 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 02.09.1986 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:15.09.2004
|
|
obiectiv | |
|
Promovarea imaginii companiei. Munca intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva, la un nivel corespunzator. Dobandirea de noi cunostinte tehnice si optima lor conjugare cu aptitudinile personale.
Salariu: 450,00 USD / luna Beneficii: Posibilitatea de avansare in cariera. Firma serioasa in care onestitatea si sinceritatea sint pe primul plan. De preferat (dar nu in mod absolut) sa fie bine precizate cererea si oferta ( program de lucru, atributii, obligatii, drepturi si altele). Tip job: Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Import - export, Protectia mediului Oras de lucru: Cluj-Napoca Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.08.2019 - prezent Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: front desk assitant Responsabilitati: Intampinarea si indrumarea pacientilor catre serviciile de care au nevoie;
Incasarea contravalorii serviciilor medicale facturate clientilor/ pacientilor;
Gestionarea activitatii administrative din receptie;
Informarea pacientul cu privire la costurile serviciilor medicale de efectuat;
Confirmarea telefonica a programarii cu o zi inainte de investigatie;
Răspunderea solicitarilor primite pe mail sau telefonic, conform procedurii;
Programarea sau reprogramarea pacientilor atunci cand situatia o cere;
Preluarea apelurilor telefonice si directionarea lor in functie de cererea interlocutorului; |
|
01.09.2016 - 31.08.2019 Departament: altele Titlu Job: concediu ingrijire copil |
|
01.08.2015 - 31.08.2016 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: reprezentant comercial Responsabilitati: Cunoasterea produselor existente in oferta societatii, a caracteristicilor produselor si a distribuirii acestora pe categorii.
Mentinerea relatiei (telefonic si prin e-mail) cu furnizorii produselor listate in magazinele online din portofoliul companiei.
Realizarea de descrieri clare si detaliate pentru produsele aflate in oferta firmei.
Relationarea cu clientii telefonic si prin e-mail.
Listarea produselor in magazinele online ale societatii.
Prelucrarea imaginilor necesare adaugarii produselor in magazinele online.
Analizarea ofertelor primite de la furnizori si listarea pe site a produselor.
Actualizarea informatiilor din magazinele online ale societatii, privind produsele si disponibilitatea in stoc a acestora.
Consilierea clientilor in vederea achizitionarii produselor existente in oferta societatii.
Prelucrarea comenzilor primite online pe site-urile operate de societate.
Intocmirea de facturi si documente necesare livrarii comenzilor.
Transmiterea catre depozit/furniori a tuturor documentelor necesare pregatirii comenzilor, in vederea expedierii produselor catre clienti.
Urmarirea stadiului de livrare a coletelor si contactarea clientilor/firmei de curierat in vederea clarificarii situatiei coletelor nelivrate.
Realizarea saptamanala a unui newsletter.
Identificarea unor noi posibilitati de promovare pe internet.
Identificarea unor posibili parteneri in scopul dezvoltarii activitatii companiei.
Introducerea facturilor primite de la furnizori si a facturilor emise de societate catre clientii sai, in programul de contabilitate.
Participarea la activitatile de inventariere organizate de catre societate si intocmirea listelor de inventar.
Intocmirea de statistici/rapoarte privind activitatea desfasurata la locul de munca. |
|
01.03.2014 - 31.07.2015 Departament: altele Titlu Job: asistent personal |
|
01.11.2010 - 30.04.2011 Departament: educatie / training / arte Titlu Job: profesor Responsabilitati: Asigurarea procesului de predare-invatare-evaluare. Realizari: Participarea cu elevii la olimpiada de geografie, etapa judeteana si la numeroase concursuri. |
|
01.09.2009 - 31.08.2010 Departament: educatie / training / arte Titlu Job: profesor Responsabilitati: Asigurarea procesului de predare-invatare-evaluare. Realizari: Participarea cu elevii la olimpiada de geografie, etapa judeteana si la numeroase concursuri. |
| studii | |
|
Facultati: 2008 - 2011 Facultate: Psihologie la Universitatea "Spiru Haret" din Bucuresti.
2008 - 2010 Masterat: Planificare si Dezvoltare Regionala la Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca.
2005 - 2008 Facultate: Geografie la Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Socio-Uman la Colegiul National "Gheorghe Sincai" din Baia Mare.
Premii Certificari
Apr 2010 - May 2011: Certificat de absolvire - Dezvoltarea Competentelor in Domeniul Educatiei Parintilor
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) spaniolă(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|