Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.02.1994

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2018 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: funcționar economic

Responsabilitati:

Responsabilitati:
A. Realizarea prescoringurilor in aplicatiile sau in calculatoarele puse la dispozitie de parteneri in baza fiselor de clienti complete, insotite de copii CI si acorduri de interogarea BC/CRC, astfel:
1. Verificarea fiselor de clienti - acestea trebuie sa fie complete cu toate informatiile, iar in cazul in care lipsesc informatii, se solicita pe mail catre adresa de grup Kiwi;
2. Verificare ca fisele sa fie insotite de declaratiile acord semnate de clienti si fisk, unde este cazul, si copii CI; in cazul in care lipsesc aceste documente, se solicita pe mail catre adresa de grup Kiwi;
3. Procesarea fiselor complete in termen de 24h de la data introducerii in CRM;
4. Procesarea fiselor incomplete pentru care primesc informatiile/documentele solicitate doar dupa ce se asigura ca sunt la zi cu procesarea de la pct. 3 si 5.
5. Procesarea solicitarilor de refacere a prescoringurilor in termen de 24h de la inregistrarea in CRM sau de la primirea mailului cu solicitarea de refacere cu toate informatiile complete.


B. Procesarea (data input in aplicatiile puse la dispozitie de bancile partenere ) dosarelor de credit de nevoi personale si a creditelor garantate cu ipoteca imobiliara in baza informatiilor din dosarele de credit, astfel:
1. Verifica completitudinea dosarelor de credit din punctul de vedere al documentelor necesare si al informatiilor din documentele dosarului de credit;
2. Informeaza pe adresa de grup Kiwi daca lipsesc documente obligatorii la dosarul de credit sau informatii in documente;
3. Scaneaza documentatia de credit conform fluxurilor;
4. Urmareste rezolutiile primite din bancile partenere (in aplicatiile bancilor partenere sau in CRM- mailuri primite din banci atasate ca note pe dosare) si actualizeaza status dosare in CRM, unde este cazul;
5. Proceseaza (data input) completarile solicitate, daca este cazul, conform fluxului fiecarei banci partenere;
6. Valideaza dosarele aprobate inainte de depunerea in original in bancile partenere (verifica ca toate documentele sa fie la dosar conform cerintelor bancilor);
7. Preda dispecerilor RPD dosarele aprobate/respinse (pentru Bucuresti sau procesate in original conform cerintelor partenerilor) in original in vederea trimiterii acestora in banci pe baza de borderouri de predare-primire;
8. Verifica zilnic in CRM dosarele deschise + bifele OFP si le solutioneaza.

C. Cunoasterea procedurilor, produselor si fluxului de lucru ale bancilor partenere si adaptarea la actualizarile acestora.

01.08.2017 - 31.05.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: ofițer vânzări prin telefon

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-reprezintă interfața dintre client și companie;
-oferă asistență în deplin acord și stricta respectare a condițiilor de serviciu si a fluxului;
-identifică problemele semnalate de client punându-i acestuia întrebări sistematice și specifice pentru o corectă diagnosticare a problemei si solutionarea acesteia;
-completează și actualizează permanent baza de date a departamentului cu problemele semnalate de către clienți și soluțiile propuse;
-răspunde tuturor solicitărilor telefonice pentru atingerea obiectivelor postului și departamentului;

01.07.2016 - 30.09.2016

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ajutor de bucătar

Responsabilitati:

Pregătirea micului dejun în fiecare zi, montarea preparatele pentru servire în timpul prânzului și cinei.

01.09.2014 - 31.08.2015

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: lucrător comercial

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Masterat: Managementul Afacerilor Mici și Mijlocii la Academia de Studii Economice din București.
2013 - 2017 Facultate: Inginerie și Management în alimentație publică și agroturism la Facultatea de Management, Inginerie Economică în Agricultură și Dezvoltare Rurală din București.
2009 - 2013 Liceu / Școală profesională: Uman, Filologie la Colegiul Național "Gheorghe Lazăr" din București.

Premii

Traininguri
Aug 2016 - Sep 2016: Practică Somelier (VinExpert)

Certificari
Oct 2013 - Jun 2016: Modul Psihopedagogic

Hobby-uri
Gastronomie



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close