Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 04.07.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.10.2009

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Imi doresc un job care sa imi ofere posibilitatea de a-mi pune in practica experienta acumulata, să mă dezvolt într-o companie de renume, să acumulez in continuare experiență si sa am posibilitatea de avansare in cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Pachet salarial atractiv, recompense in functie de performantele obtinute etc.

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Administrativ / Logistica, Merchandising / Promoteri, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Cluj-Napoca, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2016 - 31.10.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service representative

Responsabilitati:

-suport tehnic si financiar pentru dispozitive Microsoft utilizate in Marea Britanie, Irlanda, Africa de Sud, Australia.

01.04.2014 - 31.07.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

CLOUD CONNECT IT este o firma de IT cu actionariat belgian, iar serviciile sale se adreseaza momentan pietei belgiene:
- Lider in coordonare de echipa;
- Dezvoltarea si pregatirea echipei in domeniul data entry;
- Stabilirea anuala sau trimestriala, impreuna cu administratorii belgieni, a obiectivelor generale de dezvoltare;
-Aproba bugetul de venituri si cheltuieli (BCV) si rectificarile acestuia;
-Deplasari la sedintele C.A. din Belgia;
- Coordonarea activitatilor de introducere date;
- Testare aplicatii dezvoltate de proprii programatori in PHP, folosire JIRA;
- Intocmire contracte prestari servicii;
- Introducere, verificare si validare date pe platfome online pentru un retailer belgian de electrocasnice;
- Introducere de URL-uri pentru diverse produse din webshop-uri belgiene, in programul Flippingbook Publisher;

01.08.2013 - prezent

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: freelancer consultant

Responsabilitati:

- Implicarea in diferite proiecte pe Freelancer.com; (introducere date, studiu de piata domeniu bancar, cautare web etc.)
- Obtinerea de informatii in realizarea cu succes a proiectelor;
- Colaborarea cu investitori belgieni in deschiderea unei afaceri in domeniul IT pe piata romaneasca si implementarea cu succes a acestui proiect.

01.09.2011 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant accesare fonduri europene

Responsabilitati:

-prospectare şi identificare de noi clienţi;
-consultarea şi încadrarea acestora pe diferite programe şi măsuri de accesare a fondurilor europene;
-participarea activă la întocmirea dosarului de finanţare (completarea cererii de finanţare, întocmirea planului de afaceri etc.)

01.01.2011 - 30.09.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari in publicitate online

Responsabilitati:

- Prospectarea pietei;
- Identificarea de potentiali clienti (agenti economici);
- Incheierea de contracte cu firmele interesate de promovare/publicitate pe portalul www.afaceriromania.ro.

01.02.2009 - 30.09.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: global trainee - economist

Responsabilitati:

-verificare, înregistrare și arhivare documente contabile;
-verificarea jurnalului de cumpărări si a jurnalului de vânzări;
-repartizarea cheltuielilor pe centre de cost;
-analiză profitabilitate pe segmente de activitate/centre de cost;
-informare la zi şi respectare a legislaţiei în vigoare;
-efectuarea si verificarea componentei soldurilor conturilor;
-colaborare la ţinerea corectă şi la zi a evidenţei financiare şi contabile;
-urmarirea de input-ului si output-ului de produse in cadrul departamentul QC (Controlul Calitatii);
-verificarea facturilor de la departamentul de logistica, facturi catre birourile de vanzari din toata lumea;
-deplasari in tarile cu birouri noi deschise (Croatia,Cehia, Slovacia etc.), pentru a oferi sprijin noilor angajati si pentru a rezolva problemele in legatura cu aceste birouri;
-actiuni de marketing in Ungaria, in vederea atragerii de noi clienti;
-studiu de piaţă al mărcilor concurente pe diferite tipuri de produse;
-interviuri si selectia candidatilor pt. posturile de ingineri chimisti si reprezentati vanzari in Slovacia;
-alte sarcini administrative in Slovacia, cum ar fi stabilirea bugetului, pontajul angajatilor etc.

01.08.2007 - 31.01.2009

Departament: banci

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

- intocmire si administrare baza de date, administrare contracte clienti, acordare consultanta clienti, identificare solutii financiare pentru clienti;
- promovarea ofertei de credite din portofoliul bancilor partenere prin prezentari de grup organizate in cadrul institutiilor publice si private;
- acordarea de consultanta financiara si asistenta in intocmirea dosarului de credit potentialilor clienti , prin prezentarea solutiei optime corespunzatoare fiecarui client si solutionarea problemelor aparute.
Responsabilitati:
• Contactare telefonica clienti
• Deplasare la client
• Prezentare produse de creditare
• Verificare eligibilitate conform normelor bancilor partenere
• Intocmire si depunere dosare la bancile partenere

01.07.2006 - 30.09.2006

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: colaborator work & travel usa

Responsabilitati:

- obtinere oferta de munca prin Programul Work & Travel in statiunea Myrtle Beach, SC, USA

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: Economie Agroalimentara la Universitatea "Babes-Bolyai", Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj-Napoca.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Stiinte Sociale la Liceul Pedagogic "Gheorghe Sincai" din Zalau.

Premii

Traininguri
Nov 2011 - Jun 2012: Cursul de Evaluatori in Domeniul Patrimoniului si al Dezvoltarii Durabile (nefinalizat)

Certificari
Aug 2011: Cursul de Comunicare (curs de perfecţionare)

Jul 2011: Cursul de Expert Accesare Fonduri Structurale si de Coeziune Europene (curs de specializare)

May 2008: Certificatul de Engleza in Afaceri LINGUA

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close