 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 23.09.1982 Permis conducere: Cat., Data obtinerii:09.09.2010
|
|
obiectiv | |
|
Capacitate analitica, atentie sporita la detalii, sociabila, punctuala, perfectionista, competitiva, dispusa sa invat lucruri noi.
Salariu: nespecificat Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Internet / e-Commerce, Achizitii, Protectia mediului, Controlul calitatii, Banci, Audit / Consultanta, Management Oras de lucru: Suceava, Botosani Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.06.2011 - 31.08.2020 Departament: vanzari Titlu Job: functionar administrativ Responsabilitati: -Contactarea clientilor pentru prezentarea si promovarea ofertelor.
-Furnizarea de servicii administrative pentru salariaţii departamentului operaţiuni, agenţii angajatorului și conducerea angajatorului în conformitate cu politica și procedurile interne. Colaborarea cu agenţii și clienţii angajatorului. Responsabilităţile postului: - Asigurarea de suport administrativ pentru promovarea relaţiilor de calitate cu clienţii angajatorului în vederea dezvoltării și eficientizării serviciilor operaţionale; - Soluţionarea cererilor venite din partea agenţilor, clienţilor, salariaţilor din departamentele operaţiuni, anti fraudă, marketing, resurse umane și a membrilor echipei de conducere; - Verificarea și actualizarea bazei de date cu informaţii despre clienţii (fișele de informaţii ale clienţilor, plăţile efectuate de clienţi etc.) și agenţii angajatorului conform procedurilor operaţionale standard, pentru a asigura înregistrarea la timp a datelor corespunzătoare și obţinerea în timp util de rapoarte corecte; - Planificarea și organizarea propriei activităţi pentru a îndeplini la timp și eficient atribuţiile de serviciu; - Asigurarea îndeplinirii sarcinilor primite conform standardelor angajatorului, politicilor și procedurilor interne, cu respectarea termenelor comunicate de superiorul direct; - Procesarea documentelor primite de la departamentele operaţiuni și anti-fraudă, cu respectarea termenelor stabilite și în conformitate cu procedurile angajatorului; - Îndeplinirea oricăror altor sarcini dispuse de superiorul direct și/sau ierarhic în conformitate cu regulile societăţii și reglementările legale în vigoare. Abilitati si competente dobandite: Flexibilitate, rapiditate si acuratete, Orientare catre client, rapiditate in executarea sarcinilor, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, bune abilitati de comunicare, abilitati de inter-relationare, Abilitate de planificare si organizare a propriilor responsabilitati, abilitatea de a lucra cu termene limita. |
|
01.06.2006 - 01.03.2011 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: secretara Responsabilitati: realizare situatii zilnice (vanzari, statistici, comparatii, prezentari power point,) redirectionare e-mailuri, realizare contracte, preluare reclamatii clienti, produse neconforme.
director magazin, sefi departament.
bonuri de masa |
|
01.06.2005 - 01.06.2006 Departament: vanzari Titlu Job: casiera Responsabilitati: incasare bani clienti |
| studii | |
|
Facultati: 2008 - 2010 Masterat: Managementul calitatii produselor, mediului, sanatatii si securitatii in munca la Unversitatea Stefan Cel Mare din Suceava.
2001 - 2006 Facultate: Ingineria produselor alimentare la Universitatea Stefan Cel Mare din Suceava.
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|