Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.07.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.03.2002

obiectiv

 

Imi doresc o dezvoltare profesionala orientata spre oportunitati.

Salariu: 1.800,00 USD / luna

Beneficii: Asigurare medicala, unde este cazul - masina de serviciu, formare profesionala continua, posibilitatea de a avansa pe scara ierarhica.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Educatie / Training / Arte, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 01.02.2016

experienta profesionala

 

01.08.2017 - 30.04.2018

Departament: agricultura

Titlu Job: functionar administrativ, manager brand

Responsabilitati:

Evidenta auto (ITP, RCA, Rovigneta, revizii); evidență combustibili platforma Rompetrol, foi de parcurs si evidență masini program KTrack; parte de HR (procese verbale, adeverințe, ); înregistrare si redactare contracte de vanzare-cumpare, certificate si condiții de garantie, contracte de custodie, procese verbale de predare-primire; ofertare clienti, dealeri; menținerea legăturii cu furnizorii cat si cu agenții de vanzari; SEAP ( achiziții directe, licitații); AFIR (introducere date); raportare vanzari; evidență stoc; asigurarea transportului de la furnizor; programare livrari; preluare mail-uri si telefoane; evidență produselor promotionale; stabilirea programului de participare la târgurile expizitionale; etc.

01.08.2016 - 31.07.2017

Departament: medicina umana

Titlu Job: functionar relații clienti

Responsabilitati:

Clinica medicala de reproducere umana si asistata, obstetrica si ginecologie
Programarea pacietilor clinicii medicale, mentinerea legaturii dintre medici si pacientii intrati in programul de reproducere umana asistata, mentinerea legaturii in permanenta cu Agentia Nationala de Transplant, maternitatea si spitalele de stat si private.
Incasare plati prin numerar, card si ordin de plata, emiterea facturilor, preluare apeluri telefonice. Efectuarea tuturor comenzilor din cadrul clinicii, pentru dispozabile, medii culturi vii, aparatura, horeca, etc , in limba romana si limba engleza. Inregistrarea dosarelor de evidenta a pacientilor, completarea datelor in programe, cat si indosarierea tuturor dosarelor de la contracte de munca, rapoarte de evidenta, certificate de conformitate, comenzi, facturi furnizori, colaboratori, etc. Monitorizarea in permanenta a pacientelor pentru procedurile de fertilizare in vitro, inregistrarea analizelor acestora si asistenta alaturi de medic la definitivarea dosarului cat si inregistrarea procedurii in sine. Evidenta tuturor partilor admistrative contabilitate primara, sisteme de alarma si supraveghere, contracte de munca si salarii, receptie marfa, butelii de oxigen, azot si amestec gaze, .
Dobandirea unor cunostiinte medicale, invatarea rapida a termenilor cat si a serviciilor, dezvoltare profesionala extraordinara, comunicarea si colaborarea impecabila cu medicii, mediul de lucru deosebit care necesita extrem de multa atentie si implicare.

01.01.2016 - 31.07.2016

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Casier in restaurant cu regim de autoservire.

01.09.2015 - 31.12.2015

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: operator linie

Responsabilitati:

Verificarea la asamblarea corecta a reperelor la închizătoarele pentru centuri de siguranță, divizia ARO.

01.07.2013 - 31.08.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Evidenta contabilitate primara- inregistrare facturi, receptie marfa, bonuri de consum, emitere diverse acte si compunerea contractelor si a cererilor; evidentierea clientilor si a programarilor acestora de pe partea de service cu ajutorul unui program computerizat; organizarea flotei de masini cat si a serviciilor de telefonie mobila. Programarea platiilor si predare bilete la ordin. Pontaj angajati, resurse umane -angajari, contracte de munca, lichidarii,concedii etc.
Dezvoltare profesionala rapida, invatarea mai multor programe de calculator intr-un timp foarte scurt.

01.02.2011 - 01.12.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

Incasare bani, operare calculator (program Charisma), contabilitate primară, întocmirea documentaţiei, predarea baniilor, efectuarea comenziilor de marfă, recepţie marfă, inventar magazin.
Dobandirea de aptitudini si competente organizatorice.
Sefa de magazin.
Bonuri de masa.

01.09.2010 - 01.01.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: casier/lucrator gastro

Responsabilitati:

Incasare plati, operare PC, facturare, emitere rovignete, inventare, receptie marfa, vanzare activa,recepţie marfa/ziare, vânzare tip F.I.F.O., ajutor ospatarie partea de fast-food.
De la lucrator gastro, am avansat in 2 saptamani la postul de casier, datorita ambitiei si a calitatiilor caracteristice: perspicacitate, rapiditate, corectitudine, si receptivitate.
Persoana care consider ca ma poate recomnada este Dealer-ul statiei/Administrator, cat si sefa de statie.
Bonuri de masa.

01.01.2009 - 30.11.2009

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: administrator part-time

Responsabilitati:

Responsabilitatiile mele: ofertarea clientiilor si instiintarea eventualelor schimbari, operare PC - inregistrarea contractelor, salariilor, contabilitatea primara - evidenta registrului, completarea facturiilor si chitantelor si inregistrarea lor, depunerea baniilor la banca.

Realizari:

Aducerea de clienti noi, si colaborarea cu intreaga echipa.

01.01.2005 - 01.11.2005

Departament: au pair / babysitter / curatenie

Titlu Job: au-pair

Responsabilitati:

Baby-sitting - supravegherea copiilor si activităţiilor extraşcolare şi artistice, pregatirea programului zilnic extrascolar, menaj.
Am reusit sa-mi imbunatatesc limbajul in cateva saptamani, sa invat lucruri noi si sa vad orase cu istorie, m-am impus in fata copiilor folosindu-ma de diverse tehnici pedagogice invatate si nu in cele din urma am beneficiat de marirea salariului si plimbari regulate cu feribotul in Franta, unde mi-am putut exersa si limba franceza.
Anthony Carr, 21 Napier Road, Dover, Kent CT16 5 HW, England
Masa si cazarea au fost asigurate de familie.

studii

 

Facultati:

2003 - 2008 Facultate: Economia comertului, turismului si serviciilor/Economist la Universitatea " George Baritiu" - Stiinte Economice din Brasov. Facultate la zi
2001 - 2003 Colegiu / Studii postliceale: Agent turism-ghid/Tehnician Specialist la Colegiul National "Andrei Braseanu" din BRasov.

Premii

Calificari
Jul 2014: Inspector (Referent) Resurse Umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close