Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.12.1978

obiectiv

 

Sa imi folosesc abilitatile pentru indeplinirea unor obiective concrete, benefice atat pentru companie cat si pentru propria persoana.

Salariu: nespecificat

Beneficii: decontarea transportului in momentul deplasarii in interes de serviciu

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Cercetare - dezvoltare, Protectia mediului, Au pair / Babysitter / Curatenie, Merchandising / Promoteri, Financiar / Contabilitate, Saloane / Clinici frumusete

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - 30.04.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

Introducerea si validearea in sistem ( SAGA) intrarile de marfa in depozit pe baza facturilor externe si in conditiile legale in vigoare;
Verificrea a existenta a marfii in stoc pe fiecare sortiment in urma consultarilor cu seful de depozit;
Identificarea si rezolva neconformitatile (date de facturare, cod de produs etc), notifica seful direct si departamentele financiar-contabiliate si vanzari legat de aceste neconformitati;
Intocmirea facturillor de vanzare si avizele de insotire a marfii aferente livrarilor catre magazine, clienti distributie, clienti finali in programul SAGA; Transmiterea unui exemplar al documentelor gestionarului si un alt exemplar departamentului financiar-contabil;
Operarea in sistemul de gestiune a stocurilor documentele generate la locul de munca, respectiv facturi de vanzare marfa, avize de expeditie, bonuri de consum etc.

01.03.2014 - 30.11.2014

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

Redactarea si intocmirea contractelor individuale de munca ( CIM );
Intocmirea actelor aditionale, a deciziilor de suspendare, sau de incetare a CIM;
Inregistrarea in Revisal si depunerea acestor contracte la Inspectoratul Teritorial de Munca; Intocmire state lunare de plata a salariilor precum si a avansurilor;
Intocmirea declaratiei D112;
Evidenta orelor suplimentare si a sistemelor complexe de bonificatii;
Eliberarea de adeverinte pentru salariati;
Intocmirea documentatiei pentru angajarea somerilor;
Intocmirea documentatiei pentru angajarea absolventilor;
Intocmirea fiselor de post;
Evidenta tichetelor de masa si a tichetelor cadou;
Consultanta permanenta privind incadrarea in munca a personalului, a salariilor acestora, precum si consultanta in privinta diverselor situatii specifice ( concedii medicale, concedii fara plata, etc. );
Intocmirea diverselor tipuri de formulare si adeverinte
Asigurare suport in toate proiectele de resurse umane.
Sef departament -Bogdan Munteanu

15.01.2007 - 29.07.2010

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

Organizarea si derulearea operatiunilor de evidenta din cadrul compartimetului de resurse umane, intocmind si gestionand dosarele salariatilor in toate etapele perioadei de angajare - incadrare, promovare, transfer, incetare (actele necesare la angajare, contractul individual de munca, actele aditionale, deciziile etc.);
- Gestionearea miscarilor de personal (promovari, rotiri, iesiri) in sistemul de gestiune a datelor, operand la timp si in mod corect;
- Arhivarea documentelor de personal (acte aditionale, formulare, decizii, sanctiuni,etc.);
- Intocmirea diferitelor tipuri de adeverinte, la solicitarea salariatilor, avand raspunderea confirmarii lor;
- Colectarea si intocmirea pontajelor lunare ;
- Pastrarea evidentei concediilor de odihna cat si a concediilor medicale ;
- Redactearea si centralizarea documentelor specifice compartimentului de resurse umane: rapoarte, memo-uri, adrese, cereri, instiintari;
- organizarea si coordonarea proceselor de recrutare impreuna cu seful departamentului respectiv;
- organizearea procesul de training al persoanelor nou angajate si nu numai;
- organizarea periodica a proceselor de evaluare;
- suport in toate proiectele de resurse umane.

Realizari:

infiintarea compartimentului de personal ;
prelucrarea diferitelor proceduri de lucru conf. ISO

01.01.2006 - 15.01.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

Organizarea si coordonarea proceselor de recrutare, evaluare si training de personal.
Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a resurselor umane
Gestionarea dosarelor salariatilor in toate etapele perioadei de angajare.
Gestionarea miscarilor de personal in sistemul de gestiune a datelor.
Intocmirea fiselor de post si a pontajelor, evidenta concediilor de odihna.
Intocmirea diverselor tipuri de formulare si adeverinte.
Completarea diferitelor formulare statistice cerute de Institutul National de Statistica.
Organizarea si coordonarea programelor anuale de medicina muncii.
Redactarea si centralizarea documentelor specifice departamentului de resurse umane.

01.11.2001 - 01.01.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: secretara&inspector resurse umane

Responsabilitati:

Organizarea si coordonarea proceselor de recrutare.
Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a resurselor umane
Gestionarea dosarelor salariatilor in toate etapele perioadei de angajare.
Intocmirea fiselor de post si a pontajelor, evidenta concediilor de odihna.
Intocmirea diverselor tipuri de formulare si adeverinte.
Organizarea si coordonarea programelor anuale de medicina muncii
Coordonarea personalului administrativ.

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: Sociologie - Psihologie la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.

Activitati extracurriculare

Stabilirea şi definirea obiectivelor.
Stabilirea priorităţilor de dezvoltare. Analiza. Evaluare.
Dezvoltarea de politici, programe, proceduri.
Lucrul in echipa.
Capacitate de a gestiona conflicte.

Premii

Inspector Resurse Umane
Operator PC

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close