Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.07.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.08.2003

obiectiv

 

Doresc sa lucrez in vanzari, intr-o companie aflata in dezvoltare pentru ca doresc sa avansez profesional si, de asemenea, sa contribui la cresterea cotei de piata a companiei, la optimizarea proceselor financiare.

Beneficii: bonuri de masa, prime, asigurare medicala, transport asigurat/decontat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Publicitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Bacau, Piatra Neamt

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

04.08.2008 - 30.11.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

Participam in mod efectiv la activitatea din departametul meu, actionand mereu dedicat si cu orientare catre client, imparteam tichetele de masa, redactam situatiile aferente, predarea acestora la termenele stabilite catre departamentul Contabilitate, asiguram achizitiile pentru magazin-rechizite, consumabile, echipamente de protectie, materiale tehnico-sanitare, verificam si redirectionam corespondenta, verificam impartirea prospectelor in teritoriu, cotabilizari legate de miscari de stoc si verificarea acestora (relocari, consum propriu, profit/pierdere, transfer depozit, modificari rezervari, reevaluari, scoaterea din gestiune a articolelor vandute, dar nelivrate, verificarea spatiilor de depozitare tip R), asiguram activitatile de control/verificare: POS, stergerea comenzilor invechite, verifcare preturi, evidenta bunurilor devalorizate, verificare rabaturi, asiguram activitatile de administrare personal: calcularea comisionului pentru consilierii de vanzare, administrarea uniformelor de lucru (predare si luare in primire), calcularea timpului de lucru in baza pontajelor, verificarea valorica a convorbirilor telefonice, evidenta zilelor de concediu de odihna, evidenta concediilor medicale, primirea de la angajati a documentelor aferente si arhivarea sau predarea acestora catre departamentele competente din centrala, comunicarea cu furnizorii: prelucrarea comezilor, confirmarilor de comenzi si a problemelor aparute privind acestea, derularea administrativa a comenzilor de la clienti si de depozit, stornari catre furnizori, administrarea confirmarilor de comanda, urmaream creditele de consum ale clientilor, procesam corect situatiile puse la dispozitie, urmaream activitatea caselor de marcat si a trezoreriei, prin activitatea mea sprijineam colegii de pe suprafata de vanzare

15.02.2008 - 09.06.2008

Departament: publicitate

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Activitati Principale

1. Coordoneaza fluxul de corespundenta si comunicarile din sediu. Raspunde de:
preluarea si mentinerea fluxului corespondentei: telefon, fax, email;
selectarea, distribuirea si expedierea corespondentei scrise si electronice.
2. Mentine un sistem eficient si sigur al indosarierii tuturor documentelor, asigurandu-se ca acestea sunt asezate in ordine cronologica;
3. Asigura rezolvarea sarcinilor adminstrative;
4. Raspunde de buna organizarea a agendei Directorului General pe care il asistă in activităţile sale
5. Mentine relatia cu furnizorii si clientii firmei;
6. Asigurarea unui flux de informatii corect si eficient, intern si extern;
7. Asigura actualizarea si transmiterea informatiilor privind modificarile in legislatie relevante pentru activitatea companiei;
8. Alte sarcini şi obligaţii stabilite pe cale ierarhică care ţin strict de natura postului său.

2. Alte (personal development)
Participa la evenimente si asigura suport Directorului BTL
Invata si se documenteaza , participa la training-uri

3. In relatia cu Director General
o Comunicare si Raportare
o Coaching, sprijin si consultanta (primeste si da)
o Rezolvare probleme

Realizari:

am negociat contracte cu clienti importanti si am finalizat toate proiectele cu brio

01.09.2006 - 15.02.2008

Departament: relatii publice

Titlu Job: asistent relatii clienti

Responsabilitati:

Prelucrarea zilnica a problemelor semnalate de clienti si rezolvarea lor cat mai rapida telefonic cat si in incinta biroului.
Promovarea articolelor aflate in promotii, prin intocmirea ofertelor scrise si afisate la intrarea in magazin sau pe raioane.
Supervizarea clienţilor şi monitorizarea cumparaturilor (cifrei de afaceri);
Arhivarea continua si integrala a tuturor statisticilor, evaluarilor, rezultatelor
controalelor cat si a documentelor biroului (contractelor de colaborare), intrari-iesiri fax-uri,email-uri;
Intocmirea statisticilor saptamanale si lunare, referitoare la vanzari,
frecventa cumparaturilor pe magazin;

Realizari:

Am ajutat la atragerea unor clienti, care obisnuiau sa achizitioneze marfa din alte magazine concurente, prin oferte de preturi si rezervari de marfa, contribuind astfel la cresterea cifrei de afaceri a acestora in magazinul Selgros Cash&Carry.

02.02.2006 - 31.08.2006

Departament: relatii publice

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Mentinerea unei relatii pozitive cu clientii;
Promovarea imaginii / serviciilor firmei in scopul cresterii vanzarilor prin telefon;
Consilierea clientilor;
Prelucrarea zilnica a problemelor, reclamatiilor si a obiectiunilor ridicate de clienti
Efectuarea unor statistici zilnice

Realizari:

Prin informarea clientilor cu ofertele speciale am crescut veniturile firmei

studii

 

Activitati extracurriculare

Vocabular si tinute elevate
Diplomatie, profesionalism, obiectivitate
Spirit de echipa, spririt intreprinzator
Bune abilitati de comuicare

Premii

Curs competente antreprenoriale, Februarie 2012, Piatra Neamt

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,mediu)

italiană(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close