 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 31.01.1985
|
|
obiectiv | |
|
Executarea la timp a sarcinilor trasate si indeplinirea cu exactitate a obligatiilor de serviciu.
Salariu: nespecificat Beneficii: Bonuri de masa Tip job: Full time Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.02.2014 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: gestionar Responsabilitati: Activitati legate de contabilitate primara,cum ar fi:
- intocmirea si inregistrarea:NIR, facturi, chitante, deconturi, registru de casa
- verificarea extraselor de cont si inregistrarea platilor, respectiv a incasarilor
- actualizarea si intocmirea situatiilor pentru clienti si furnizori
Activitati legate de gestiune:
- intocmirea zilnica a rapoartelor de gestiune
- receptionarea calitativa si cantitativa a marfurilor
- introducerea marfurilor in stoc
- participare activa la operatiunea de inventar
Activitati legate de resurse umane, cum ar fi:
- eliberarea adeverintelor solicitate de angajati
Activitati legate de secretariat,cum ar fi:
- transmiterea documentelor prin e-mail
- actualizarea bazei de date
- indosarierea si arhivarea corespondentei primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- elaborarea si redactarea documentelor si rapoartelor cerute de management |
|
01.10.2012 - 12.02.2014 Departament: altele Titlu Job: a |
|
09.03.2010 - 01.09.2012 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Activitati legate de contabilitate primara,cum ar fi:
- intocmirea si inregistrarea: avizelor de expeditie, NIR, facturi, chitante, deconturi, registre de casa, ordine de plata pentru furnizori si stat, bilete la ordin, CEC-uri
- situatie venituri si cheltuieli, situatie TVA
- verificarea extraselor de cont si inregistrarea platilor, respectiv a incasarilor
- actualizarea si intocmirea situatiilor pentru clienti si furnizori
- mentinerea legaturii cu organele abilitate ale statului: ANAF, ITM
Activitati legate de resurse umane, cum ar fi:
- intocmirea contractelor individuale de munca, actelor aditionale, deciziilor de incetare a contractelor de munca, eliberarea adeverintelor solicitate de angajati
Activitati legate de banca:
- depunerea ordinelor de plata catre diversi furnizori, depunerea ordinelor de plata catre stat, depunerea biletelor la ordin si ridicarea extraselor de cont
Activitati legate de secretariat,cum ar fi:
- mentinerea legaturii cu diversi furnizori si clienti, lansarea comenzilor catre diversi furnizori, intocmirea contractelor de prestari servicii cu diversi clienti, intocmirea situatiilor de lucrari.
- transmiterea documentelor prin fax, e-mail
- actualizarea bazei de date
- indosarierea si arhivarea corespondentei primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- elaborarea si redactarea documentelor si rapoartelor cerute de management |
|
01.04.2008 - 09.02.2010 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Activitati legate de contabilitate primara,cum ar fi:
- intocmire si inregistrare : facturi, chitante, deconturi, registre de casa, ordine de plata pentru furnizori si stat, situatii ale clientilor si furnizorilor.
- introducera documentelor contabile in programul de contabilitate „PLATFORMA 10”, iar inchiderea de luna era facuta de catre contabil.
Activitati legate de resurse umane, cum ar fi:
- intocmirea contractelor individuale de munca, actelor aditionale, deciziilor de incetare a contractelor de munca si inregistrarea lor la Inspectoratul Teritorial de Munca.
Activitati legate de secretariat,cum ar fi:
- mentinerea legaturii cu diversi furnizori si clienti, lansarea comenzilor catre diversi furnizori, intocmirea contractelor de prestari servicii cu diversi clienti. |
|
01.06.2005 - 30.03.2008 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: dispecer Responsabilitati: Preluarea sesizarilor clientilor si introducerea acestora in calculator, raspunderea cat mai prompta la centrala telefonica |
| studii | |
|
Activitati extracurriculare Foarte bune abilitati de comunicare si negociere
Spirit analitic si organizatoric
Responsabilitate maxima si loialitate
Atitudine proactiva si pozitiva,initiativa si dinamism Premii Atestat : Tehnician Contabil
Curs : Contabilitate Financiara |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(incepator,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|