Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 05.07.1970

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.11.1999

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Obiectivul meu profesional este de a ma perfectiona continuu pentru a ma putea numara printre cei mai cautati specialisti

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Petrol / Gaze, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Constanta, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2015 - prezent

Departament: functii publice

Titlu Job: functionar public

01.07.2013 - 01.07.2014

Departament: functii publice

Titlu Job: expert insolventa / director directia insolventa / consilier presedinte

Responsabilitati:

Gestionarea portofoliului dosarelor de insolventa
Recuperarea creantelor cuvenite statului
Reprezentarea institutiei in Adunarile Creditorilor si Comitetele Creditorilor

01.11.2012 - 01.06.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director financiar adjunct

Responsabilitati:

Intocmirea situatiilor financiare consolidate la nivel de grup
Intocmirea documentatiei in vederea intrarii in insolventa

01.05.2012 - 31.07.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: fondator

Responsabilitati:

Consultanta in domeniul financiar si marketing.

01.03.2011 - 01.05.2014

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: pfa - consultanta in afaceri si management

Responsabilitati:

Acordarea de consultanta in vederea deschiderii firmelor
Cercetari de piata
Crearea de bugete si planuri de afaceri

01.10.2008 - 01.03.2011

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: director programe dezvoltare

Responsabilitati:

Identificarea, dezvoltarea si punerea in practica de noi proiecte de afaceri pe segmentul de servicii conexe vanzarii de produse petroliere;
Accelerarea proiectelor deja existente;
Testarea si lansarea de noi produse si servicii.

01.09.2007 - 01.09.2008

Departament: management

Titlu Job: director general

Responsabilitati:

Incepand cu octombrie 2007 am acceptat pozitia de director general al companiilor din Albania cu misiunea de a reporni vanzarile wholesale in zona Adriaticii (Albania, Kosovo, Muntenegro) si deasemeni de a atinge tinta de profit zero pentru operatiunile de retail. Datorita schimbarilor de strategie ale noilor actionari, consiliul de administratie al grupului a decis inchiderea operatiunilor in Albania. Urmand decizille consiliului de administratie, am reorganizat activitatea, am inchis partea operationala, am restructurat departamentul administrativ si am numit un lichidator

01.09.2005 - 01.09.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director financiar / director general interimar

Responsabilitati:

Am participat la infiintarea companiei si implementarea strategiei de dezvoltare.
Realizarea previziunilor de vanzari, a bugetelor si a raportarilor de grup.
Realizarea de analize financiare, raportari, reconcilieri si consolidarile la nivel de grup.
Gasirea de resurse locale de finantare , negocierea imprumutului pentru capital de lucru, leasinguri
Depasirea vanzarilor bugetate la wholesale. Atingerea vanzarilor bugetate la retail
Dezvoltarea retelei de benzinarii atat prin achizitie cat si prin francizari.
Regandirea lantului logistic si dezvoltarea unui lant logistic secundar, pentru acoperirea intarzierilor
Achizitia unui depozit, locat in Tbilisi pentru a optimiza aprovizionarea .
Securizarea CF companiei prin contractarea unei credit de 15 milioane de dolari pentru investitii.
Negocierea cu partenerii locali a preluarii actiunilor acestora in companie.
Securizarea aprovizionarii si a depozitului din Batumi pentru o perioada de 5 ani.
Negocierea cu Bank of Georgia preluarii a 40 % din actiunile companiei.

01.02.2003 - 01.02.2005

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: director audit intern si control financiar intern

Responsabilitati:

Coordonarea activitatilor zilnice a departamentelor de audit intern si control financiar intern. Intocmirea si realizarea programului trimestrial de activitati, aprobat de directorul general. Realizarea de analize financiare detaliate ale centrelor de cost. Realizarea si analiza urmaririi incadrarii bugetare. Pregatirea si controlul inventarelor.; Intretinerea, imbunatatirea si controlul procedurilor interne. Intretinerea colaborarii cu firma de audit extern (Deloitte & Touche) si cu firma de evaluare (Smith & Hodgkinson). Controlul stocurilor de produse ale rafinariei impreuna cu echipa Deloitte & Touche;

01.02.2002 - 01.02.2003

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: controlor financiar

Responsabilitati:

Controlul financiar preventiv Inceperea si urmarirea realizarii proiectului de bugetare anuala
Pregatirea si analiza raportului de incadrare bugetara;
Participarea la bugetare pe centre de cost;
Urmarirea, optimizarea procedurilor financiare;

01.09.1998 - 01.02.2002

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist/contabil sef

Responsabilitati:

organizare, indrumare, conducere, control a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
-asigurare, organizare si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatatii;
-organizare si coordonarea contabilitatii operatiilor de capital, contabilitatii imobilizarilor, stocurilor, tertilor, trezoreriei, cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor,
-urmarirea respectarii principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului (prudentei, permanentei metodelor, continuitatii activitatii, independentei exercitiului, intangibilitatii bilantului de deschidere, necompensarii);

studii

 

Facultati:

2003 - 2005 Masterat: Managementul proiectelor Internationale la SNSPA - Facultatea de Comunicare David Ogilvy din Constanta.
1992 - 1998 Facultate / Colegiu: Contabilitate si informatica de gestiune la Academia de Studii Economice din Bucharest.

Premii

Certificari
Jul 2008: Expert contabil - CECCAR Constanta



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close