Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 27.03.1994

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:12.02.2013

Stagiu militar: da

obiectiv

 

dezvoltare profesionale și acumularea experientei de muncă

Salariu: 4.500,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Publicitate, Functii publice, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Inginerie, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2018 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: front office engineer

Responsabilitati:

Provide 24/7 network monitoring and all related services and applications in accordance with the
agreed service levels;
- Fault management on issues or incidents that may occur in network. Separation and mending of
cases and if necessary escalate to second level for additional troubleshooting and error correction;
- Create daily/weekly and monthly reports for various assessments; - End to End follow up until ticket
resolution; RESPONSIBILITIES:
- Radio Access Network surveillance; - Incident management, escalation and ticket resolution in
various cases;
- Work order initiation and remote support for on-site field engineers; - First level troubleshooting
(transmission checks, KPI analysis), issue assessment (hardware inquiry, external power outages)
and basic network changes (e-tilt reconfiguration, RET configuration);
- UMTS and LTE RTWP/RSSI hardware, software and external interference checks / reconfiguration /
field dispatch and support;
- KPI reporting, Network availability and additional on request reporting tasks (depending on
necessity);
Side Project : Security operation Center
-Vulnerability management through Splunk

01.10.2017 - 31.03.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: lead coordinator

Responsabilitati:

organising and coordinating field engineers

01.10.2017 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: lead coordinator

01.06.2016 - 31.01.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: outbound sales specialist

studii

 

Facultati:

2017 - prezent Masterat: rețele de comunicație la Gh. Asachi din Iași .
2013 - 2017 Facultate: Electronica la Gheorghe Asachi din Iasi.
2008 - 2013 Liceu / Școală profesională: matematica-informatica la "Al. Vlahuta" din podu-turcului.

Premii

Certificari
Sep 2015 - Sep 2015: Asistent manager

Sep 2015 - Sep 2015: Relații cu clienții

Calificari
Aug 2015: Calificare: Receptioner

Aug 2015: Calificare : Asistent Manager



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close