Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.05.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.08.2007

obiectiv

 

Imi doresc un job motivant care sa ma ajute sa imi pun in valoare calitatile si abilitatile manageriale pentru a obtine rezultatele dorite.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Educatie / Training / Arte, Functii publice, Statistica / Matematica, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov, Buftea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

26.11.2012 - prezent

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: general manager

Responsabilitati:

Planificarea, conducerea, organizarea si coordonarea activitatii organizatiei prin exercitarea functiilor manageriale in raport cu personalul specializat din subordine, in vederea realizarii obiectivelor generale si specifice ale organizatiei.
Planificarea şi coordonarea activitatii zilnice din restaurant si cafenea, stabilirea prioritatilor restaurantului si ale cafenelei.
Gestionarea resursele umane din subordine, a resursele materiale şi financiare.
Stabilirea si mentinerea contactului cu furnizorii de materii prime si materiale.
Controlarea calitatii produselor si activitatii de productie.
Gestionarea si solutionarea reclamatiilor de la clienti.
Ppromovarea produselor impreuna cu membrii echipei.
Intocmirea rapoartelor zilnice, saptamanle si lunare ale restaurantului si cafenelei.
Organizarea de programe de pregatire si dezvoltare a personalului din subordine.
Asigurarea ca toate regulile de igiena si siguranta sunt respectate iar in caz contrar actionarea imediata pentru rezolvarea problemelor.
Sprijinirea managerului general si a celorlalti manageri in atingerea obiectivelor stabilite

01.01.2012 - 14.11.2012

Departament: banci

Titlu Job: finance assistant - voluntariat

30.01.2006 - 14.06.2012

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: deputy manager

Responsabilitati:

Sprijinirea managerului de restaurant in indeplinirea targetului de vanzari, a cresterii acestora, punerea în aplicare a noilor promoţii în restaurant şi maximizarea procedurilor de profitabilitate. Asigurarea ca toate rapoartele financiare şi procedurile administrative sunt respectate în orice moment şi discrepanţele sunt investigate şi raportate.
Sprijinirea managerului de restaurant in alcatuirea programelor de muncă şi a tuturor actelor, inclusiv a fiselor personalului si asigurarea ca sunt complete şi întreţinute corect.Asigurarea ca standardele companiei sunt îndeplinite.
Sprijinirea managerului de restaurant in procesul de recrutare si asigurarea ca restaurantul detine numarul necesar de personal şi toţi angajaţii sunt corect pregatiti, monitorizati şi evaluati periodic.
Asigurarea ca toate regulile de igiena si siguranta sunt respectate iar in caz contrar actionarea imediata pentru rezolvarea problemelor.

25.01.2002 - 31.12.2006

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

Maximizarea vânzărilor şi a profitabilitati restaurantului.Sa ma asigur că totul se desfasoara la standarde inalte. Coordonarea activitatii de marketing a restaurantului, promovarea cu succes a noilor promotii.
Prognoza corecta a forţei de muncă necesara ţinând cont de tendinţele actuale şi viitoare promotii.
Asigurarea ca toate rapoartele financiare şi procedurile administrative sunt respectate în orice moment şi discrepanţele sunt investigate şi raportate.
Sa ma asigur că programele de muncă şi toate actele, inclusiv fisele
personalului,sunt complete şi întreţinute corect.Asigurarea ca standardele companiei sunt îndeplinite.
Sa ma asigur că restaurantul detine numarul necesar de personal şi toţi angajaţii sunt corect pregatiti , monitorizati şi evaluati periodic.
Organizarea de programe de pregatire si dezvoltare pentru sefi de sala si asistenti manageri.
Asigurarea ca toate regulile de igiena si siguranta sunt respectate iar in caz contrar actionarea imediata pentru rezolvarea problemelor.
Sprijinirea managerului de zona in restaurantele care necesita ajutor.

studii

 

Facultati:

2017 - prezent Facultate: la din UK.
2014 - 2016 Colegiu / Studii postliceale: la din Huddersfield.
2001 - 2005 Colegiu / Studii postliceale: la din București.
1998 - 2001 Colegiu / Studii postliceale: la din București.

Facultati in straiatate

Kirklees College- Marea Britanie - AAT- Contabilitate - 2012

Premii

Absence management, Recruitment and selection, First Aid, Food and health & safety, Time management, Customer service excellence, Investigation&Disciplinary.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close