Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.08.1998

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Marketing, Internet / e-Commerce, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: fraud analyst / chargeback officer

Responsabilitati:

Sarcinile mele zilnice constau in furnizarea de suport administrativ in procesul de colectare si pregatirea rapoartelor contabile restante, rapoartele de anulare, rapoartele la nivel de proces pentru serviciile de venituri si colectarea informatiilor de credit si / sau de referinta. Totodata, asist la solutionarea interogarilor / litigiilor restante si raspund solicitarilor clientilor interni si externi, verific toate litigiile existente si inregistrarile de creante inainte de a accepta sau respinge o taxa de compensare, pregatesc facturile, notele de credit, rambursarile, registrele posturilor si inregistrarile generale ale jurnalului. Acesta este primul meu job intr-un departament financiar care deja mi-a oferit posibilitatea de a-mi valorifica si de a-mi imbunatati cunostintele contabile si sensul analitic pe care le posed.

01.08.2017 - 30.09.2018

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: e-commerce assistant

Responsabilitati:

Inca de anul trecut lucrez pe departamentul de E-Commerce al Decathlon Romania, fiind in echipa de customer support care reprezinta interfata mediului online al firmei si nu numai. La nivel de echipa ma ocup de gestionarea tuturor comenzilor plasate pe site si problemele informatice care apar si tin de infrastructura interna a programelor tehnologice pe care le folosim; email-urile cu solicitari/reclamatii; apeluri telefonice; programul de fidelizare; managementul fluxului de stocuri online/din magazine; webmarketing. Totodata, personal sunt responsabila de interrelationarea departamentului E-Commerce cu cel financiar al Decathlon. Ma ocup de tot ceea ce tine de retururi (OP-urile), proforme, viramente bancare, stornari, inregistrari, analiza , iar astfel am avut ocazia de a ma familiariza cu inchiderile de luna pe care le are firma si calculul CA a departamentul de E-commerce.

Acest loc de munca m-a ajutat foarte mult in dezvoltarea personala si atingerea scopurilor pe care mi le-am propus, prin relationarea pe care am avut-o cu clientii, atat direct, cat si indirect, prin imbunatatirea abilitatilor de comunicare/exprimare si prin gestionarea cat mai eficienta a tututor situatiilor deficitare si dificile pe care le-am intalnit pe parcursul job-ului. Am avut ocazia de a urma si training-uri specializate pe partea de comunicare, integrare, leadership si organizare.

01.04.2014 - 31.08.2016

Departament: marketing

Titlu Job: sales promoter

Responsabilitati:

La acest prim loc de munca am avut primul contact direct cu mediul de marketing al firmei.
Am avut responsabilitatea coordonarii unei echipe, cat si a promovarii si vanzarii diferitor produse in diferite locatii din Bucuresti. In urma acestui part-time job am dobandit numeroase aptitudini si competente organizatorice, abilitati de comunicare si interrelationare, adaptabilitate, capacitate de lucru in echipa, asimilare rapida a informatiilor si actualizare a cunostinţelor posedate, seriozitate, perseverenta, dar si punctualitate.

studii

 

Facultati:

2017 - prezent Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Academia de Studii Economice din Bucuresti. ▪ Contabilitate IFRS/Financiara/Consolidata
▪ Finante
▪ Statistica
▪ Audit financiar
▪ Dreptul Afacerilor/Societar/Uniunii Europene
▪ Management
▪ ERP programs, SQL, SAP
▪ MS Office
2013 - 2017 Liceu / Școală profesională: Uman - Filologie (intensiv engleza) la Scoala Centrala din Bucuresti.

Premii

Certificari
Dec 2016 - Dec 2016: Cambridge English: Advanced (CAE computer based) - level C1

Jan 2014 - May 2017: Scoala de Valori
Diplome în recunoașterea participării cu succes la modulele pentru clasele a 10-12 ale GROW, un program național de dezvoltare a tineretului dedicat amplificării abilităților de leadership și explorării alegerilor pe care le vom face în viitor.
Voluntariat
Jan 2014 - May 2017: AIESEC
Certificat AIESEC pentru participarea la Programul Global de Dezvoltare al Comunității (proiect de voluntariat, unde am participat la evenimentul TheColorRun ca și voluntar).
Hobby-uri
Sportul, Volei, Baschet, Calculatoare, Jocuri video, Make-up, Snorkeling, Hiking, Calatoriile, Cartile



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close