Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.05.1979

obiectiv

 

Am ocupat postul de secretara la aceeasi firma timp de 7 ani, lucrand intr-o echipa mare si pot spune ca, pe parcursul acestor ani am capatat o experienta de a lucra in echipa si o experienta in logistica, contabilitate primara. Urmare experientei mele profesionale doresc un job in domeniul administrativ.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Beneficii: bonuri masa

Tip job: Full time

Departament: Altele, Administrativ / Logistica, Achizitii

Oras de lucru: Giurgiu

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2020 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

Achizitii import si export Transporturi interne si externe Facturare clienti

01.06.2019 - 29.02.2020

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

Inregistrare comenzi furnizori interni si externi in program italian Cogeve, verificare si intocmire facturi furnizori interni si externi,pregatire dosar intrastat, evidenta contracte, intocmire adrese , rezilieri contracte, inregistrare corespondenta,intocmire comenzi furnizori interni si externi.

01.08.2013 - 31.08.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

Activitate contabilitate primara (program contabilitate ERP)
Avizare si facturare clienti interni si externi;
Inregistrare facturi de prestatii furnizori interni, extrase (incasari si plati conform extrasului de cont bancar);
Intocmirea listei facturilor emise si neincasate si lista avansurilor in lei;
Verificare zilnica a soldurilor bancare, caserie.
Inregistrarea documentelor ce tin de caserie.
Plati furnizori prin banca.

01.06.2010 - 31.01.2012

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Gestionarea apelurilor telefonice
Intampinarea vizitatorilor , clientilor.
Gestionarea registrelor de intrare -iesire in format electronic
Monitorizarea mesajelor primite prin e-mail.
Redactarea diferitelor documente, adrese: cereri de oferte, accept de oferta, comenzi materiale etc.
Comenzi materiale si produse necesare
Alte atributii specifice departamentului de secretariat.
Pontaj prezenta
Intocmire situatii productie.
Inregistrare facturi, emitere facturi, inregistrare productie in program Saga.
Persoana care, ma poate recomanda:
- administrator
Bonuri de masa

01.02.2003 - 28.02.2010

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Inregistrarea tuturor documentelor in registrul de intari/iesiri documente.Transmiterea faxurilor la furnizori, contactarea telefonica a furnizorilor.
Asistarea directorului general in probleme decomunicare, documentare si coordonare interna;
Primirea corespondentei (trimise prinposta, electronic sau fax), prezentarea directorului general (sau economic), inregistrareasi distribuirea personalului caruia i-afost repartizata;
Expedierea corespondentei produsa de personalul societatii, prin posta,electronic sau fax, dupa caz;
Redactarea scrisorilor sau a raspunsurilor la scrisori, la indicatia directoruluigeneral;
Primirea persoanele romane sau straine –reprezentanti ai unor institutii publice, colaboratori, firme – care vin incontact cu directorul general sau alti salariati ai societatii, in interes deserviciu;
Asigurarea activitatii de protocol in cadrulintalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
Tehnoredactarea materialelor produse de serviciile functionale;

studii

 

Facultati:

2008 - 2012 Facultate: Drept si Admnistratie Publica la Universitatea Spiru Haret Bucuresti, Bucuresti (România) din Bucuresti. Specializare Drept
1998 - 2000 Colegiu / Studii postliceale: Secretariat la Postliceala Spiru Haret, Bucuresti (România) din Bucuresti. Secretariat -stenodactilografie
1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: Filologie la Colegiul Ion Maiorescu din GIURGIU.

Premii

Calificari
Feb 2008: Certificat de absolvire eliberat de Ministerul Educatiei si Cercetarii Operator introducere,validare si prelucrare date.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close