs "Comunicare eficienta - DiSC" (Human Invest) / Iulie 2012

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

germană(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close