Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 29.01.1995

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.06.2013

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Dezvoltare personala si de echipa, invatarea si dezvoltarea de noi tehnici de organizare si manageriere a timpului precum si stimularea creativitatii.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Achizitii, IT Software, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2020 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: general ledger expert

Responsabilitati:

Printre principalele atributii in cadrul job-ului, pot enumera:

- Participarea la transferul și tranziția activităților din Unitatea de Afaceri din
tara alocata la Ingenico Business Services România
- Construirea unei relații profesionale puternice și o colaborare excelentă cu
unitatea de afaceri locală din tara alocata
- Pregătirea instrucțiunilor de lucru pentru documentarea activităților
transferate
- Evaluarea cerințelor de performanță a procesului în funcție de așteptările
clienților
- Recomandarea și implementarea îmbunătățirilor pentru aceste procese,
asigurându-se că se oferă o direcție clară
- Postarea facturilor, plăților, recuperarea sumelor restante, înregistrărilor în
jurnale
- Efectuarea reconcilierilor în conformitate cu procesele documentate
- Gestionarea întrebărilor conform solicitarilor
- Eficientizarea procesului
- Efectuarea proceselor de închidere la sfârșitul lunii și la sfârșitul anului

01.05.2018 - 31.10.2020

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: general accountant and reporting

Responsabilitati:

Printre atributiile generale se numara postarea de note contabile, escalarea diferitelor sarcini complexe vis a vis de piata deservita, reconcilierile diferitelor conturi, activitati specifice de inchidere, postarea de provizioane, prepaid expenses, billinguri, etc.


General Accountant and Reporting Analyst este persoana care face parte din departamentul general de contabilitate și este responsabil în primul rând pentru asigurarea închiderii la timp și exacte a rapoartelor financiare.

• Să asigure pregătirea și analiza precisă și în timp util a închiderii de luna și raportarea financiară în conformitate cu standardele de contabilitate locale și americane.

• Coordonează și monitorizează contabilitatea generală, închiderea și raportarea zilnică pentru țările și zonele funcționale atribuite

• Să colaboreze îndeaproape cu echipa Centrului de servicii partajate și să susțină problemele ad-hoc după cum este necesar

• Să colaboreze cu părțile interesate din întreaga organizație și, după cum este necesar, să furnizeze informații pentru angajamente și alte intrări privind inchiderea si nu numai

• Pentru a revizui notele contabil și reconcilierea diferitelor conturi

• Să efectueze analize financiare și analize analitice ale situațiilor actuale

• Să gestioneze procesul legal de închidere și raportare statutară pentru țările alocate și să colaboreze îndeaproape cu auditorii externi în timpul procesului de audit

• Dezvoltarea activităților de îmbunătățire continuă și a parteneriatului de afaceri cu părțile interesate interne și externe cheie

• Să conducă și / sau să participe la proiecte speciale și analize ad-hoc

• Interacționează eficient cu diferitele niveluri ale organizației Goodyear EMEA, precum și în colaborare cu alți membri ai echipei locale de finanțare.

01.10.2017 - 31.05.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: senior accountant gl team

Responsabilitati:

In principal tot ce tine de departamentul General Ledger, de la controale si reconcilieri, pana la postari de note contabile.

01.01.2017 - 31.10.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: marketing internship - 3 months & junior accountant

Responsabilitati:

In cadrul programului de internship, a trebuit sa realizez o strategie pe 3 luni de zile cu privire la aducerea cator mai multe persoane in companie, organizand diferite workshop-uri, zile a portilor deschis si programe de practica. Junior Accountant Dupa perioada de 3 luni, nefiind pozitii disponibile in departmaentul de marketing, am fost alocat unei divizii de General Ledger, unde sunt responsabil de diferitele raportari si prezentari in fata board-ului. Cu alte cuvinte, structurez informatiile intr-o prezentare Power point sau prezi.com, urmand ca sa le sustin intr-un interval de timp dat(30-45 de minute) intr-o videoconferinta.

01.04.2013 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: administrator si asociat

Responsabilitati:

Prin natura job-ului a trebuit sa ma adaptez relativ repede la mediul de bussiness din Romania, dobandind in decursul celor 3 ani si jumatate o capacitate crescuta de rezistenta la stres si de reactionare prompta in fata situatiilor limita. A trebuit sa dezvolt manualul de brand-ing al companiei, sa determin valorile, aspiratiile si modalitatile de diferentiere ale acesteia fata de concurenta, sa iau parte la diferite intalniri si negocieri atat cu furnizorii de materii prime, cat si cu potentialii clienti; fie acestia persoane fizice sau juridice.

Contabilitatea primara a fost tinuta de mine, precum si evidenta depozitului sau a materialului lemnos folosit prin intermediul softurilor specializate in acest sens.

Am reusit sa accesez prin intermediul firmei un fond european in valoare de 47.000 euro, dar si sa aduc compania la o cifra de afaceri de peste 200.000 lei anul trecut.

Printre alte atributii cu care am fost insarcinat a fost si partea de contabilitate primara. De la intocmirea facturilor, a avizelor de expediere a materiilor prime, pana la intocmirea diferitelor contracte de colaborare cu anumiti furnizori si clienti.

Am crescut cifra de afaceri a companiei cu aproximativ 48% in fiecare an de la infiintare pana in anul 2015.

Am incheiat contracte in valoare de peste 25.000 de euro in primul an de infiintare a companiei.

Am avut numeroase intalniri de afaceri in perioada in care activam ca manager al companiei, avand o rata a retentiei privind contractele de peste 30%.

Am purtat numeroase negocieri cu cateva lanturi mari de retail atat din tara cat si din afara, cu unele dintre ele, incheind si contracte de colaborare.

In 4 luni de la conturarea ideii de fabrica de mobila, am reusit sa avem si prima transa de bani virata in banca, din partea fondurilor europene.

studii

 

Facultati:

2013 - 2016 Facultate: Marketing la Academia de Studii Economice Facultatea de Marketing din Bucuresti.
2008 - 2012 Liceu / Școală profesională: matematica-informatica la Grup Scolar "Simion Mehedinti" din Vidra.

Premii

Proiecte
Feb 2017 - Mar 2017: DB Schenker Company - o zi a portilor deschise
Internship target



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close