Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.03.1974

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.01.1995

obiectiv

 

Va rog frumos pentru angajatorii interesati in finalizarea unui interviu, pot fi contactata la adresa de mail Aarianatudor01@gmail.com. Va multumesc anticipat!

Salariu: nespecificat

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - 31.08.2017

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: front desk manager

Responsabilitati:

Atributiile mele incepeau cu verificarea rezervarilor atat directe cat si cele facute cu partenerii nostri. Repartizarea listelor pentru departamentul de houskeeping . Supravegherea tuturor operatiunilor care tineau de receptie, check in, check out, intampinarea turistilor precum si solutionarea eventualelor cereri din partea acestora precum si rezolvarea pe cale amiabila a posibilelor nemultumiri sau/si conflicte.Nu in ultimul rand, repartizarea turelor de lucru al receptionerilor.

01.10.2013 - 30.09.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionist vila de lux in santorini.

Responsabilitati:

Responsabila cu organizarea rezervarilor, urmarirea planului, transferul turistilor de la aeroport la hotel, informarea acestora despre excursii si locuri de vizitat pe insula, ch in, ch out, intocmirea formularelor de inregistrare.

01.10.2013 - 30.09.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: front desk

Responsabilitati:

Activitatea principala era vanzarea excursiilor pe insula precum si transferul turistilor de la aeroport si port catre hotelurile companiei. Deasemeni, o alta atributie era planificarea curselor tuturor soferilor pentru preluarea turistilor, planificarea orelor de plecare in functie de tara de destinatie.

01.04.2013 - 30.09.2013

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: secretara/ asistent manager/hr

Responsabilitati:

INTRETINEREA RELATIILOR CU CLIENTII SI FURNIZORII, DEZVOLTAREA DIFERITELOR PROIECTE DE FINANTARE, TRIMITERE SI PRIMIRE CORESPONDENTA ELECTRONICA SI NU NUMAI, PROGRAMAREA SEDINTELOR, INTALNIRILOR, PROTOCOL, INTOCMIREA FACTURILOR, CONTRACTELOR DE MUNCA CU TOATE FORMALITATILE NECESARE, EVIDENTA ECHIPAMENTELOR SI DISTRIBUIREA LOR LUCRATORILOR, OPERATIUNI BANCARE PLATI- INCASARI ON LINE .HR, INTERVIURI PENTRU ANGAJARI, INTOCMIREA CONTRACTELOR DE MUNCA, PROGRAMARE MEDICINA MUNCII, PROCESELOR VERBALE DE PREDARE PRIMIRE A ACCESORIILOR PENTRU ANGAJATI, ELIBERAREA ADEVERINTELOR PENTRU SALARIATI etc.
Am avut rezultate foarte bune atat in munca de birou cat si pentru obtinerea de leasinguri, pregatirea documentatiei pentru obtinerea Fondurilor EU si nu in ultimul rand in relatia cu bancile. Mi-am dus la bun sfarsit toate indatoririle si am facut fata responsabilitatilor pe care le aveam.
Recomandarile mele sunt excelente

01.06.2011 - 01.03.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

INFIINTARE COMPANII, CONTABILITATE, RELATII CU REGISTRUL COMERTULUI SI TOATE INSTITUTIILE ALE CAROR AUTORIZATII SUNT NECESARE.

01.02.2009 - 31.03.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: recruitment manager

Responsabilitati:

RECRUTARE PERSONAL PENTRU DIFERITE INSTITUTII SI FIRME DIN EUROPA, CONTRACTE DE MUNCA, REPARTIZAREA PERSONALULUI DUPA APTITUDINI SI CALIFICARI, FACTURARE , INTOCMIREA ACTELOR NECESARE PENTRU REZIDENTA IN TARA RESPECTIVA

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: PSIHOLOGIE la UNIVERSITATEA ECOLOGICA BUCURESTI din BUCURESTI. Deasemeni, am studiat managementul resurselor umane, medierea conflictelor, bune cunostinte in recrutarea personalalui si evaluarea acestuia, cunostinte in aplicarea si evaluarea diferitelor teste etc
2004 - 2008 Facultate: Psihologie la Universitatea Ecologica Bucuresti din Bucuresti.

Facultati in straiatate

CURS DE CONTABILITATE PRIMARA

Premii

Certificari
Sep 1996 - Dec 1996: Certificat curs calculatoare
Am urmat cursul pentru utilizarea calculatorului si programelor uzuale dar experienta a fost importanta pentru rezultate cat mai bune.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close