Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.09.1982

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:09.09.2010

obiectiv

 

Capacitate analitica, atentie sporita la detalii, sociabila, punctuala, perfectionista, competitiva, dispusa sa invat lucruri noi.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Internet / e-Commerce, Achizitii, Protectia mediului, Controlul calitatii, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Suceava, Botosani

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2011 - 31.08.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

-Contactarea clientilor pentru prezentarea si promovarea ofertelor.
-Furnizarea de servicii administrative pentru salariaţii departamentului operaţiuni, agenţii angajatorului și conducerea angajatorului în conformitate cu politica și procedurile interne. Colaborarea cu agenţii și clienţii angajatorului. Responsabilităţile postului: - Asigurarea de suport administrativ pentru promovarea relaţiilor de calitate cu clienţii angajatorului în vederea dezvoltării și eficientizării serviciilor operaţionale; - Soluţionarea cererilor venite din partea agenţilor, clienţilor, salariaţilor din departamentele operaţiuni, anti fraudă, marketing, resurse umane și a membrilor echipei de conducere; - Verificarea și actualizarea bazei de date cu informaţii despre clienţii (fișele de informaţii ale clienţilor, plăţile efectuate de clienţi etc.) și agenţii angajatorului conform procedurilor operaţionale standard, pentru a asigura înregistrarea la timp a datelor corespunzătoare și obţinerea în timp util de rapoarte corecte; - Planificarea și organizarea propriei activităţi pentru a îndeplini la timp și eficient atribuţiile de serviciu; - Asigurarea îndeplinirii sarcinilor primite conform standardelor angajatorului, politicilor și procedurilor interne, cu respectarea termenelor comunicate de superiorul direct; - Procesarea documentelor primite de la departamentele operaţiuni și anti-fraudă, cu respectarea termenelor stabilite și în conformitate cu procedurile angajatorului; - Îndeplinirea oricăror altor sarcini dispuse de superiorul direct și/sau ierarhic în conformitate cu regulile societăţii și reglementările legale în vigoare. Abilitati si competente dobandite: Flexibilitate, rapiditate si acuratete, Orientare catre client, rapiditate in executarea sarcinilor, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, bune abilitati de comunicare, abilitati de inter-relationare, Abilitate de planificare si organizare a propriilor responsabilitati, abilitatea de a lucra cu termene limita.

01.06.2006 - 01.03.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

realizare situatii zilnice (vanzari, statistici, comparatii, prezentari power point,) redirectionare e-mailuri, realizare contracte, preluare reclamatii clienti, produse neconforme.
director magazin, sefi departament.
bonuri de masa

01.06.2005 - 01.06.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: casiera

Responsabilitati:

incasare bani clienti

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Managementul calitatii produselor, mediului, sanatatii si securitatii in munca la Unversitatea Stefan Cel Mare din Suceava.
2001 - 2006 Facultate: Ingineria produselor alimentare la Universitatea Stefan Cel Mare din Suceava.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close