Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 31.03.1989

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:25.07.2012

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Job stabil intr-un mediu placut.

Salariu: 450,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Functii publice, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

15.04.2013 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

- vizite la locatii pentru a verifica evolutia si calitatea lucrarilor de plantare si pentru amentine comunicarea cu autoritatiile locale
- inventarierea uneltelor si materialelor apartinand ViitorPlus, comunicare cu autoritatiile locale pentru gazduirea in siguranta a acestora si pentru punerea la dispozitie a logisticii locale
- comunicarea cu partile direct implicate in realizarea proiectului de plantare: proiectie si executie silvica, asigurare facilitati participanti la campanii, partenerii locali ai proiectului
- comunicarea cu voluntarii ViitorPlus si individuali care fac parte din echipa de coordonarea voluntarilor din organizatii, instruirea lor privind organizarea evenimentului de plantare sidetalii tehnice
- sprijin logistic in pregatirea agendei zilelor de plantare, coordonare pentru implemnetarea intregii agende a zilelor de plantare (moment deschidere eveniment, organizarea pauzelor de cafea simasa,inchiderea zilei si/sau campaniei)
- organizarea santierului (material saditor, unelte,pregatire teren) si a echipelor de voluntari
- follow-up evenimente- asigurarea de informatii pentru raportari, evaluari (participanti),comunicare poze/filme participanti
- participarea la sedintele de proiect, realizeaza lunar raport de activitate si decont cheltuieli

01.08.2011 - 01.07.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

- emitere de facturi catre clienti
- receptionare si depozitare produse
- participare la târguri şi expoziţii care se organizeaza în vederea contractarii marfurilor
- asigurarea legăturii cu clienţii (customer care) prin oferire de asistenţa tehnică prin telefon/e-mail
(sau prin administrare site web)
- întocmirea rapoartelor lunare de vânzări şi analiză comparativă a evoluţiei vânzărilor în raport cu
lunile anterioare.

14.06.2009 - 01.08.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: sef magazin

Responsabilitati:

- administrare site magazin
- emitere de facturi catre clienti
- receptionare si depozitare produse
- alimentare permanenta si curatenie in raioanele din gestiune
- indrumare clienti in alegerea produselor dorite
- urmarire în permanenţa a evolutiei stocurilor pe gestiuni, luând
masurile care se impun în funcţie de evoluţia acestora
- propune conducerii companiei casarea produselor degradate, reducerea preţurilor la marfuri lent şi
greu vandabile şi întocmeşte documentaţia în vederea casarii sau reducerii preţurilor
acestora
- participare la târguri şi expoziţii care se organizeaza în vederea contractarii marfurilor

24.09.2007 - 10.09.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil junior

Responsabilitati:

- efectuarea tuturor inregistrarilor contabile primare
- introducerea documentelor primare in sistemul software contabil
- indosarierea cronologica si arhivarea documentelor primare, a contractelor, a corespondentei si a altor documente financiar-contabile
- plata a taxelor, declaratiilor si a altor rapoarte financiare
- responsabil cu pastrarea relatiilor cu tertii: clienti, furnizori, colaboratori
- Intocmire si depunere declaratii lunare/trimestriale

studii

 

Activitati extracurriculare

- buna cunoastere a procesului de productie, service (am fost responsabil cu servicii de montare si
intretinerea a produselor sportive)
- adaptarea cu usurinta la solicitari tehnice prin experienta dobandita
- administrare site
- utilizare software contabilitate
- viteza de prelucrare si introducere a datelor
- spirit organizatoric (experienta in logistica)
- leadership (am detinut o functie de conducere avand oameni in subordine)

Premii

Am un certificat de calificare profesionala nivel 3 : TEHNICIAN IN ACTIVITATI ECONOMICE.
Certificatul l-am dobandit la Colegiul Economic "Viilor" .

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close