Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.12.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.07.2013

obiectiv

 

Acumulare de experienta. Integrarea intr-o companie cu un mediu prietenos si stabil.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Formare profesionala. Salariu rezonabil. Mediu prietenos si stabil.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Altele, Publicitate, Financiar / Contabilitate, Saloane / Clinici frumusete

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2013 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

RESPONSABILITATI: Contabilitate primara,evidenta stocurilor

01.12.2011 - 01.05.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

Principala activitate consta in contabilitate primara:
intocmirea registrului de casa;
completarea notelor de intrare-receptie (nir-uri);
inregistrarea rapoartelor zilnice si lunare primite de la restaurante;
completarea deconturilor de cheltuieli;
emiterea facturilor de vanzare;
emiterea de dispozitii de plata sau de incasare;
elaborarea statelor de plata, precum si a pontajelor lunare ale angajatilor;
transmiterea online a declaratiilor 112,dar si depunerea la ghiseu in incinta ANAF a celorlalte declararii,bilanturi sau balante.

Resurse umane :
intocmirea contractelor individuale sau colective de munca si ale actelor aditionale in functie de modificarea contractului,conform legilor din Codul Muncii actualizat.
completarea registrului de evidenta a salariatilor;
folosirea programului Revisal( transmiterea registrului de evidenta a salariatilor catre Inspectoratul Teritorial de Munca);
intocmirea adeverintelor in functie de caz ( de venit,pentru medic,pentru somaj,etc);
realizarea dosarelor de somaj cu toate documentele necesare angajatului.

Munca de teren:ANAF,ITM,Registrul comertului,CASMB,etc.
Experienta
Directorul economic al societatii
Salariu decent

01.11.2010 - 01.11.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati: principalele responsabilitati ale postului sunt vanzare asistata si specializata a marfurilor, efectuarea de receptie si inventare periodice asupra stocurilor magazinului, asigurarea unui raion prezentabil si atractiv pentru clienti,prezentarea produselor catre clienti.
O realizare individuala pana in acest moment consider ca e faptul ca am reusit sa ma familiarizez usor cu termenii tehnici specifici profilului magazinului, astfel incat pot satisface intr-un mod profesionist si specializat nevoile tuturor tipurilor de clienti.

studii

 

Facultati:

2012 - prezent Facultate / Colegiu: PSIHOLOGIE la UNIVERSITATEA HYPERION din BUCURESTI.
2005 - 2009 Liceu: MATEMATICA-INFORMATICA la LICEUL TEORETIC MIHAIL SADOVEANU din BUCURESTI.

Premii

Atestat in informatica.
Diploma de avansat in competente digitale.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20