Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.05.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.11.2003

obiectiv

 

Nume/Prenume Marcoci Elena Claudia Adresa Schitu Golesti, nr 298, Arges Mobil 0727 717 694 Email claudia.marcoci@yahoo.com Data nasterii 11.05.1979 Alte informatii: Categoria B din 2003; Casatorita, 1 copil

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Campulung Muscel, Pitesti, Targoviste, Curtea de Arges, Mioveni

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: general manager

Responsabilitati:

Coordonarea si organizarea activitatii in cadrul Muntenia Broker Credit SRL, elaborare si implementare strategii de vanzare pentru produsele de creditare destinate persoanelor fizice si persoanelor juridice.

01.03.2015 - 31.01.2019

Departament: banci

Titlu Job: sef agentie

Responsabilitati:

Coordonarea si organizarea activitatii in cadrul Agentiei Campulung, organizare si dezvoltare echipa (9 persoane), elaborare si implementare strategii de vanzare pentru produsele destinate persoanelor fizice si persoanelor juridice, analize economico-financiare, activitate operationala, organizare si dezvoltare portofoliu clienti unitate, administrarea conventiilor de plata a salariilor pe card, administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti personal banking, administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti cu produse de creditare ai unitatii, asigurare flux ATM-uri inside unitate, asigurari, POS, implementarea masurilor necesare pentru prevenirea si detectarea manifestarilor de risc operational, recrutare si dezvoltare personal (stabilirea obiectivelor in concordanta cu obiectivele trimestriale, coaching si feedback in mod frecvent pentru membrii echipei, evaluare; dezvoltarea angajatilor/echipei, elaborarea planului de actiune si implementarea actiunilor agreate), etc

01.01.2014 - 31.03.2015

Departament: banci

Titlu Job: sef agentie

Responsabilitati:

Coordonarea si organizarea activitatii in cadrul Agentiei Mioveni, organizare si dezvoltare echipa (5 persoane), elaborare si implementare strategii de vanzare pentru produsele destinate persoanelor fizice si persoanelor juridice, analize economico-financiare, dezvoltare portofoliu clienti, asigurari, POS, operatiuni, etc.

01.04.2010 - 31.12.2013

Departament: banci

Titlu Job: ofiter vanzari credite companii mici si pfa

Responsabilitati:

Atragere de clienti noi persoane juridice, vanzarea produselor destinate persoanelor juridice atat pe parte de creditare, tranzactionare cat si produse de pasiv; administrarea portofoliului existent al unitatii si asigurarea unui cross-sale ridicat pentru clientii noi si pentru clientii existenti, collection, solutii de restructurare pentru clientii cu dificultati la plata si recuperare credite restante.

01.04.2008 - 30.04.2010

Departament: banci

Titlu Job: ofiter vanzari credite persoane fizice

Responsabilitati:

Atragere de clienti persoane fizice, vanzare credite şi carduri de credit, activitate de collection si recuperare credite restante si gestionarea portofoliului existent (in activitatea de vânzare credite noi în luna iulie 2008 am fost numita salariatul cu cel mai bun randament pe om pe tara). Activitatea de creditare persoane fizice s-a desfasurat atat pe credite de consum cat si pe credite garantate cu ipoteca.

01.05.2005 - 30.11.2005

Departament: jurnalism / editorial

Titlu Job: editor stiri

Responsabilitati:

Activitatea desfasurata in cadrul postului local de televiziune Alpha TV a constat in realizarea de stiri, redactarea acestora si asigurarea supotului de voce (editor voce) pentru materialele realizate pentru buletinul de stiri de la ora 18:30. Saptamanal, am realizat emisiuni inregistrate pe diverse teme de larg interes (teme economice, medicale, etc), emisiuni cu invitati din domeniile respective.

01.09.2004 - 30.04.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: director de marketing

Responsabilitati:

Loris Company SRL este o companie ce comercializeaza produse pentru copii cu varste cuprinse intre 0 si 6 ani. In calitate de Director de marketing m-am ocupat de cele 4 magazine ale firmei situate in centre comerciale din Bucuresti, in ceea ce priveste cresterea vanzarilor, cercetare de piata, studiul concurentei, atragerea de noi clienti si fidelizarea celor existenti (prin implemetarea programului de carduri de fidelitate care ofereau clientilor diverse procente de reducere in functie de valoarea cumparaturilor), ergonomia marfurilor in magazin, intocmirea de pliante si materiale promotionale, organizarea pentru prezentarea companiei la diverse targuri si expozitii in domeniu (Baby Expo). Cele 4 magazine cuprindeau un numar de 16 angajati carora le asiguram training periodic pe tehnici de vanzari, tehnici de abordare si fidelizare a clientilor.

01.07.2002 - 30.09.2004

Departament: banci

Titlu Job: referent de specialitate

Responsabilitati:

Angajarea la S.C. NOVA BANK S.A. a fost prima experienta complexa in domniul bancar, datorita faptului ca intr-o perioada foarte scurta de timp am trecut prin multe servicii si departamente in conformitate cu politica de training a firmei. La momentul angajarii institutia se numea Banca Comerciala Unirea si m-am angajat ca asistent marketing perioada in care am participat la activitatea de elaborare pliante de prezentare, realizarea de studii comparative de piata si am participat la organizarea lansarii Centrului de Afaceri Romano-Rus din Bucuresti. In etapa urmatoare am fost ofiter operatiuni front office la Sucursala Unirii, pentru ca apoi, in urmatorul stadiu, sa ma ocup de activitatea de compensare ca agent compensare realizand schimbul de documente de plata la Banca Nationala a Romaniei. In stadiul urmator am trecut la departametul de metodologie si norme, perioada in care am fost in echipa care se ocupa de elaborarea normei de creditare.

01.09.2001 - 30.04.2002

Departament: marketing

Titlu Job: agent de marketing

Responsabilitati:

Activitatea desfasurata la Realitatea TV s-a desfasurat in 2 etape. In prima etapa, in care se pregatea lansarea postului de televiziune, activitatea ca agent de marketing a constat in formarea de echipe si iesirea in piata catre clientii tinta pentru a le aduce la cunostinta despre lansarea unei televiziuni de nisa, care isi propunea sa aduca un element de noutate pe partea de media. Cea de a doua etapa a activitatii a constat in vanzarea de spatiu publicitar in cadrul emisiunilor si programelor TV.

studii

 

Facultati:

2003 - 2007 Facultate: Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea „Spiru Haret”, din Pitesti.
1997 - 2001 Facultate: Facultatea de Marketing la Universitatea Romana – Americana din Bucuresti.
1993 - 1997 Liceu / Școală profesională: Matematica - Fizica la Liceul teoretic „Dinicu Golescu”, Campulung din Campulung.

Premii

Traininguri
Apr 2008 - Nov 2018: SC BANCPOST S.A.
Cursuri organizate de angajator
2008: Credite ipotecare – 3 zile
2009:
- Orientation – 5 zile;
- Pensii pilon II – 1 zi;
- Credite persoane fizice – 1 zi;
- Risc Operational – 1 zi;
2010:
- Time management – 1 zi;
- SBB - One day in BU – 1 zi;
2011: CRM Link – 1 zi;
2012: Analiza financiara IMM-uri – 3 zile;
2013: SBB Certification – 7 zile:
o Produse SBB – 1 zi
o Vanzare – 2 zile
o Colectarea debitelor bancare – segment SBB – 1 zi
o Negociere – 2 zile
o Sesiune de certificare – 1 zi
2014:
- Anti- Frauda – program e-learning;
- Workshop SBB – 1 zi;
- Standarde de calitate – 1 zi;
- Sales Coaching- 2 zile;
- Managementul Performantei – 1 zi;
- Certificare ISF asigurari;
2015:
- Fonduri UE – 1 zi;
- Business Development – 2 zile;
2016: Certificare ISF asigurari;
2017: Finance for Nonfinance – 2 zile
Hobby-uri
Ciclism, Automobilism, Offroad



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close