Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.01.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.07.2006

obiectiv

 

Principalul meu obiectiv il reprezinta adaugarea unor noi "pietre" pe temelia pe care am creat-o pana acum. Imi doresc o cariera profesionala fructuoasa, plina de satisfactii, bazata pe multa munca, daruire si performanta, care sa ma transforme, cu timpul, intr-un profesionist capabil sa priveasca in mod obiectiv si calculat orice situatie-limita ce se poate ivi pe parcurs. Doresc sa fac parte integranta dintr-o organizatie ce isi desfasoara cu succes activitatea, dintr-un colectiv colegial respectuos si capabil, dispus sa ajute si sa se lase ajutat, la nevoie. Experienta profesionala de pana acum imi ofera garantia personala ca sunt capabila sa obtin tot ceea ce mi-am propus si dovedesc faptul ca pot face fata cerintelor job-ului si chiar depasirea acestora.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2015 - 31.01.2018

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: manager formare profesionala

Responsabilitati:

Activităţi şi responsabilităţi principale:
Coordonarea intregului departament de cursuri al companiei;
Realizarea si implementarea celor mai potrivite metode de formare si specializare;
Dezvoltarea de noi programe de formare in concordanta cu cerintele pietei (Competente antreprenoriale, Manager de proiect, Formator, Leadership, etc);
Recrutarea lectorilor formatori conform necesitatilor;
Coordonarea si planificarea programelor de formare;
Coordonarea elaborarii materialelor de curs pentru programele de instruire (in domeniul antrepreenoriatului, managementului de proiect, etc);
Asigurarea necesarului de echipamente si materiale pentru organizarea cursurilor;
Responsabil cu securitatea datelor cu caracter personal;
Participarea in mod activ la realizarea tuturor analizelor studiilor activitatilor;
Redactarea prezentarilor in vederea dezvoltarii portofoliului de clienti;
Coordonarea elaborarii documentatiei pentru ofertanti la achizitiile publice;
Mentinerea legaturii cu reprezentantii ANC, APIS, lectori si alte parti interesate in vederea bunei desfasurari a programelor de formare profesionala in conformitate cu legislatia in vigoare si procedurilor si normelor interne ale Angajatorului;
Sustinerea de programe de formare profesionala in calitate de lector acreditat ANC (Competente antreprenoriale, Manager proiect, Formator, Leadership, Formator, Comunicare manageriala, etc).

Tutore practica pentru 5 proiecte cu finantari nerambursabile, derulate in colaborare cu Academia de Studii Economice:
Urmarirea respectarii termenelor de prestare/executare prevazute in proiect/contract;
Urmarirea respectarii cerintelor prevazute in proiect\contract cu privire la derularea staiilor de practica;
Corespondenta cu organizatorul derularii stagiului de practica pe parcursul derularii contractului;
Monitorizarea derularii stagiilor de pregatire practica a unui total de peste 100 studenti/masteranzi;
Coordonarea practicantilor in cadrul companiei Top Quality Management in vederea implicarii active in derularea activitatilor cotidiene;
Participarea la intalnirile proiectului in vederea monitorizarii derularii conforme a activitatii de practica;
Întocmirea fiselor de observatie;
Verificarea intocmirii Caietelor de practica ale studentilor/masteranzilor conform cerintelor proiectului si in vederea corelarii activitatilor derulate de catre acestia;
Elaborarea raportului de practica, la finalul stagiului.

01.03.2012 - 31.03.2015

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: manager al sistemelor de management al calitatii

Responsabilitati:

Activităţi şi responsabilităţi principale:
Implicare activa la organizarea/derularea/auditarea tuturor activitatilor proiectului “FLEXINOV – Intreprinderi flexibile si inovatoare” proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 - Axa Prioritara 3 "Cresterea adaptabilitatii lucratorilor si intreprinderilor", Domeniul Major de Interventie 3.2 "Formare si sprijin pentru intreprinderi si angajati pentru promovarea adaptabilitatii", contract POSDRU/81/3.2/S/49261;
Elaborare Cerere de Rambursare Cheltuieli (CRC);
Mentinere relatii cu Autoritatea de Management si cu ceilalti Parteneri ai proiectului’
Elaborarea si implementarea politicii in domeniul calitatii;
Organizarea functiunii „calitate”, asigurarea si implementarea tehnicilor, metodelor si instrumentelor specifice managementului calitatii;
Elaborarea si implementarea tehnicilor si metodelor de asigurare asistata de calculator a calitatii;
Implementarea, mentinerea si imbunatatirea sistemului calitatii;
Tratarea neconformitatilor si stabilirea masurilor corective;
Stabilirea si mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii in scopul asigurarii calitatii;
Elaborarea si urmarirea programelor de audit, monitorizarea efectuarii inspectiilor si incercarilor, precum si educarea, instruirea si motivarea pentru calitate a personalului;
Sustinerea de programe de formare profesionala in calitate de lector acreditat ANC (Competente antreprenoriale, Manager proiect, Formator, Leadership, Formator, Comunicare manageriala, etc).

01.12.2010 - 31.07.2011

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

Activităţi şi responsabilităţi principale:
Concepere si sutinere cursuri de antreprenoriat, management de proiect, formare de formatori (atat pentru mediul privat, cat si pentru cel public);
Coordonarea echipei departamentului de formare;
Dezvoltare strategie de RU, analiza necesitatilor de training, volumul de munca si valuare personal pentru clientii firmei;
Analizare feed-back-ului primit de la cursantii societatii si implementarea corectiilor necesare;
Concepere si aplicare a strategiilor si politicilor de dezvoltare ale societatii;
Dezvoltarea portofoliului de clienti si stabilirea de parteneriate avantajoase;
Consultanta in implementarea sistemelor de management calitate;
Urmarirea desfasurarii activitatilor planuite in vederea indentificarii neconcordantelor si elaborarii eventualelor masuri corective;
Procedurarea activitatilor, implementarea si evaluarea gradului de conformitate cu standardele de calitate.

01.12.2010 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: freelancer

Responsabilitati:

Colaborari pe termen scurt in domeniul consultantei in management si formarea pofesionala a adultilor.
Consultanta in domeniul managementului:
- Elaborarea de Planuri de afaceri;
- Scrierea de cereri de finantare in domenii diverse precum: dezvoltarea resurselor umane si cresterea capacitatii intreprinderilor, in vederea accesarii unor linii de finantare din cadrul POSDRU, POR, POCU, PNDR;
- Pre-evaluarea Cererilor de finantare in vederea identificarii eventualelor erori/omisiuni/neconcordante.

Consultanta in domeniul formarii profesionale a adultilor:
- Elaborarea de materiale didactice si instrumente inovative (suporturi de curs, fise de lucru, prezentari PPT, exercitii aplicative si studii de caz, teste intermediare si finale) pentru sustinerea de programe de formare profesionala destinate cresterii nivelului de competente al adultilor in domenii precum: managementul de proiect, competente antreprenoriale, formarea formatorilor, leadership, lucrul in echipa, comunicare manageriala, etc;
- Sustinerea de programe de formare profesionala in calitate de lector acreditat ANC pentru ocupatiile Manager de proiect, Competente antreprenoriale, Leadership si dezvoltarea echipelor de inalta competenta, Comunicare manageriala, Formator.

01.12.2008 - 31.07.2009

Departament: it hardware

Titlu Job: product manager

Responsabilitati:

Activităţi şi responsabilităţi principale:
Vanzarea produselor si accesoriilor IT&C
Identificarea produselor noi pe piata si introducerea acestora pe site-ul companiei
Contabilitate primara (emitere facturi si chitante fiscale, efectuarea NIR-ului, înregistrarea facturilor intrate, precum si evidenta scadentei acestora)
Getionare stoc
Încasare plati
Activitati de asistenta administrativa Director general
Mentinerea legaturii constante cu clientii, furnizorii si încheierea contractelor cu acestia.

01.04.2006 - 31.10.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Activităţi şi responsabilităţi principale:
Identificarea produselor noi pe piata;
Identifiarea nevoilor clientilor si satisfacerea acestora prin asistenta de specialitatea in alegerea dispozitivelor medicale optime;
Mentinerea legaturii constante cu furnizorii si clientii;
Incheierea contractelor cu acestia;
Gestionarea stocului si a incasarilor;
Activitati de contabilitate primara, precum si activitati de asistent manager.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Managementul Afacerilor Publice la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti. Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite:
Management si marketing public
Dreptul afacerilor publice
Comunicare si negociere in afacerile publice
Audit si achizitii publice
Contabilitate pentru afaceri publice
Analiza economica si sociala a coruptiei
Planul de afaceri
Finante pentru afaceri publice
Managementul ciclului de proiect
Fonduri structurale europene.
2008 - 2010 Masterat: Consultanta in management si dezvoltarea afacerilor la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite:
Consultanta si procesul de consultanta in management si afaceri
Organizatia si managementul bazat pe cunostinte
Consultanta pentru managementul shimbarilor: metode si tehnici
Specificul consultantei pentru imm-uri
Analiza strategica si analiza diagnostic in procesul de consultanta
Managementul Resurselor Umane
Consultanta pentru elaborarea strategiilor de afaceri
Consultanta pentru utilizarea rationala a sistemelor TIC moderne.
2004 - 2008 Facultate: Administratie publica la Scoala Nationala de Studii Politice si administrative din Bucuresti. Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite:
Economie politica,
Bazele stiintei politice,
Drept administrativ, civil, penal si procedura penala, dreptul muncii, contencios administrativ
Sociologie,
Contabilitatea institutiilor publice
Management public
Finante publice, buget si fiscalitate
Dezvoltarea durabila si protectia mediului
Comunicare
Psihologia conducerii
Politica si administratie publica
Management strategic
Managementul dezvoltarii locale,
Analiza socio-economica in administratie publica, politici publice,
Managementul proiectelor

Activitati extracurriculare

Ma consider o persoana dinamica, maleabila, comunicativa, perseverenta, capabila sa lucrez in conditii de stres.
Pot indeplini diversele sarcini ce mi se pot atribui.
Ma pot adapta la diverse conditii de munca si consider ca prin inceperea unei colaborari vor exista beneficii pentru ambele parti.

Premii

- Curs Manager de proiect - fonduri structurle (certificat CNFPA)
- Curs Expert achizitii publice (certificat CNFPA)
- Curs de specializare Formator de formare profesionala (cod COR 241205)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(incepator,incepator,incepator)

spaniolă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close