Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.05.1982

Permis conducere:  Cat.B,, Data obtinerii:01.06.2001

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Obtinerea unui loc de munca in cadrul unei firme care sa-mi permita punerea in evidenta a potentialului profesional de care dispun, dar totodata sa existe si posibilitatea de a promova in functie de rezultatele obtinute.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Beneficii: Bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Altele, Farmacie, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Financiar / Contabilitate, Sport / Wellness, Auto / Echipamente, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2020 - 28.02.2021

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

- Realizarea managementul stocurilor si verifica documentele legate de stocuri; - Verificarea si monitorizarea continua a stocurilor din depozit; - Raportarea diferentelor de inventar superiorului direct; - Monitorizarea statusului livrarilor in functie de programul de transport; - Verificarea activitatilor prestatorului logistic; - Introducerea facturilor de cheltuieli generale si contabilizarea acestora; - Gestionarea retururilor ( intocmire facturi retur, inchiderea comenzilor, planificare si organizarea acestora); - Diverse analize si rapoarte solicitate de superiorul ierarhic conform activitatii prestate.

01.02.2019 - 31.08.2020

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

- Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc. - Colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa. - Tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si urmarirea efectuarii platilor la scadenta. - Participarea la inventarierea anuala in vederea inchiderii bilantului contabil si furnizarea datelor corecte si complete membrilor comisiei de inventariere. - Deplasare la institutiile statului, pentru depunerea diverselor documente contabile.

01.02.2016 - 28.02.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator facturare

Responsabilitati:

Introducere documente contabile,operarea acestora in gestiune,diverse operațiuni de contabilitate primară in software companiei - SAP.
Planificare si monitorizare transporturi in aplicatia Eyefreight.
• Înregistrează operațiile legate de facturi, actualizează datele în sistemul informatic și verifică coerența și fiabilitatea acestora;
• Organizează, sortează, copiază, distribuie și arhivează documente (facturi, CMR) și e-mailuri;
• Emite facturi catre clienti si se asigura ca sunt expediate (electronic sau fizic);
• Verifică conformitatea facturării și a documentației prin organizarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile, cronologic si sistematic potrivit reglementarilor in vigoare;
• Complează și monitorizează rapoarte, statistici, indicatori etc.

01.11.2011 - 31.01.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: manager depozit

Responsabilitati:

Intocmire avize de expeditie,introducere facturi fiscale,receptionare marfii cantitativ si calitativ,intocmire nir,mentinerea stocurilor la zi,introducere comenzi,operare contabilitate primara,aprovizionare marfa,necesar consumabile,evidenta subordonatilor. Cresterea vanzarilor,gestionarea fluxului comenzilor. - Menținerea legăturii cu clienții, furnizorii și companiile de transport; - Planificarea, coordonarea și monitorizarea recepţiilor și expedierea mărfurilor; - Utilizarea eficientă a echipamentelor de spațiu și de manipulare mecanică, asigurarea calității obiectivelor de mediu, astfel încât țintele bugetare să fie îndeplinite; - Având o înțelegere clară a politicilor și viziunea companiei și modalitatea prin care depozitul contribuie la acestea; - Comunicarea eficienta cu clienţii prin e-mail și telefon; - Menținerea sistemelor de control stoc la zi și asigurarea acurateței inventarului; - Comunica cu departamentul de Resurse Umane în legătură cu nevoile de recrutare a personalului și a nevoilor de formare, precum și monitorizarea performanței și a progreselor personalului; - Elaborarea de rapoarte periodice și statistici zilnice, săptămânale și lunare; - Menținerea standardelor de sănătate și securitate, igienă și securitate în mediul de lucru; Marius Virtosu - IT Manager Bonuri de masa,telefon de serviciu si masina serviciu.

01.09.2009 - 31.10.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: coordonator logistica

Responsabilitati:

Prelucrare comenzi,avizare,facturare,intocmire nir,receptia marfii,controlare cantitativa si calitativa a marfii,programare montaj executie,manipulare stivuitor. - Asigura mijloace de transport pentru livrarea sau preluarea de marfuri catre si de la celelalte puncte de lucru ale firmei din tara; - Urmareste preluarea coletelor si predarea acestora la destinatie de catre societatile de transport conform conditiilor generale de livrare acceptate in prealabil; - Tine evidenta si verifica corectitudinea facturilor de transport emise de catre prestatatori inaintea avizarii platii; - Emite comenzi scrise transportatorilor, anunta departamentele sau direct depozitele de sosirea camioanelor la incarcare , urmaresc incarcarea camioanelor/coletelor si predarea acestora la destinatie. - Tine evidenta si verifica corectitudinea facturilor de transport emise de catre prestatatori inaintea avizarii platii; - Ofera consultanta si suport celorlalte departamente ale societatii, cu privire la aspecte de logistica (management al stocurilor, transport produse, achizitii, etc.) Nicoleta Bajescu - Sef Depozit Bonuri de masa Masina serviciu Telefon serviciu

01.07.2006 - 31.08.2009

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator contabilitate primară

Responsabilitati:

Incasare plati atat numerar cat si prin intermediul POS,utilizare casa de marcat,intocmire raport zilnic,intocmire NIR,operare gestiune,contabilitate (bon fiscal,chitanta,factura fiscală,aviz expeditie). Procesarea documentelor (comenzi, facturi primite de la furnizori) in vederea facturarii catre clienti; Inregistrarea in evidentele contabile a facturilor primite de la furnizori; Facturarea catre clienti; Verificarea intocmirii corecte din punct de vedere fiscal a documentelor primare; Evidenta clienti / furnizori si mentinerea legaturii permanente cu clientul / furnizorul in vederea obtinerii unor situatii financiare corecte; Intocmirea si gestionarea listei cu facturile de plata catre furnizorii de servicii de transport.

01.03.2002 - 30.06.2006

Departament: it hardware

Titlu Job: operator facturare-comenzi

Responsabilitati:

Operare calculator,facturare,intocmire nir,avizare,procesare comenzi,operatiuni livrare curierat - gestionarea relatiei cu clientii companiei ( persoane fizice, persoane juridice ); - asigurarea emiterii documentelor de livrare – avize, facturi, anexe, corespondenta, in termenele contractate ; - introducerea si validarea datelor pe suport electronic; - emite, inregistreaza si arhiveaza facturile in sistemul de gestiune a stocurilor; - urmareste situatia retururilor, intocmind/ generand liste cu acestea. Bonuri de masa

studii

 

Facultati:

1997 - 2000 Liceu / Școală profesională: Transporturi auto la Liceul Industrial Transporturi Auto Iuliu Maniu din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Feb 2009 - Feb 2009: Germanos Telecom Romania

Certificari
Apr 2005 - Jun 2005: Iscir
Stivuitorist
Calificari
Aug 2003: Fabberrom



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close