 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
M 10.08.1986 Stagiu militar: da
|
|
obiectiv | |
|
contributia la activitatea firmei, dobandirea de experienta, promovarea in cadrul companiei.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, IT Software, IT Hardware, Financiar / Contabilitate, Management Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2015 - 31.01.2016 Departament: achizitii Titlu Job: fraud analyst Responsabilitati: Determine any potential fraud action or leery activity that may be carried out by any customer.
Observe customer transactions to identify fraudulent activity such as account take risks.
Determine those sections of business of the organiwation that need to be under additional security care and operation.
?onitor real time queues and identify high risk transaction zithin the business. |
|
01.09.2012 - 31.05.2014 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: team management & trainer Responsabilitati: supervizarea a doi Team Support si a agentilor, asistarea si evaluarea lor lunara, rularea rapoartelor lunare si zilnice, crearea programului agentilor. Calibrarea apelurilor lunare ale agentilor.
Organizarea si sustinerea trainingurilor pentru o companie de telecomunicatii din Elvetia. Programarea si sustinerea coaching-urilor, workshop-urilor de comunicare si vanzari. Acordarea feeback-ului zilnic si saptamanal.
Mentinerea si implementarea imbunatatirilor in standardele de calitate
Evaluarea nivelului de cunostinta de Limba Franceza a potentialilor candidati.
promovarea la pozitia de Team Manager & Trainer dupa 8 luni de activitate ca Team Support si Quality Manager Expert.
Silviu Suditu- Quality Manager&Trainer
bonus de performanta
bonuri de masa |
|
02.12.2011 - 17.09.2012 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: team support : quality management Responsabilitati: supervizarea agentilor, asistarea si evaluare lor lunara, rularea rapoartelor zilnice, crearea programului agentilor
calibrarea apelurilor lunare ale agentilor Realizari: promovarea la pozitia de team support dupa 4 luni de activitate ca agent |
|
11.07.2011 - 01.12.2011 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: customer care consultant Responsabilitati: Asistenta clientilor in limba franceza via telefon, tratarea reclamatiilor, gasirea solutiilor rapide si eficiente conform nevoilor clientilor |
|
13.10.2010 - 16.05.2011 Departament: agricultura Titlu Job: supervizor |
|
27.01.2010 - 31.07.2010 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: responsabil de grup, agent telemarketing Responsabilitati: Contactarea potentialilor clienti domiciliati in Canada, in limba franceza si araba, pentru vanzarea pachetelor de servicii de telefonie fixa pentru apelurile de distanta lunga.
Atingerea si supravegherea echipei pentru atingerea targetelor de performanta |
|
20.06.2009 - 21.12.2009 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: operator call center Responsabilitati: contactarea potentialilor clienti stabiliti in Franta, in vederea sabilirii eventualelor intalniri cu un tehnician responsabil de efectuarea bilantului energetic al casei cu scopul de a prezenta oferta de panouri solare. |
|
04.08.2005 - 09.12.2008 Departament: it hardware Titlu Job: manager |
| studii | |
|
Facultati: 2005 - 2008 Liceu / Școală profesională: la din Alger.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: la din Alger.
Premii Calificari
Jan 2008: Rezident permanent in Romania
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): arabă(avansat,avansat,avansat) franceză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|