 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 23.12.1991 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:12.10.2018
|
|
obiectiv | |
|
Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.
Salariu: nespecificat Beneficii: doresc sa ajut oamneni prin cunostintele mele si sa castig bani pentru a ma intretine singura Tip job: Full time Departament: Imobiliare, Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Sport / Wellness, Saloane / Clinici frumusete Oras de lucru: Brasov Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.08.2017 - 30.11.2019 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: functionar administrativ/ facturare Responsabilitati: -emitere facturi clienti;
-inregistrare facturi furnizori, mentinerea legaturii cu acestia;
-realizarea rapoartelor de activitate si analize periodice cerute de conducerea societatii;
- arhivarea documentelor;
- intocmirea rapoartelor lunare privind situatia furnizorilor;
|
|
01.10.2016 - 31.08.2017 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: consultant resurse umane Responsabilitati: - recrutare direct la sediu clientului (Rolem)
- redactarea anuntului de recrutare in baza fisei de post si a specificatiilor clientului, alegerea canalului media prin care va fi promovat si postarea anuntului
- selectarea, din diferite surse, a persoanelor care sunt eligibile pentru pozitia oferita, compunand lista lunga
- contactarea candidatilor si programarea la interviu
- intocmirea dosarelor de candidatura si trimirea catre client
- oferirea de consultanta angajatorului in alegerea candidatului potrivit
- monitorizarea candidatului acceptat pe perioada garantiei
-completarea si eliberarea adeverintelor pentru salariati
-intocmirea contractelor de munca ale noilor salariati |
|
01.04.2015 - 31.10.2016 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: recruiter Responsabilitati: Recrutare de personal in vederea angajarii in Marea Britanie
- Formularea si postarea pe site-uri anunturile de angajare cu principalele responsabilitati ale postului precum si caracteristicile candidatului ideal pentru postul respectiv pornind de la cererea de recrutare completata de catre client
- Realizarea pre-screening-ului de CV-uri candidatilor care au aplicat, in conformitate cu cerintele postului vizat;
- Preselectia candidatilor prin diferite tipuri de teste in functie de caracteristicile postului
- Mentinerea unei relatii excelente cu toti candidatii contactati
- Informarea candidatilor cu privire la rezultatul procesului de selectie
- Gestionarea bazei de date cu CV-uri si completarea aplicatiei de recrutare cu datele necesare
- Evidenta portofoliului propriu de candidati (contactare, interviu, observatii, etc)
- Comunicarea permanenta cu membrii echipei privind statusul proiectelor de recrutare
-Testarea candidatiilor in ceea ce priveste nivelul limbii engleze dar si a abilitatiilor caracteristice locurilor de munca
-Sustinerea de prezentari, mentinerea contactului cu candidatii |
|
01.01.2014 - 30.04.2015 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: receptioner Responsabilitati: Operatiuni de check in, check out, facturi, registre
Intampinarea clientiilor
Rezolvare de probleme in timp scurt
Activitati de birou: redactare de email-uri, confirmare de rezervari, mentinerea contactului cu toti angajatii firmei |
|
01.12.2012 - 31.12.2012 Departament: educatie / training / arte Titlu Job: intership- asistenta educatoare Responsabilitati: Comunicare cu copii cu educatoarele, responsabilitate, atentie distributiva |
| studii | |
|
Facultati: 2011 - 2014 Facultate: la din Brasov.
2007 - 2010 Liceu / Școală profesională: Filologie la Liceul Teoretic Mircea Eliade din Intorsura Buzaului.
Premii Calificari
Jun 2017: Curs Inspector HR
Voluntariat
Feb 2013 - Feb 2013: F.O.T.E- departamentul cazari
Am participat ca si voluntar la Festivalul de iarna al Tineretului European, desfasurat in Poiana Brasov in anul 2013. Principalele mele responsabilitati erau sa informez delegatiile de sportivi cu privire la eventualele modificari in program, sa le ajuta la cazarea in hotel (Hotelul Piatra Mare din Poiana Brasov) iar pentru orice problema pe care o intampinau trebuiau gasite solutii intr-un timp foarte scurt. Cea mai mare realizare a mea a fost faptul ca am putut relationa cu oameni veniti din multe tari si ca am participat la un proiect mare si pentru prima oara organizat in tara noastra.
Hobby-uri
Sunt interesata de domeniul dezvoltari personale asa ca in timpul meu liber citesc carti motivationale
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) franceză(mediu,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|