Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 30.08.1970

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.11.1988

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Manager / Administrarea afacerilor Extinderea cunostiintelor si experientei lucrand intr-un mediu competitional, cu oameni profesionisti, intr-o companie cu o buna cultura organizationala.

Salariu: 1.500,00 USD / luna

Beneficii: masina, telefon, laptop

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export

Oras de lucru: Arad, Oradea, Timisoara

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

24.03.2000 - 24.05.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: general manager/administrator

Responsabilitati:

Subordonati: 80 angajati (contabili, secretara, director vanzari, sefi magazine, vanzatori, soferi, magazioneri)
• Constituirea si demararea activitatii fimei in Romania;
• Dezvoltarea retelei proprii de magazine ajungand la 7 magazine in decursul a 6 ani
- studierea pietelor locale si a oportunitatii de deschidere de magazine in anumite zone din tara
- identificarea, contractarea si amenajarea spatiilor comerciale
- asigurarea indeplinirii tuturor conditiilor legale pentru buna functionare a punctelor de lucru deschise ( autorizatii, avize, etc)
- recrutarea si angajarea de personal
- pregatirea si dezvoltarea profesionala a angajatilor
• Dezvoltarea retelei de distributie la nivel national
- asigurarea importurilor de marfuri
- crearea centrelor de depozitare-desfacere regionale
- crearea si dezvoltarea retelei de aprovizionare si distributie pentru magazinele proprii si a celor peste 500 de firme partenere
- dezvoltarea parcului auto si a infrastructurii necesare sustinerii activitatii de comercializare (de la 1 la 25 unitati)
- derularea tuturor activitatilor necesare pentru construirea unui depozit central la Bucuresti (cumparare teren, contractarea si supravegherea lucrarilor de constructii, dotare si punere in functiune)
• Activitati de marketing si promovarea imaginii firmei
- campanii publicitare prin diverse mijloace media
- publicatii lunare (Info) adresate clientilor inregistrati si potentialilor parteneri
- lansarea de diverse oferte promotionale
- distribuirea pe suport informatic a catalogului de produse catre parteneri
- intretinerea permanenta a contactului cu piata, clientii si partenerii existenti
- cautarea de noi oportunitati de dezvoltare a firmei, a produselor comercializate si gasirea de noi parteneri de afaceri
• Asigurarea administrarii si managementului firmei
- intocmirea si prezentarea catre asociati de raportari lunare, trimestriale si anuale in baza datelor financiar-contabile
- dezvoltarea cifrei de afaceri la 4 mil. Euro in decurs de 6 ani
- urmarirea incasarilor de la clienti si efectuarea platilor catre furnizori
- analiza si asigurarea permanenta a disponibilitatilor banesti necesare derularii activitatii firmei
- managementul resurselor umane
- intretinerea relatiilor cu autoritatile (locale, fiscale, vama, etc)

Realizari:

Subordonati: 80 angajati (contabili, secretara, director vanzari, sefi magazine, vanzatori, soferi, magazioneri)
Dezvoltarea retelei proprii de magazine ajungand la 7 magazine in decursul a 6 ani
Dezvoltarea cifrei de afaceri la 4 mil. Euro in decurs de 6 ani

24.09.1998 - 24.05.2000

Departament: vanzari

Titlu Job: referent vanzari depart carburanti en-gross

Responsabilitati:

Raportare: Director Comercial (Bucuresti)/ Manager Vanzari (Budapesta)
• prospectarea pietei pentru gasirea de potentiali clienti pe segmental carburanti en-gross
• lansarea de oferte concrete
• intocmirea de contracte comerciale
• urmarirea derularii livrarilor si incasarea contravalorii marfurilor
• intocmirea de diverse rapoarte saptamanale, lunare catre Managerul de Vanzari si Directorul Comercial

24.10.1996 - 24.06.1998

Departament: transport / distributie

Titlu Job: referent comercial

Responsabilitati:

Raportare: Director Comercial
• Organizarea de transporturi interne si internationale cu mijloace auto, feroviare si combinate;
• Intermediere de transporturi
• Activitati de comisionare vamala si servicii conexe

studii

 

Activitati extracurriculare

Orientat spre obiective, spirit de echipa, dinamic, rezistent la stress, receptiv la nou.

Premii

Cursuri si traininguri pe tematici de vanzari si administrarea afacerilor organizate de MOL Hungary

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

maghiară(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close