Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.06.1987

obiectiv

 

Sa lucrez intr-o companie de prestigiu,alaturi de profesionisti, unde prin cunostintele,implicarea si motivarea mea sa pot obtine rezultate cat mai bune,remarcabile.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2019 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: gestionar

01.09.2018 - 30.06.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: brand manager

Responsabilitati:

Responsabila de:
- Atingerea indicatorilor de performanta privind vanzarea, adaosul comercial, cota de piata, costuri cauzate de stocuri.
- Gestionarea stocurilor de produse din magazine, lansarea comenzilor
- Verificarea facturilor de la furnizori, intocmirea documentelor vamale
- Stabilirea codurilor, denumirilor si preturilor produselor
- Distribuirea produselor in magazine, dupa verificarea tuturor factorilor specifici
- Implementare promotiilor
- Prelucrarea si analiza rapoartelor de vanzari







01.08.2017 - 30.09.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- verificarea prezentei tuturor documentelor de transport in programul specific si intocmirea diferitelor rapoarte
- verificarea diferentelor de kilometri si combustibil dintre cursele date de clienti si cele inregistrate in program. Corectarea diferentelor de pret, inainte de emiterea facturilor
- verificarea schimbului de paleti
- suport pentru dispeceri in momentul surplusului sau lipsei de paleti prin gasirea de depozite partenere pe ruta aferenta
-alimentarea cu bani a cardurilor de service 24 pentru situatii de urgenta, verificarea facturilor aferente si urmarirea platilor.

01.06.2016 - 31.01.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: store manager

Responsabilitati:

Coordonarea si implementarea tuturor activitatilor specifice domeniului retail, din magazin, cu focusare pe vanzari, servicii şi clienti; urmarirea indeplinirii obiectivelor in vanzari şi ale echipei; responsabilitatea pentru coordonarea, supravegherea şi monitorizarea performanţelor echipei; atingerea si depasirea targetelor prin soluţii si propuneri; urmarirea realizarii planului de vanzari; prezentarea, promovarea și vanzarea produselor in conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; asigurarea aplicarii corecte a tuturor procedurilor operaţionale; organizarea si conducerea inventarelor; organizarea procesului de receptie a marfii, feedback-uri saptamanale dupa analiza rapoartelor de vanzari, planuri de imbunatatire a vanzariilor.

Activitati corespondente resurselor umane: selectarea candidatiilor, programarea interviurilor,sustinerea interviurilor, comunicarea cu departamentul de HR pentru stabilirea detaliilor contractelor;acte aditionale, schimbari de norme; sustinerea trainingurilor pentru angajatii noi, evaluarile si feedback-urile acestora; sustinerea evaluarilor periodice a tuturor angajatiilor; efectuarea planificarii lunare a liberelor,urmarind respectarea bugetului de ore, productivitatea si obiectivele fiecarei luni.



01.06.2015 - 31.12.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: brand manager

Responsabilitati:

Jennyfer este un brand francez adus in Romania prin franciza, primele doua magazine fiind in Timisoara. Activitatea mea implica comunicarea cu Franta, implementarea regulilor conform politicii Jennyfer in ambele magazine, comenzi materiale marketing, comenzi necesar magazine, organizare perioade reduceri, stabilire preturi competitive, organizare inventare, planificari livrari marfa
Coordonarea si implementarea tuturor activitatilor cu focusare pe vanzari, urmarirea indeplinirii obiectivelor in vanzari şi ale echipei; responsabilitatea pentru coordonarea, supravegherea şi monitorizarea performanţelor echipei; atingerea si depasirea targetelor prin soluţii si propuneri; urmarirea realizarii planului de vanzari; prezentarea, promovarea și vanzarea produselor in conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; asigurarea aplicarii corecte a tuturor procedurilor operaţionale; .
Activitati corespondente resurselor umane: selectarea candidatiilor, programarea interviurilor,sustinerea interviurilor, comunicarea cu departamentul de HR pentru stabilirea detaliilor contractelor;acte aditionale, schimbari de norme; sustinerea trainingurilor pentru angajatii noi, evaluarile si feedback-urile acestora;

01.08.2011 - 31.12.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: store manager

Responsabilitati:

Activitati generale(16 angajati):Coordonarea si implementarea tuturor activitatilor specifice domeniului retail, din magazin, cu focusare pe vanzari, servicii şi clienti; urmarirea indeplinirii obiectivelor in vanzari şi ale echipei; responsabilitatea pentru coordonarea, supravegherea şi monitorizarea performanţelor echipei; atingerea si depasirea targetelor prin soluţii si propuneri; urmarirea realizarii planului de vanzari; prezentarea, promovarea și vanzarea produselor in conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; asigurarea aplicarii corecte a tuturor procedurilor operaţionale; organizarea si conducerea inventarelor; organizarea procesului de receptie a marfii, organizarea depozitului, feedback-uri saptamanale catre product manager cu privire la colectii, produse noi primite.

Activitati corespondente resurselor umane: selectarea candidatiilor, programarea interviurilor,sustinerea interviurilor, comunicarea cu departamentul de HR pentru stabilirea detaliilor contractelor;acte aditionale, schimbari de norme; sustinerea trainingurilor pentru angajatii noi, evaluarile si feedback-urile acestora; sustinerea evaluarilor periodice a tuturor angajatiilor; efectuarea planificarii lunare a liberelor,urmarind respectarea bugetului de ore, productivitatea si obiectivele fiecarei luni.

Am fost trainer pentru manageri atat din Romania cat si din strainatea. De asemenea am oferit suport si am suplinit manageri atat in tara cat si in alte tari, in magazine cu peste 30 de angajati .(Anglia, Germania, Slovacia)

01.07.2010 - 31.07.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: store manager

Responsabilitati:

Activitati generale(11 angajati):Coordonarea si implementarea tuturor activitatilor specifice domeniului retail, din magazin, cu focusare pe vanzari, servicii şi oameni; urmarirea indeplinirii obiectivelor in vanzari şi ale echipei; responsabilitatea pentru coordonarea, supravegherea şi monitorizarea performanţelor echipei; atingerea si depasirea targetelor prin soluţii si propuneri; urmarirea realizarii planului de vanzari; prezentarea, promovarea și vanzarea produselor in conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; asigurarea aplicarii corecte a tuturor procedurilor operaţionale; organizarea si conducerea inventarelor; organizarea procesului de receptie a marfii, organizarea depozitului, feedback-uri saptamanale catre product manager cu privire la colectii, produse noi primite.

Activitati corespondente resurselor umane: selectarea candidatiilor, programarea interviurilor,sustinerea interviurilor, comunicarea cu departamentul de HR pentru stabilirea detaliilor contractelor;acte aditionale, schimbari de norme; sustinerea trainingurilor pentru angajatii noi, evaluarile si feedback-urile acestora; sustinerea evaluarilor periodice a tuturor angajatiilor; efectuarea planificarii lunare a liberelor,urmarind respectarea bugetului de ore, productivitatea si obiectivele fiecarei luni.

Am participat si organizat echipele la numeroase deschideri de magazine; am sustinut training-ul managerilor si am oferit suport in perioda urmatoare deshiderilor. Am participat impreuna cu Area Managerul la procesul de recrutare pentru noile echipe, inclusiv manageri.

01.07.2009 - 01.06.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Responsabilitatea mea a fost asigurarea desfasurarii corespunzatoarea a activitatilor in cadrul filialei,in vederea atingerii obiectivelor economice. Activitatile in cadrul firmei erau:
-intocmirea registrului cu cifra de afaceri
-planificarea,controlul,modificarea si executarea prezentarii marfurilor
-prelucrarea listelor de reduceri
-controlul stocurilor de marfuri
-prelucrarea livrarilor de marfuri
-elaborarea planificarii privind personalul
-asiguraea unei utilizari a personalului,optima si avantajoasa din punct de vedere a costurilor
-pregatirea noilor angajatii,precum si calificarea permanenta a personalului aflat in subordine
-evaluarea angajatilor
-efectuarea de inventare

Am participat si organizat echipele la numeroase deschideri de magazine; am sustinut training-ul managerilor si am oferit suport in perioda urmatoare deshiderilor. Am participat impreuna cu Area Managerul la procesul de recrutare pentru noile echipe, inclusiv manageri.

01.07.2008 - 01.06.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent comercial

Responsabilitati:

-caserie
-merchandising
-receptia marfii si verificarea avizelor

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: Comunicare si relatii publice la Facultatea de Jurnalistica, Universitatea Lucian Blaga din Sibiu.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Filologie la Liceul Teoretic Andrei Barseanu din Tarnaveni.

Premii

Calificari
Dec 2016: Make-up artist

May 2015: Inspector Resurse Umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close