Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 10.08.1986

Stagiu militar: da

obiectiv

 

contributia la activitatea firmei, dobandirea de experienta, promovarea in cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, IT Software, IT Hardware, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2015 - 31.01.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: fraud analyst

Responsabilitati:

Determine any potential fraud action or leery activity that may be carried out by any customer.
Observe customer transactions to identify fraudulent activity such as account take risks.
Determine those sections of business of the organiwation that need to be under additional security care and operation.
?onitor real time queues and identify high risk transaction zithin the business.

01.09.2012 - 31.05.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team management & trainer

Responsabilitati:

supervizarea a doi Team Support si a agentilor, asistarea si evaluarea lor lunara, rularea rapoartelor lunare si zilnice, crearea programului agentilor. Calibrarea apelurilor lunare ale agentilor.
Organizarea si sustinerea trainingurilor pentru o companie de telecomunicatii din Elvetia. Programarea si sustinerea coaching-urilor, workshop-urilor de comunicare si vanzari. Acordarea feeback-ului zilnic si saptamanal.
Mentinerea si implementarea imbunatatirilor in standardele de calitate
Evaluarea nivelului de cunostinta de Limba Franceza a potentialilor candidati.
promovarea la pozitia de Team Manager & Trainer dupa 8 luni de activitate ca Team Support si Quality Manager Expert.
Silviu Suditu- Quality Manager&Trainer
bonus de performanta
bonuri de masa

02.12.2011 - 17.09.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team support : quality management

Responsabilitati:

supervizarea agentilor, asistarea si evaluare lor lunara, rularea rapoartelor zilnice, crearea programului agentilor
calibrarea apelurilor lunare ale agentilor

Realizari:

promovarea la pozitia de team support dupa 4 luni de activitate ca agent

11.07.2011 - 01.12.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care consultant

Responsabilitati:

Asistenta clientilor in limba franceza via telefon, tratarea reclamatiilor, gasirea solutiilor rapide si eficiente conform nevoilor clientilor

13.10.2010 - 16.05.2011

Departament: agricultura

Titlu Job: supervizor

27.01.2010 - 31.07.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: responsabil de grup, agent telemarketing

Responsabilitati:

Contactarea potentialilor clienti domiciliati in Canada, in limba franceza si araba, pentru vanzarea pachetelor de servicii de telefonie fixa pentru apelurile de distanta lunga.
Atingerea si supravegherea echipei pentru atingerea targetelor de performanta

20.06.2009 - 21.12.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

contactarea potentialilor clienti stabiliti in Franta, in vederea sabilirii eventualelor intalniri cu un tehnician responsabil de efectuarea bilantului energetic al casei cu scopul de a prezenta oferta de panouri solare.

04.08.2005 - 09.12.2008

Departament: it hardware

Titlu Job: manager

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Liceu / Școală profesională: la din Alger.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: la din Alger.

Premii

Calificari
Jan 2008: Rezident permanent in Romania

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

arabă(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close