 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 19.11.1991 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:13.10.2011
|
|
obiectiv | |
|
- sociabilă, ambiţioasă, descurcăreaţă
- abilităti de comunicare foarte bune
- organizată si responsabilă
- flexibila si orientată spre dezvoltare continuă, dispusă să învăţ lucruri noi
- spirit de echipă, usor adaptabilă unui nou colectiv
- capabilă de a lucra sub presiune
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Crewing / Casino / Entertainment, Confectii / Design vestimentar, Jurnalism / Editorial Oras de lucru: Cluj-Napoca Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2014 - prezent Departament: relatii publice Titlu Job: functionar informatii clienti Responsabilitati: - primire, distribuire si expediere corespondentă dinspre birourile administrative Iulius Mall către chiriasii UBC si invers
- supraveghere sistem acces clădire prin urmărirea camerelor video
- configurare carduri de acces în sistem pentru persoanele nou angajate, plecate sau vizitatori
- descărcare/ încărcare fise cu sarcini zilnice pentru personalul de mentenantă cleaning si tehnic, precum si supravegherea îndeplinirii acestora
- preluare, înregistrare si solutionare reclamatii scrise/ verbale din partea chiriasilor
- înregistrare documente financiar-contabile si întocmire documentatii aferente programelor informatice specifice
- întocmire pontaj lunar al personalului angajat UBC
- aplicare proceduri specifice pentru situatii speciale (declansare alarmă incendiu, solicitare echipaj SMURD, blocare ascensoare cu persoane înăuntru, intrare pe sistem de avarie a centralei de ventilatie, aer conditionat sau centrala termică) |
|
01.07.2013 - 30.09.2014 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: - întocmirea documentelor de livrare (factură, aviz de însoţire a mărfii)
- întocmirea si plasarea comenzilor interne şi externe de materiale
- organizarea transporturilor de materie primă şi utilaje
- plata furnizorilor
- contabilitate primară si registru de casă
- întocmirea contractelor de muncă, a actelor adiţionale şi a fişelor de post specifice
- comandarea tichetelor de masă lunare
- calcularea salariului lunar şi plata acestuia |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2013 Facultate: Relaţii Internaţionale şi Studii Europene la Universitatea Babeş Bolyai, Facultatea de Studii Europene din Cluj-Napoca.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Tehnician în Administraţie bilingv limba franceză la Liceul Teoretic „Mihai Eminescu” din Cluj-Napoca.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|