 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 16.05.1983 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:11.09.2001 Stagiu militar: da
|
|
obiectiv | |
|
Live this strange life in the best way possible
Salariu: 5.000,00 USD / luna Tip job: Part time, Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Protectia mediului, Controlul calitatii, Auto / Echipamente, Management Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov, Buftea Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.12.2015 - 31.05.2016 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: front office senior receptionist |
|
01.03.2015 - 31.12.2015 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: receptionist |
|
01.01.2015 - prezent Departament: turism / hotel staff Titlu Job: front office shift leader |
|
01.04.2011 - 31.01.2015 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: front office Responsabilitati: Operatiuni de check-in si check-out, primirea si cazarea oaspetilor; intocmirea actelor necesare cazarii oaspetilor ( contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor ) ; promovarea serviciilor oferite oaspetilor; solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor oaspetilor; stabilirea unor relatii optime cu oaspetii pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale.
Asigurarea functionarii corecte si continue a receptiei pe timpul noptii; raspunderea fata de toate operatiunile desfasurate la nivel de receptie si hotel in cazul in care un alt manager sau shift leader nu este prezent, totodata si in cazul concediilor si in preajma sarbatorilor. |
|
01.09.2007 - 30.04.2011 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: bellboy Responsabilitati: Fiind primul contact al oaspetelui cu hotelul efortul de a crea o prima impresie pozitiva, ajutorul pentru parcarea masinii sau indrumarea spre un loc optim de parcare, manevrarea bagajelor pana in camera de hotel, prezentarea camerei si toate serviciile hotelului precum si recomandari de a petrece timpul, satisfacerea in timp util a unor nevoi extra ale oaspetilor. |
|
01.02.2007 - 30.06.2007 Departament: asigurari Titlu Job: agent asigurari |
| studii | |
|
Facultati: 2013 - prezent MBA: Certificat de aptitudini profesionale - Curs de tehnician in Turism la Tourism, Hotel and Restaurant Consulting Group din Bucuresti.
2004 - 2008 Facultate: Management Turistic Si Comercial la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
1998 - 2002 Liceu / Școală profesională: Limbi Straine - Turism la Liceul Teoretic Tudor Vladimirescu din Bucuresti.
1990 - 1998 Școală generală: Gimnaziu la Școala Generală I. G. Duca din Bucharest.
Premii Hobby-uri
muzica,sport,filme,jocuri pc,plimbari cu cainele,escaladari pe munte cu ATV
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|