 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 05.02.1982 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:06.03.2002
|
|
obiectiv | |
|
UN LOC DE MUNCA BUN
Salariu: nespecificat Beneficii: -bonuri de masa ,transport gratuit ,telefon Tip job: Full time Departament: Vanzari Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Targoviste, Campina, Moreni Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.02.2019 - prezent Departament: constructii / instalatii Titlu Job: functionar administrativ Responsabilitati: Intocmirea Cartilor Tehnice pentru fiecare lucrare in parte care sunt trimise la Distrigas, Urmarire fiecarei lucrari in parte pana ajunge in faza de executie. Trimiterea tuturor documentelor necesare pentru fiecare lucrare in parte ce urmeaza sa fie executata catre diriginti de santier, intocmirea dosarelor pentru a fi depuse pentru obtinerea avizelor necesare fiecarei lucrari(avize telecom , electrica , mediu, administarator drum , autorizatii spargere, autorizatii de construire si altele).Particip la sedintele de mediu pentru anumite lucrari si sustin proiectele. Depun documentatia necesara oline pentru proiectele de gaze ale clientilor pentru punerea contorilor de gaze, primesc notele de plata si informez clienti sa vina sa si le ridice pentru plata, informez clienti cu privire la actele necesare pentru proiectele de gaze. |
|
01.02.2018 - 28.02.2019 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: referent Responsabilitati: - Monitorizeaza permanent activitatea persoanelor din subordine ;
- Gestioneaza cantitativ si calitativ materialele . Preluarea tuturor comenzilor intocmirea situatiilor saptamanale lunare si anuale a intrarilor si iesirilor.
- Intocmirea documentatiei necesare importului si exportului si realizarea tuturor documentelor care implica acest lucru: facturi, chitante, avize, documente de transport .
- Informarea clientiilor cu privire la facturile si avizele emise,
- Intocmirea receptiilor si comenziilor pentru materiale,
- Tine evidenta tuturor facturilor de intrare/ iesire din cursul lunii,
- Asigura receptionarea si directionarea apelurilor telefonice si corespondentei (telefon, e-mail, fax, curier) conform indicatiilor sefului erarhic.
- Actualizeaza permanent baza de date si mentinerea relatiei cu anumiti clienti;
- Asigura comunicare inter-departamente din cadrul companiei, in concordanta cu procedurile si regulamentul intern;
- Intampina clientii companiei si asigura serviciile de protocol;
- Participa la sedintele si team building-urile trimestriale |
|
01.05.2017 - 31.01.2018 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: gestionar livrare Responsabilitati: Intocmeste programul de livrare a marfi.
- Verifica periodic ritmul de lucru in scopul realizarii comenzilor si se asigura de obtinerea calitatii produselor;
- Gestioneaza cantitativ si calitativ stocurile de marfa documentele prevazute de DSV SI ANAF.
- Monitorizeaza permanent activitatea persoanelor din subordine ;
- Gestioneaza cantitativ si calitativ marfa din stoc , ambalajele, produsele finite.Intocmire actelor de livrare (facturi, avize , efectuare stornarilor necesare sau a eventualelor modificari) , actelor de intrare, intocmire situatiilor de livrare si a stocurilor. Preluarea tuturor comenzilor intocmirea situatiilor saptamanale lunare si anuale a intrarilor si iesirilor- Intocmirea documentatiei necesare importului si exportului si realizarea tuturor documentelor care implica acest lucru: facturi, chitante, avize, documente de transport .
-Merge in control prin sondaj pe propriile magazine ale firmei.
- Informarea clientiilor cu privire la facturile si avizele emise,
- Intocmirea receptiilor si comenziilor pentru diferite materiale,
- Tine evidenta tuturor facturilor de intrare/ iesire din cursul lunii,
- Evidenta stocurilor .
Expediere
- Verificare lunara a jurnalului de vanzari si receptii, precum si a rapoartelor .
- Redactarea computerizata a diferitelor documente- Asigura suport pentru managerul de vanzari: centralizeaza cererile de oferta venite din partea clientilor, potentialilor clienti si ofera suport in intocmirea in timp util a ofertelor de pret;
- Asigura receptionarea si directionarea apelurilor telefonice si corespondentei (telefon, e-mail, fax, curier) conform indicatiilor managerului;
- Actualizeaza permanent baza de date si mentinerea relatiei cu anumiti clienti;
- Asigura comunicare inter-departamente din cadrul companiei, in concordanta cu procedurile si regulamentul intern;
- Intampina clientii companiei si asigura serviciile de protocol;
- Participa la sedintele si team building-urile trimestriale- Gestioneaza cantitativ si calitativ intrarile de marfa, |
|
01.08.2016 - 30.04.2017 Departament: productie Titlu Job: sefa schimb productie Responsabilitati: Intocmeste programul de fabricatie, urmareste si controleaza procesul tehnologic pe faze de fabricatie;
- Verifica periodic ritmul de lucru in scopul realizarii comenzilor si se asigura de obtinerea calitatii produselor;
- Gestioneaza cantitativ si calitativ stocurile de materii prime si intocmeste documentele prevazute in procedura de fabricatie;
- Monitorizeaza permanent activitatea persoanelor din subordine ;
- Gestioneaza cantitativ si calitativ materiile prime, materialele auxiliare, ambalajele, semifabricatele si produsele finite.Intocmire actelor de livrare (facturi, avize , efectuare stornarilor necesare sau a eventualelor modificari) , actelor de intrare, intocmire situatiilor de livrare si a stocurilor. Preluarea tuturor comenzilor intocmirea situatiilor saptamanale lunare si anuale a intrarilor si iesirilor- Intocmirea documentatiei necesare importului si exportului si realizarea tuturor documentelor care implica acest lucru: facturi, chitante, avize, documente de transport
- Informarea clientiilor cu privire la facturile si avizele emise,
- Intocmirea receptiilor si comenziilor pentru diferite materiale,
- Tine evidenta tuturor facturilor de intrare/ iesire din cursul lunii,
- Evidenta stocurilor de materie prima impreuna cu Departamentul magazie/ Expediere
- Verificare lunara a jurnalului de vanzari si receptii, precum si a rapoartelor de productie,
- Redactarea computerizata a diferitelor documente- Asigura suport pentru managerul de vanzari: centralizeaza cererile de oferta venite din partea clientilor, potentialilor clienti si ofera suport in intocmirea in timp util a ofertelor de pret;
- Asigura receptionarea si directionarea apelurilor telefonice si corespondentei (telefon, e-mail, fax, curier) conform indicatiilor managerului;
- Actualizeaza permanent baza de date si mentinerea relatiei cu anumiti clienti;
- Asigura comunicare inter-departamente din cadrul companiei, in concordanta cu procedurile si regulamentul intern;
- Intampina clientii companiei si asigura serviciile de protocol;
- Participa la sedintele si team building-urile trimestriale |
|
01.06.2014 - 31.08.2016 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: operator facturare Responsabilitati: Intocmire actelor de livrare (facturi, avize , efectuare stornarilor necesare sau a eventualelor modificari) , actelor de intrare, intocmire situatiilor de livrare si a stocurilor. Preluarea tuturor comenzilor intocmirea situatiilor saptamanale lunare si anuale a intrarilor si iesirilor- Intocmirea documentatiei necesare importului si exportului si realizarea tuturor documentelor care implica acest lucru: facturi, chitante, avize, documente de transport
- Informarea clientiilor cu privire la facturile si avizele emise,
- Intocmirea receptiilor si comenziilor pentru diferite materiale,
- Tine evidenta tuturor facturilor de intrare/ iesire din cursul lunii,
- Evidenta stocurilor de materie prima impreuna cu Departamentul magazie/ Expediere
- Verificare lunara a jurnalului de vanzari si receptii, precum si a rapoartelor de productie,
- Redactarea computerizata a diferitelor documente- Asigura suport pentru managerul de vanzari: centralizeaza cererile de oferta venite din partea clientilor, potentialilor clienti si ofera suport in intocmirea in timp util a ofertelor de pret;
- Asigura receptionarea si directionarea apelurilor telefonice si corespondentei (telefon, e-mail, fax, curier) conform indicatiilor managerului;
- Actualizeaza permanent baza de date si mentinerea relatiei cu anumiti clienti;
- Asigura comunicare inter-departamente din cadrul companiei, in concordanta cu procedurile si regulamentul intern;
- Intampina clientii companiei si asigura serviciile de protocol;
- Participa la sedintele si team building-urile trimestriale. |
|
01.09.2011 - 30.11.2013 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: sef de echipa Responsabilitati: Receptionam marfa, urmaream termenele de expirare, intocmeam pontaje cantaream marfa pt livrare supravegheam oameni din subordine , participam la sedintele de calitate
Recomandarile le-am primit de la angajatorul neamt si au fost foarte bune
confidential |
|
01.10.2009 - 30.06.2010 Departament: vanzari Titlu Job: casier Responsabilitati: Asigura fiscalizarea tuturor operatiunilor pe casa de marcat;
Schimba preturile la produsele petroliere si de pe magazine de cate ori este cazul;
Asista la efectuarea inventarelor lunare si la intocmirea situatiilor financiare .
Urmareste incadrarea cheltuielilor in bugetul stabilit si pe cat posibil reducerea acestora ;
Cunoaste si urmareste derularea contractelor specific cu furnizori de utilitati si servicii;
Asigura numararea cash-ului incasat de la operatorii de state si depunerea la banca- conf. prevederilor cuprinse in procedura cu privire la circuitul numerarului in statii ;
Verifica si intocmeste, dupa caz, inregistrarile din registrul de casa zilnic, controland toate incasarile si platile efectuate cu cash sau alte forme de plata non-cash acceptate in statiile omv Petrom
Poate plati facturi cu acordul departamentului Operare, pe decontul facut catre coordonatorul zonal si aprobat de managerul regional ;
Urmareste si intocmeste rapoartele de vanzari si stocuri, pe care le transmite zilnic si la sfarsitul fiecarei luni, la sediu ( Departament Operare si contabilului de statie) ;
Gestioneaza corect documentele cu regim special
Relatiile postului :
Relatii interne
personalul statiei, coordonator zonal, toate departamentele companiei -
Relatii externe
reprezentantii altor companii din grup, reprezentantii serviciilor descentralizate si institutiilor publice locale, clienti, prestatori de servicii
Descrierea postului Scopul postului:
Sa ofere Grupului Omv Petrom servicii excelente, cosntand in coordonarea activitatii si personalului statiei prin adoptarea celor mai potrivite masuri de crestere continua a vanzarilor.
Responsabilitati si sarcini: FINANCIAR Supervizeaza operatiunile financiare specific statiei distributie carburanti, conform prevederilor proceduri. |
|
01.05.2008 - 31.08.2008 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: operator cantar Responsabilitati: Intocmesc pe calculator facturile, dispozitiile de livrare si avizele de expeditie catre clienti;
- Efectuez stornarile sau eventualele reglari de marfa in ziua respectiva si sa fie trecute intr-un registru de stornari (reglari marfa);
- Primesc comenzile si comunica eventualele modificari de pret clientilor.
-coordonez si conduc intreaga activitate privind buna functionare a tuturor proceselor
ADMINISTRATIVE ce se desfasoara in Centrul Logistic;
- inchei, imbunatatesc si/sau mentin relatii bune de colaborare cu toti furnizorii de servicii |
|
01.01.2003 - 28.02.2005 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: coordonator logistic Responsabilitati: Onorarea comenzilor
Controlarea tuturor produselor cu ajutorul programului FiFo
Efectuarea facturilor
Coordonarea munci oamenilor din subordine si controlarea lor
Efectuarea pontajelor
Efecturea rapoartelor
Participarea la sedintele de calitate
Participarea la controale in fabrica |
| studii | |
|
Facultati: 2013 - prezent Facultate: Drept la Facultatea Stiinte Juridice din Targoviste.
Premii Curs operator calculator
Curs lucrator in comert
Atestat de macelar
Atestat de operator geolog |
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|