Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.05.1975

obiectiv

 

Sa lucrez intr-un mediu de lucru in care sa pot folosi cunostintele,abilitatile si experienta acumulata, pentru a obtine rezultate individulale si in echipa

Salariu: nespecificat

Beneficii: telefon de serviciu si transport daca e in afara localitatii

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Inginerie, Chimie / Biochimie, Controlul calitatii, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2014 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

- Gestionez documentele firmei, le indosariez, si le transmit departamentului de contabilitate
-Trimit cereri de oferta la furnizorii agreati
-Trimit oferte la clienti
-Gestionez sistemul de CRM
-Asigur receptia echipamentelor
-Managementul deseurilor si raportari lunare la Agentia de Protectie a Mediului
- Asigur suport logistic si administrativ departamentului tehnic
-Asigur aprovizionarea cu materiale specifice necesare desfasurarii activitatii zilnice in cadrul firmei (papetarie-birotica,etc.)
- Mentin legatura cu furnizorii de servicii si materiale si urmaresc derularea intregului proces de aprovizionare/comenzi, livrare (aviz si/sau factura),plati;
- Verific respectarea termenilor stabiliti in contractele cu furnizorii de servicii si materiale;
- Coordonez activitatiile de protocol ale firmei;
- Asigur serviciile de primire si expediere ale corespondentei ;
- Intocmesc dosarele de personal
- Efectueaz activitati de secretariat in cadrul companiei;

01.01.2010 - 01.03.2014

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: specialist managenentul calitatii

Responsabilitati:

Implementarea si mentinerea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008.

Realizari:

Implementarea sistemului de management al calitatii:ISO 9001/2008

01.08.2007 - 01.04.2014

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: specialist managementul calitatii

Responsabilitati:

-Ma asiguram ca procesele necesare sistemului integrat de management calitate,mediu,responsabilitati sociale si sanatate si securitate in munca sa fie stabilite, implementate si menţinute.
-Verificam daca este promovata în cadrul organizatiei constientizarea referitoare la cerintele clientului si cerinţele de protecţia mediului.
- Am elaborate documentele sistemului integrat de management calitate,mediu, responsabilitati sociale si sanatate si securitate in munca
-Am gestionat documentele auditurilor calitate, mediu, responsabilitati sociale si sanatate si securitate in munca,
-Am intocmit si actualizat Regulamentul Intern al organizatiei,
-Am participat la redactarea deciziilor date de Directorul General
-Am asigurat indosarierea si pastrarea in conditii de maxima siguranta a documentelor firmei,
-Am contribuit la certificarea firmei privind managementul calitatii, managementul de mediu,responsabilitati sociale si sanatate si securitate in munca (ISO 9001, 14001, OHASAS 18001, SA 8000)
Bonuri de masa, transport, telefon

01.02.2004 - 17.08.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

-Asiguram activitatea de secretariat a firmei
-Transmitere faxuri si e-mailuri,
-Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei
-Ridicarea si expedierea corespondentei la destinatar,
-Asiguram preluarea informatiilor telefonice si retransmiterea lor mebrilor organizatiei
-Pastrarea si operarea in registru intrari-iesiri a documentelor
-Asiguram multiplicarea la nevoie a diferitelor documente,
-Asiguram indosarierea pastrarea in conditii de maxima siguranta a documentelor firmei
-Asiguram activitati de informatii generale catre public,
-Intocmeam condica de prezenta,
-Asiguram documentele de transport si ordinele de deplasare pentru membrii firmei care se deplaseaza in interes de serviciu in tara si strainatate,
-Verificam existenta actelor anexate la deconturile de cheltuieli precum si intocmirea corecta a acestora,
-Intocmire avize, facturi, chitante, incasare bani, registru de casa,

05.11.2001 - 01.02.2004

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretar casier

Responsabilitati:

Intocmire avize, facturi, chitante, incasare bani, deconturi, registru de casa, inregistrare facturi clienti in Ciel, activitati specifice secretariatului,
Urmarirea scadentelor la facturi si intocmirea de somatii de plata la clienti.

15.09.1999 - 01.07.2000

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: educatoare suplinitoare

Responsabilitati:

Responsabilitati specifice functiei de educatoare

Realizari:

M-am facut inteleasa si indragita de copii realizare care s-a vazut in serbarile si in toate activitatile desfasurate cu acesti copii.

studii

 

Facultati:

1993 - 1998 Facultate: Tehnologia Prelucrarii Produselor Agricole la Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului -Timisoara din timisoara.
1989 - 1993 Liceu / Școală profesională: Chimie - Biologie la Liceul Teoretic St. L.Roth din Medias.

Premii

Calificari
Aug 2007: Specialist Managementul Calitatii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close