 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
F 16.07.1983 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:03.03.2006
|
|
obiectiv | |
|
Promovarea abilitatilor personale intr-o echipa de profesionisti.
Beneficii: In functie de oferta de munca Tip job: Full time Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff Oras de lucru: Sibiu, Miercurea-Ciuc Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.02.2019 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: funcționar economic Responsabilitati: Evidenta gestiune, contabilitate primară. |
|
01.10.2013 - 31.08.2018 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: sef receptie Responsabilitati: - intampinarea / primirea, informarea oaspetilor;
- repartizarea camerelor;
- inregistrarea actelor, etc.
- administrare, organizare evenimente; |
|
01.04.2013 - 01.10.2013 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: inspector Responsabilitati: - ținerea evidentei a evenimentelor;
- secretariat / birotică; |
|
27.12.2012 - 30.03.2013 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: casier incasator |
|
01.08.2011 - 01.04.2013 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: inspector Responsabilitati: Departamentul de Asistenta sociala.
Casierie
Primirea, inregistrarea cererilor pentru acordarea unor beneficii de asistenta sociala.
Urmarirea situatiei copiilor din familiile cu probleme sociale. Efectuarea de anchete sociale, plan de actiuni local, rapoarte statistice, etc..
Viceprimar, Melles Maria; |
|
01.11.2010 - 01.02.2011 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: coordonator birou Responsabilitati: - contabilitate primara, supervizare inventare. |
|
01.02.2004 - 01.11.2010 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Agenda de lucru zilnica, programarea intalnirilor, pregatirea documentatiei pentru sedinte sau intalniri, intocmirea proceselor - verbale, reactualizare contracte, intocmire documentatii pentru licitatii, verificarea autorizatiilor si certificatelor de clasificare. Intocmirea dispozitiilor, programelor si situatiilor de lucru, pontajului personalului din cadrul punctului de lucru.
Organizarea, coordonarea si controlul activitatii desfasurate in cadrul punctului de lucru; tinerea evidentei, intocmirea rapoartelor, si a altor documente destinate conducerii, referitoare la activitatea desfasurata in cadrul punctului de lucru;
Corelarea activitatii zilnice, saptamanale si lunare pentru o echipa de 6 angajati
- Expert contabil Ferecz Julianna;
- Director economic ing. Breazu Silviu. |
| studii | |
|
Facultati: 2008 - 2010 Masterat: Managementul financiar al organizatiei / ID, durata studiilor 3 semestre Promotia 2010 la Universitatea "Lucian Blaga" - Facultatea de Stiinte Economice din Sibiu.
2004 - 2008 Facultate: Economia Comertului, Turismului si Serviciilor la Universitatea "Lucian Blaga" - Facultatea de Stiinte Economice din Sibiu.
Premii Certificari
Aug 2018 - Oct 2018: Competente atreprenoriale
Organizat de S. C. DAD EXPERTIZE S. R. L., Alba Iulia, Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice
May 2015 - Aug 2015: Maseur
Ministerul Educației Naționale
Calificari
Apr 2018: Formator, organizat de CRFPA, Brasov
Jun 2010: Manager in activitatea hoteliera
Traininguri
Mar 2018 - Mar 2018: SEAP
Certificat de participare
www.e-licitatii.ro
SEAP, DUAE
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|