Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.08.1997

obiectiv

 

Deprinderea unor noi abilitati

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Statistica / Matematica, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - 31.07.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

In compania Credius IFN am ocupat pozitia de Functionar Adminsitrativ in cadrul unui internship desfasurat in departamentul Relatii Clienti. Principalele responsabilitati ale job-ului au fost urmatoarele: preluarea apelurilor in vederea solutionarii solicitarilor clientilor (furnizarea clientilor de informatii privitoare la derularea contractului/ contractelor existente) sau in scopul vanzarii serviciilor companiei, contactarea potentialilor clienti sau a persoanelor interesate de obtinerea unui credit, indrumarea spre etapele ulterioare ale procesului (semnarea contractului, ridicarea banilor, exprimarea posibilitatilor de a beneficia de servicii post- vanzare etc), acordarea suportului necesar realizarii unui imprumut prin intermediul casutei de chat.

01.08.2017 - 31.12.2017

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: administrator back office

Responsabilitati:

Activitatea mea s-a desfasurat in Departamentul de Active si Administare Conturi, perioada in care m-am ocupat de analiza dosarelor de credit pentru persoane fizice (overdraft, credite de nevoi personale, credite prima casa si credite ipotecare).
In ceea ce priveste aceste tipuri de credite am avut in vedere analiza documentelor necesare, cat si analiza financiara.

studii

 

Facultati:

2016 - prezent Facultate: Finante-Banci la Aademia de Studii Economice din Bucuresti.

Premii

Voluntariat
Jan 2015 - Jan 2016: Fundatia De Sprijin Comunitar



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close